Jag behöver hjälp med att koppla in ett slutsteg då jag aldrig gjort något liknande. Det är ett MDS Audiophile Classic AC-2. Jag tror att alla kablar redan är dragna då slutsteget följde med bilen och har använts förut. Den senaste ägaren har dock aldrig haft det inkopplat. Så det jag skulle behöva hjälp med är att få reda på hur alla kablar ska sitta. Jag har lite bilder på hur kablarna och slutsteget i mitt galleri på min sida om det kan vara till nån hjälp.