Den Peugeoten har man kört, den är fräck som fan. Har väntat på att du ska köpa den och göra nått fräckt med den, tror inte du kommer kunna hålla dig undan
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Riktigt sjysst med en Gti Vad har du tänkt att göra med den röda bilen? Sälja den och finansiera ett nytt bygge? Kanske är så att det är roligare att bygga på något med lite mer pulver under huven
Fräsigt Finns det sånna lysen till dom modellerna ? Blir det någon form av ombyggnation av den ?
MVH Robiin
Japp, C_hall hade ju skaffat dom. Har inte tänkt att göra så mycket på den, men får se hur det blir i framtiden, jag kan ju ändra mig
ThimNyberg skrev:
shysst bil du skaffat såg den igår på väg in till stan (a-sås) stog la parkerad längs med sjön ??
Tack!
Ja det var nog när jag va och fotade den som du såg den.
Okej körde förbi med min 205 gti hehe bor du ute i ödenäs eller?
Japp det gör jag, bor du i närheten eller i Alingsås?
båge skrev:
wtf! min fotoplats! ser najs ut ju!
Hehe, kunde inte hitta något bättre i närheten^^
Rquired skrev:
Den Peugeoten har man kört, den är fräck som fan. Har väntat på att du ska köpa den och göra nått fräckt med den, tror inte du kommer kunna hålla dig undan
Ja den är grym Får väl se ifall det blir något sedan, är ju alltid kul att hitta på något med dom.
Stofer skrev:
De var lika bra att du skaffade dig en gti! Mycket roligare bil!
Det har du helt rätt i! Mycket bättre än Xs:en.
_Fredrik skrev:
Riktigt sjysst med en Gti Vad har du tänkt att göra med den röda bilen? Sälja den och finansiera ett nytt bygge? Kanske är så att det är roligare att bygga på något med lite mer pulver under huven
Lycka till med allt iallafall!
Tackar! Får se hur det blir med den röde, har inte riktigt bestämt mig än, lär ju vara rättså svårt o få sålt den som den är nu iallafall.
He he bor i ödenäs nyss flyttat ut hit till buschen. Hur gammal är du ?? känner säkert min flickvän Mariana som e gammal ödenäs bo sen länge:P
Okej, ja e 19. Jag tror jag vet vem Mariana är. Är det en röd Gti du har?
hehe okej då borde du veta vem hon e om du gått i ödenäs då ni är lika gammla. jupp röd gti med svart huv/grill... brötar rätt bra hehe
Okej, kanske ser/hör den någon dag då.
Jag har ägnat eftermiddagen åt att tvätta, polera och vaxa bilen. Ska även fixa plast detaljerna och insidan imorgon. Kommer bilder då. Hoppas det är okej att jag visar vad jag gör med denna Peugeot istället eftersom den andra står stilla nu.
Ja behåll samma tråd, så slipper vi krångla med att prenumenera på en till ^^
Fattar inte detta med prenumerera. jag trycker bara på vilka trådar jag skrivit i å letar upp denna men ifall jag skulle prenumerera på denna vart hittar jag den då ?
Ja behåll samma tråd, så slipper vi krångla med att prenumenera på en till ^^
Fattar inte detta med prenumerera. jag trycker bara på vilka trådar jag skrivit i å letar upp denna men ifall jag skulle prenumerera på denna vart hittar jag den då ?
Du får ett mejl när någon skriver i tråden tror jag. Men jag har inte fått det att fungera så jag är inte helt säker.
Okej, ja e 19. Jag tror jag vet vem Mariana är. Är det en röd Gti du har?
hehe okej då borde du veta vem hon e om du gått i ödenäs då ni är lika gammla. jupp röd gti med svart huv/grill... brötar rätt bra hehe
Jag har ägnat eftermiddagen åt att tvätta, polera och vaxa bilen. Ska även fixa plast detaljerna och insidan imorgon. Kommer bilder då. Hoppas det är okej att jag visar vad jag gör med denna Peugeot istället eftersom den andra står stilla nu.
håller du till i byn eller? finns ju inte en mäniska här ute på landet^^ har jag otur så får du inte se höra den kanske måste sälja:(
håller du till i byn eller? finns ju inte en mäniska här ute på landet^^ har jag otur så får du inte se höra den kanske måste sälja:(
Nää va trist Ja det är lite tomt här. Jag är mest hemma när ja är i byn men jag kan ju dra upp någon gång ifall du e där.