2280
Sök

Olssonz 205 Projekt x2 - [Uppdatering 30/12] Slut

270 Inlägg
16 december 2008
Blir rätt så aggresivt med den froten och ögonlocken:)

815 Inlägg
16 december 2008
Trådstartare
floff skrev:
Blir rätt så aggresivt med den froten och ögonlocken:)

Så de ska va hehe! smile

Allansson
16 december 2008
Blir ju skitsnyggt!

815 Inlägg
17 december 2008
Trådstartare
Uppdatering!

Idag har jag kapat bort överflödig plast, inte helt klart än men jag ska plasta på insidan först.

Såhär ser det ut för tillfället:

http://img397.imageshack.us/img397/2067/70931000of7.jpg

http://img178.imageshack.us/img178/384/95799877fz8.jpg

http://img373.imageshack.us/img373/9474/47188662wn6.jpg

Jag håller även på och bygger en annan grej till bilen. Vad det är för ni veta senare! smile

815 Inlägg
21 december 2008
Trådstartare
Uppdatering!

Efter jag hade laddat upp dom förra bilderna såg jag att det inte var så jag hade tänkt så jag justerade dem lite grann:

http://img139.imageshack.us/img139/575/26553991kz4.jpg

http://img139.imageshack.us/img139/1707/88103841ga4.jpg

Har även snyggat till kanterna litegrann.

Speed Freak
258 Inlägg
21 december 2008
En fråga bara, hur är tillgången till huvlåset med en förlängning sådär? smile

Egenföretagare
999 Inlägg
21 december 2008
Bra jobbat!
Men jag saknar den vita mittkonsollen, snyggt med vita inslag i inredningen smile

Think Better Cars
447 Inlägg
21 december 2008
fin ps bild du har gjort tongue... hehehe ska börja me min bil med längre fram snart tänkte ja :d... men dock så väntar ja på att mitt hus köp ska bli klart så man får ett eget garage :d.... hehehe ...

bra jobbat mannen längtar tills du blir klar big_smile

Mvh // Djem

815 Inlägg
21 december 2008
Trådstartare
FreakY skrev:
En fråga bara, hur är tillgången till huvlåset med en förlängning sådär? smile

Den som man vanligt vis använder funkar ju inte nu, men ja ska lösa det på annat sett. Det är bara den innifrån bilen man kan använda nu.

weeeman skrev:
Bra jobbat!
Men jag saknar den vita mittkonsollen, snyggt med vita inslag i inredningen smile

Japp, det är snyggt med vitt i inredningen och det kommer komma mer sånt. smile

Djem skrev:
fin ps bild du har gjort tongue... hehehe ska börja me min bil med längre fram snart tänkte ja :d... men dock så väntar ja på att mitt hus köp ska bli klart så man får ett eget garage :d.... hehehe ...

bra jobbat mannen längtar tills du blir klar big_smile

Tack, gött o höra att du ska börja med din bil, kommer helt klart följas.

DiZturbed skrev:
Ser skit bra ut! mkt bättre! smile MVH

Tack!

3 714 Inlägg
21 december 2008
det blev riktigt bra med fronten big_smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

1 801 Inlägg
23 december 2008
Riktigt najs blir det ! big_smile Gillar när folk tar ovanliga bilar och får det att se riktigt grymt ut ! big_smile
Funderat på att fixa något med bakluckan ? Tycker den är lite ful 205an.
Man läser och får verkligen lust att göra något på sin egen bil! big_smile

815 Inlägg
23 december 2008
Trådstartare
bollen1986 skrev:

Tack!

BlauMes skrev:
Riktigt najs blir det ! big_smile Gillar när folk tar ovanliga bilar och får det att se riktigt grymt ut ! big_smile

Ja, det blir skojigare när det är en mer ovanlig bil tycker jag också.

Jag kommer fixa med bakluckan också. Tänkte du på dom svarta plast räfflorna längst ner eller?

Think Better Cars
447 Inlägg
23 december 2008
hehe jupps smile ja längtar själv nu smile... för nu har äntligen ja fått sålt min lgh å snart kommer man få ett
garage big_smile.. ska bli så jävla gött asså då kan man börja bygga ordentligt har en hel del planer till att börja med heheheh tongue....  hoppas man får se din bil klar till våren smile och även live big_smile

Mvh // Djem

815 Inlägg
23 december 2008
Trådstartare
Djem skrev:
hehe jupps smile ja längtar själv nu smile... för nu har äntligen ja fått sålt min lgh å snart kommer man få ett
garage big_smile.. ska bli så jävla gött asså då kan man börja bygga ordentligt har en hel del planer till att börja med heheheh tongue....  hoppas man får se din bil klar till våren smile och även live big_smile

Kan tänka mig de, riktigt härligt att ha ett garage. Blir nog lite tight att bli klar till våren eftersom jag har för mycket planer för den för min budget just nu. Men jag ska göra så mycket som jag kan så får vi se hur de blir.

1 801 Inlägg
23 december 2008
Olssonz skrev:
bollen1986 skrev:

Tack!

BlauMes skrev:

Jag kommer fixa med bakluckan också. Tänkte du på dom svarta plast räfflorna längst ner eller?

Nja tänker lite på lyktorna och sånt. Ser konstigt ut på något sätt och vore skit snyggt om du fixade till det på något sätt !

Allmänt envis
12 512 Inlägg
24 december 2008
Riktigt snygg front du fått till!

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Think Better Cars
447 Inlägg
24 december 2008
Olssonz skrev:
Djem skrev:

Kan tänka mig de, riktigt härligt att ha ett garage. Blir nog lite tight att bli klar till våren eftersom jag har för mycket planer för den för min budget just nu. Men jag ska göra så mycket som jag kan så får vi se hur de blir.

okaj trevligt .. ja planer finns ju alltid för bilar tongue... men dock så finns det inte pengar  heheheh tongue...

men men nu längtar ja men dock så får ja se när man börjar projektet :S... kommer finnas en del att göra med huset också :S...

Mvh // Djem

815 Inlägg
24 december 2008
Trådstartare
BlauMes skrev:
Olssonz skrev:
bollen1986 skrev:

Tack!

BlauMes skrev:

Nja tänker lite på lyktorna och sånt. Ser konstigt ut på något sätt och vore skit snyggt om du fixade till det på något sätt !

Ska se vad jag kan göra åt de.

Rquired skrev:
Riktigt snygg front du fått till!

Tack!

Djem skrev:
Olssonz skrev:
Djem skrev:

okaj trevligt .. ja planer finns ju alltid för bilar tongue... men dock så finns det inte pengar  heheheh tongue...

men men nu längtar ja men dock så får ja se när man börjar projektet :S... kommer finnas en del att göra med huset också :S...

Jo, kan tänka mig att det blir lite o göra när man köper hus. Hade du tänkt att uppgradera ljudet också eller blir det bara styling?

815 Inlägg
24 december 2008
Trådstartare
Uppdatering!

Blev lite gjort idag också, lite glasfiberspackel på. Imorgon ska jag nog plasta baksidan så att jag kan slipa bort det som inte ska vara på huven utan att förlängningen lossnar.

http://img509.imageshack.us/img509/7020/10ea5.jpg
Observera att inte huven sitter på rätt plats på bilden!

Ska även fixa grillen på den!

Sök