jo, vill ah en billigare bil att åka med! och som man kan ha som bruksbil! måste bara ha tag på ny ruta och huv innan jag kan sälja, då det hände en lite olycka för någon vecka sedan!
Har funderat lite på det och det kommer nog bli så att jag säljer den svarta Peugeot 205 Gti:n också. Så är det någon som är intresserad så hör av er, så kan ni få mer info
Egentligen inte, men just nu känner jag för att skaffa något annat. Men det är inte säkert jag gör mig av med den det beror på hur mycket jag kan få för den.
Blev bättre med ny huv, passar bättre in i stuket på den bilen. Men gula sidoblinkers, gula?
Dom e orange Nämen dom satte jag ju dit eftersom dom gamla va så dåliga, ska byta till backspeglar som har inbyggda sidoblinkers sedan så jag slipper ha några på skärmen överhuvudtaget.
Stofer skrev:
Olssonz skrev:
Stofer skrev:
Var ska du sätta filtret nu då?
Först kommer jag nog sätta det rakt bakåt, sedan har jag tänkt att svänga det åt höger bakom batteriet. Kommer bilder när det är klart.
Passa dig för värmen från grenrören bara, de blir bara mindre effekt att ha de där!
Ja tyvärr, ska bygga nått sorts avskärmning har jag tänkt, får se hur det blir.