Bensinpris

AntonRacing
1 januari 2006 · 236 Inlägg

Jo har nu köpt bil och undrar vart den billigast bensinen finns här i Västerås.. Någon som vet?

Saab ng900 Steg 3+
Foffis
1 januari 2006 · 676 Inlägg

här har du en sida där du kan kolla upp bensinpriser runt om i hela sverige på dom flesta stationerna, de finns en ytterligare sida men vet inte addressen dit.

Bensinpriser

calibrafromfinland v6<33
1 januari 2006 · 118 Inlägg

Foffis skrev:
här har du en sida där du kan kolla upp bensinpriser runt om i hela sverige på dom flesta stationerna, de finns en ytterligare sida men vet inte addressen dit.

Bensinpriser

faan va bensin e billigt i svergie

AntonRacing
1 januari 2006 · 236 Inlägg

okeey tacka ^^

Saab ng900 Steg 3+
Malmoe SSS -12
1 januari 2006 · 3 217 Inlägg

calibrafromfinland skrev:

Foffis skrev:
här har du en sida där du kan kolla upp bensinpriser runt om i hela sverige på dom flesta stationerna, de finns en ytterligare sida men vet inte addressen dit.

Bensinpriser

faan va bensin e billigt i svergie

Fick en känsla av ironi från din sida, eller är det så?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Foffis
1 januari 2006 · 676 Inlägg

hehe well... de VA billigt, men nu är de tillbaka på de gammla vanliga priserna igen sad förut låg dom på runt 7-8kr litern. men nu har dom höjt de igen, jävla skatter!

jag tror de va billigast i skövde ett tag. hur lågt låg priserna hos er?

vad kostar bensinen i finnland?

Senast redigerat av Foffis (1 januari 2006)

calibrafromfinland v6<33
1 januari 2006 · 118 Inlägg

Foffis skrev:
hehe well... de VA billigt, men nu är de tillbaka på de gammla vanliga priserna igen sad förut låg dom på runt 7-8kr litern. men nu har dom höjt de igen, jävla skatter!

jag tror de va billigast i skövde ett tag. hur lågt låg priserna hos er?

vad kostar bensinen i finnland?

i Finland kostar bensinen 1.20-1.50€

GT90 Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 januari 2006 · 1 660 Inlägg

Tror jag har länken nedan, men http://www.bensinbolaget.se har oxå prislistor... God fortsättning på det nya året!!!

Lindström Envis optimist
2 januari 2006 · 454 Inlägg

I Skellefteå hade preem igår en nyårspresent som de kallade det med bensin för 7,01 tror jag. Det är nog första gången jag ser skylten "Sorry, bensinen är slut"

Foffis
2 januari 2006 · 676 Inlägg

bensinen va slut på dom flesta ställena här i skövde när dom hade så låga priser. men jag såg aldrig någon skylt big_smile

TeQuilla
2 januari 2006 · 764 Inlägg

AntonRacing skrev:
Jo har nu köpt bil och undrar vart den billigast bensinen finns här i Västerås.. Någon som vet?

Jag tankar på O-Star

TeQuilla
Saab 9-3 Aero "Fetingen" (2005)
AntonRacing
2 januari 2006 · 236 Inlägg

TeQuilla skrev:

AntonRacing skrev:
Jo har nu köpt bil och undrar vart den billigast bensinen finns här i Västerås.. Någon som vet?

Jag tankar på O-Star

okeey vart ligger de?. vad kostar det där?

Saab ng900 Steg 3+
TeQuilla
2 januari 2006 · 764 Inlägg

AntonRacing skrev:

TeQuilla skrev:

AntonRacing skrev:
Jo har nu köpt bil och undrar vart den billigast bensinen finns här i Västerås.. Någon som vet?

Jag tankar på O-Star

okeey vart ligger de?. vad kostar det där?

På Bäckby finns det i.a.f 1 Q-Star. Nu vet jag inte exakt vad det kostar, men kan kolla det senare under dagen då jag bara bor 500m därifrån.

TeQuilla
Saab 9-3 Aero "Fetingen" (2005)
AntonRacing
2 januari 2006 · 236 Inlägg

TeQuilla skrev:

AntonRacing skrev:

TeQuilla skrev:

Jag tankar på O-Star

okeey vart ligger de?. vad kostar det där?

På Bäckby finns det i.a.f 1 Q-Star. Nu vet jag inte exakt vad det kostar, men kan kolla det senare under dagen då jag bara bor 500m därifrån.

okeey tack

Saab ng900 Steg 3+
QarlzzoN
3 januari 2006 · 6 Inlägg

här i skellefteå låg bensin priset på 7,01kr för nån dag sen .. soppan på den macken vart slut rätt fort (preem) tror jet här i skellefte ligger kring 8.50kr lr nåt sånt sen shell lär ju vara änu billigare eftersom de var dom som startade priskriget !

The bigest the best!
Saabnorden lastbils chaffis......
5 januari 2006 · 299 Inlägg

Skojar ni med mig eller????
det va skit länge sedan bensinen varit så billig i stenungsund...... ligger runt 10.50 nu tror jag nästan så jag funderar på att etanol konvertera min saab 900i( eller har redan börjat wink går dock lite segt......

i wish my lawn was emo so it would cut itself!
Foffis
11 januari 2006 · 676 Inlägg

Saabnorden skrev:
Skojar ni med mig eller????
det va skit länge sedan bensinen varit så billig i stenungsund...... ligger runt 10.50 nu tror jag nästan så jag funderar på att etanol konvertera min saab 900i( eller har redan börjat wink går dock lite segt......

vänta du bara... när typ alla har konverterat så ska du se att skatten höjjs där oxå wink sverige ska ju ta skatt på precis allt! kommer säkert komma skatt på att du ens sätter dig i bilen. då är inte vanliga bilskatten innräknad utan de e en ny skatt big_smile då vet jag en som kommer bli ganska sne (moi) men men, va kan man göra ensam...

Foffis
13 januari 2006 · 676 Inlägg

mjo men va kostar de o åka dit då tror du wink

Kimmen
13 januari 2006 · 245 Inlägg

JET på Hälla eller Erikslund
Qstar på Bäckby eller Tortuna
DinX Erikslund
Dessa mackar brukar vara de billigaste om man jämför med OKQ8, Statiol, Preem mfl...

Pontiac Firebird Formula 400 -72
Volvo 940 SE 2,3 Ltt -97
Styrelsemedlem i Teddy Boys Car Club, Västerås
Malmoe SSS -12
13 januari 2006 · 3 217 Inlägg

Tror ni det blir lika stor hysteri med bensinpriserna som förra sommaren? Hoppas inte sad

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang