Blir bra det här du Nu har jag själv köpt in polyester och glasfiber och lite fleece tyg. Så jag kan hålla på och fixa med inredningen. Men hur man gör det får man nog ta och lära sig
Blir bra det här du Nu har jag själv köpt in polyester och glasfiber och lite fleece tyg. Så jag kan hålla på och fixa med inredningen. Men hur man gör det får man nog ta och lära sig
Tack! Gött att du ska börja på inredningen, kommer följa projektet. Man lär sig med tiden, jag kan mycket mer nu än när jag började och jag har mycket kvar o lära
Sådär ja, nu har fronten blivit monterad, nu fattas det bara att montera huvlås och fixa klart grillen för att få den klar där fram, kanske blir omlackering av huven också.
Så ser det ut för tillfället, OBS huven sitter inte rätt än.
Ska försöka hinna sätta dit huvlåsen i helgen. Så det kanske bli ännu en uppdatering innan denna veckan är slut!
Blir riktigt bra, kul att det händer lite i denna tråden Hade varit snyggt med vita blinkers där fram kanske? Fortsätt att uppdatera
Ja det har jag funderat på också, lär bli mycket snyggare med de. Blev tyvärr ingen uppdatering idag. Men kommer nog bli en på måndag eller tisdag iallafall.
börja se riktigt bra ut! ett par vita blinkers kanske? och nå galler i fronten fast d vore mer coolt med en fet ic där med polerade tryckrör
Vita blinkers kommer jag skaffa, självklart hade det varit snyggt med en ic där men det blir ingen sån sålänge den inte har någon funktion att fylla Men har funderat på nät, men isåfall skulle jag vilja ha sånt som sitter på denna typ: http://allworldcars.com/wordpress/wp-co … _gti_1.jpg