4250
Sök

Äntligen köpt 22",are !!!!

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
1 april 2008
Trådstartare
men de finns så jävla mkt hjulhusutrymme att fylla igen på bilen, ja kanske t.o.m måste sänka den lite sen..

Inspiration comes standard

135 Inlägg
1 april 2008
ja men rullomkretsen får ju ej överstiga 5% .. vad sitter det orginal på chryslern ??

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
1 april 2008
Trådstartare
18" e original, ja e nog inte den första med att skaffa 22" på 300c....

3 113 Inlägg
1 april 2008
jaa, bara om dom rullar så är jag glad för din skull wink

Semper Fi

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
1 april 2008
Trådstartare
haha eller hur big_smile e dom runda.stora o blänker... nöjd

135 Inlägg
1 april 2008
vad blir rullomkretsen då??
värkar inte få nå svar

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
1 april 2008
Trådstartare
ingen aning fan inget ja frågade efter när ja köpte dom, va brukar den va me dom dimensionerna...

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
1 april 2008
Herregud vad ni trackar killen.. snubben har 200hk att driva fälgarna med kommer flyta på utan probs.. har settbilar med 80hk o tunga 20"... o rullomkretsen får ej stiga 5% när kollade nån rull omkrets på nån bil i bilprovningen? om han skulle få problem vilket jag är 1 på 100 så får han väl slänga på vinterdäcken o åka o bes? herregud.

Bmw osv..

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
1 april 2008
Trådstartare
OverBoosted skrev:
Herregud vad ni trackar killen.. snubben har 200hk att driva fälgarna med kommer flyta på utan probs.. har settbilar med 80hk o tunga 20"... o rullomkretsen får ej stiga 5% när kollade nån rull omkrets på nån bil i bilprovningen? om han skulle få problem vilket jag är 1 på 100 så får han väl slänga på vinterdäcken o åka o bes? herregud.

min nya favoritmedlem på gorg. big_smile

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
1 april 2008
Edvinoo skrev:
OverBoosted skrev:

Nynnar och visslar:

*and they called it....   puppy lööööveee*

lol

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
1 april 2008
Trådstartare
TBOC_Razor skrev:
Edvinoo skrev:
OverBoosted skrev:

Nynnar och visslar:

*and they called it....   puppy lööööveee*

lol

tydligen  nån som e lite avis tongue

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
1 april 2008
Trådstartare
förresten... när det står att ja kör 96.56 så kör ja igentligen 98.813 så de e ingen större fara...

2 751 Inlägg
5 april 2008
Edvinoo skrev:
OverBoosted skrev:

Ja har 105hk för att driva mina 18" tror inte de blir problem med dina 200hk o 22" big_smile

Who Djaa bless no man curse

2 283 Inlägg
5 april 2008
Edvinoo skrev:
äntligen köpt ett par, kommer nästa vecka... måste bara bli av med ett par andra däck så ja kan köpa nya till 22"...

Inlägget censurerat av moderator (Phaetoon)
Annonser hör Köp & Sälj till.

najs smile

R.I.P. Michael Jackson!

Giftig
419 Inlägg
5 april 2008
Rullomkretsen ökar med 2.4% från original så han och alla andra som oroar sig kan vara lugna.
Han klara 5% gränsen smile Wiiiiiiiiiiie

LTJD

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
5 april 2008
Det kommer bli skit snyggt smile

22" krom är ju fett =P

Skit i dem som säger att det inte är deras stil, det är ju ändå du som ska ha dem smile

I do it my way

13 Inlägg
5 april 2008
_VeNoM_ skrev:
Rullomkretsen ökar med 2.4% från original så han och alla andra som oroar sig kan vara lugna.
Han klara 5% gränsen smile Wiiiiiiiiiiie

kan du inte räkna ut hur stora han måste ha för att överstiga gränsen ?smile

Giftig
419 Inlägg
5 april 2008
265/35-22 däck passar bra. Höjd skillnaden är 17 mm jämfört med original däcken. Och rullomkretsen skiljer med 2.4% som jag redan sagt
Om han vill ha större fälgar så kan du prova med tex. 275/30-23 eller 285/20-24. Om det får plats.

Och skulle han ha valt 265/40-22 så hade omkretsen ändrats med 6% så då är det "olagligt"

LTJD

Street legend
191 Inlägg
5 april 2008
shit vad e det med vissa? hans bil! hans fälgar! kommer fan bli asfett på den! 22" e fan de minsta han ska ha på en sån bil! den är juh inte precis liten! wink blir sjuukt snyggt!  big_smile sen som någon nämde något om rull skit! vem bryr sig?! Nästan allt idag e fan olagligt haha tongue

You only get 1 finger while I'm shifting gear ;)

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
5 april 2008
Kommer att bli sjukt fett!Original ser ju nästan löjligt ut på även om det bara är 18" eller vad är det? Skall man hårddra detta med olagligt eller inte så kör han isf redan olagligt med 22" oavsett vilka däck som sitter på!!! Eftersom det är helbilsgodkännande på! Sen kraften skiter man väl i då man åker med 22" Bling-Bling! Cruisa som du skrev är det som gäller!

-Mike-

Sök