Har för mig att etanolen drar ner HC-värdet också. Men skönt att den blev godkänd. 205:or e skojiga små fordon de, hade en för ett tag sen fast en 1.9GTI. (ska upp på denna sida så fort jag hittar bilden).
Det var riktigt kul att höra att besiktningen gick bra
Ja det är riktigt skönt att ha det avklarat
Volvo_Thomas skrev:
Har för mig att etanolen drar ner HC-värdet också. Men skönt att den blev godkänd. 205:or e skojiga små fordon de, hade en för ett tag sen fast en 1.9GTI. (ska upp på denna sida så fort jag hittar bilden).
Kör hårt med projektet.
Mvh Thomas
Jo det gör ju de. Roliga bilar är de, gti'n lär ju vara ännu roligare.
lite tips på ljud kan ja komma med ja köpte dubbla JBL 12: or med 4-kanals slutsteg på BRL för 5 000 spänn. väldigt bra ljud för pengarna Btw, sjukt bra jobbat med 205
MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.
lite tips på ljud kan ja komma med ja köpte dubbla JBL 12: or med 4-kanals slutsteg på BRL för 5 000 spänn. väldigt bra ljud för pengarna Btw, sjukt bra jobbat med 205
Tack!
Vad för slutsteg va de? Jag har sett ett paket på BRL fast det va med 2 kanals steg.
Tack!
Vad för slutsteg va de? Jag har sett ett paket på BRL fast det va med 2 kanals steg.
Kom gärna med fler ljud tips
Ett Gas silver steg i paketet skulle de egentligen vara en 2-kanal men dom hade slut på dom så ja fick ett 4-kanal iställe
MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.
Tack!
Kom gärna med fler ljud tips
Ett Gas silver steg i paketet skulle de egentligen vara en 2-kanal men dom hade slut på dom så ja fick ett 4-kanal iställe
Bra de Kör du framsystemet på det steget också då?
Idag så började jag med operation styla vinterfälgarna
Först ut va denna fälgen:
Jag slipade bort rosten på den och lackade den svart:
Tanken är att jag ska lacka halva fälgen vit sedan
Ska göra klart denna imorgon och även börja på dom andra.
På stereon i bilen så är det inbyggd förstärkare för en 70W bas så jag har satt i en liten subbas låda i bilen. Den hörde till ett hemmabiosystem jag hade för några år sedan. Den är inte så stor och inte så bra men ljudet blev iallafall bättre med den ikopplad så den får sitta där tills jag skaffar en riktigt bas.
Kommer fler bilder på fälgarna imorgon när jag kommit längre.
Nu är alla fälgar lackade igen. Jag har även kommit fram till hur dom ska se ut. Det kommer inte bli som jag skrev tidigare, hur det blir får ni se när de är klart
Riktigt kul att läsa ! faller inte mig i smaken men det är inte klart jag menar vita detaljer, blanksvart, sen Gas nya orange högtalare samt den gamla instrument brädan, men du kanske funderar på göra det med! aja lycka till
Riktigt kul att läsa ! faller inte mig i smaken men det är inte klart jag menar vita detaljer, blanksvart, sen Gas nya orange högtalare samt den gamla instrument brädan, men du kanske funderar på göra det med! aja lycka till
Imponerad på front, bak spoiler GRYMT
Man kan inte gilla allt, men vad menar du är blanksvart? Instrumentpanelen har jag tänkt att hela ska ha den färgen som mittendelen har, alltså svart. Dom vita detaljerna gillar jag, har tänkt att ha fler sånna. Just nu är det bara på dörrarna och i/vid bagaget, jag tror det kommer bli bättre ifall fler är de.
Kul att du gillar fronten och bakspoilern! Bakspoilern ska förmodligen göras klart i framtiden och frontspoilern ska göras om, lite för mycket spackel blev de. Kanske blir denna månaden annars kommer det nog få vänta ett tag.
Va ett tag sen senaste uppdateringen nu. Men har inte blivit så mycket gjort. Jag testade att lacka vinterfälgarna så som jag hade tänkt men det blev inge bra så nu är dom helsvarta igen och så får de vara. Jag har monterat tillbax ändröret nu också:
Det blev även en tvätt efter det så jag slänger med en bild på de också:
Just nu håller jag på lite med motorn ska byta nån packning och så. Sedan har jag även tänkt att göra om lite på frontspoilern bla annat ny lack också ska jag förstärka lite hade jag tänkt. Mer om det till helgen.