7650
Sök

köpa hantverks bil!

Bildrulle
499 Inlägg
29 mars 2008
Jag har kört rätt mycket Berlingo på jobbet. Bra bil om du är max 190, jag är 2 meter och sitter inte så himla bra i den. Dock har vi mellanvägg i våran. Så stolen går ju inte så långt tillbaka.

Skaplig bil med skaplig lastkapacitet.

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se

Jajjemen!
1 512 Inlägg
29 mars 2008
Vi har också combo på jobbet.
Den går väl lasta endel i, men de är ju värdelöst om man ska köra grejer som är 2m långa.
Man måste lägga dom på sniskan vilket tar upp enhel de av golvytan.
Men ja vet inte vad du ska köra för grejer, ska du ha verktygslåda å elmaskiner å sånt så är dom väl bra.

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.

796 Inlägg
29 mars 2008
Supra_Micke skrev:
Jag har kört rätt mycket Berlingo på jobbet. Bra bil om du är max 190, jag är 2 meter och sitter inte så himla bra i den. Dock har vi mellanvägg i våran. Så stolen går ju inte så långt tillbaka.

jo fast en berlingo får han nog inte för dom pengarna

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

Bildrulle
499 Inlägg
29 mars 2008
ronne skrev:
Supra_Micke skrev:

Kanske inte, men han frågade uttryckligen om Berlingo på sida 1 i tråden, så tänkte ge honom svar på tal....

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se

796 Inlägg
29 mars 2008
Supra_Micke skrev:
ronne skrev:
Supra_Micke skrev:

Kanske inte, men han frågade uttryckligen om Berlingo på sida 1 i tråden, så tänkte ge honom svar på tal....

oki missade det

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

bäst
319 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
en berlingo i sämre skit fr man för dom pengarna! jag skiter i hur bilen ser ut bara den är besiktad och skattad typ! då bilen kommer se ut som ett lik efter ett tag! anledningen att jag frågar om berlingo är att den har sido dörr så man slipper krypa runt efter verktyg! hur säkra är låsen på en kåpa på tex skoda pick up? då jag bor på ett av stans mer krimenela områden och vill inte bli av me vertygen direkt!

Sök