Handy_man skrev:
Den ser elak ut nu!
Edge skrev:
Jeklar va elak den blev!

Javisst!

Den kommer dock att se lite snällare ut när huven är lackad.
Henke_hinken skrev:
Inte så tråkig finish på den huven

Riktigt snyggt
Jag är supernöjd med den. Även passformen var ju som sagt suverän. Det hade jag inte väntat mig

Saab_Robin skrev:
HELVETE va cool

helt perfekt kan itget annat säga
Tack så mycket!

sjovold skrev:

va f*n ska man säga? FY F*N va snygg den vart

Det tackar jag så hemskt mycket för

LeLuke skrev:
Tyckte att du hade nått perfektion förut, men nu märker jag att den kan bli ännu bättre.
En av de vackraste bilarna på garaget enligt mitt tycke!
Huven beställde jag för snart två månader sedan. Jag var länge rädd att den skulle avvika för mycket från min ursprungliga bana. Det är på sätt och vis en uppoffring även om jag tycker att huven passar bra när den väl blivit lackad. I och med att jag ställer ut bilen lite då och då vill jag ha något som kan dra till sig lite uppmärksamhet, kolfiber brukar kunna göra sådant

tetepeb skrev:
Varför köpa kolfiberhuv om du ändå ska lacka den?
Visst grymt med kolfiber men lite pengarna i sjön kanske...
Annars är din bil riktigt fin och det tror jag att jag skrivit tidigare också, stör mig bara på extraljusen i grillen ser inte bra ut helt enkelt, räcker det inte med dom i fronten?
Ta't lugnt, hela huven ska inte lackas

Se bilden nedan.
Extraljusen är verkligen inte snygga, men de gör mycket nytta. Bilen är ju min bruksbil som jag använder året runt och jag kör ofta på vägar som kryllar av älgar, vildsvin, rådjur osv.

På det här viset ska huven lackas. Tidigare i tråden uttryckte jag min tveksamhet till kolfiberhuvar och ofta ser de ut att bara vara ditslängda på bilar, utan vidare baktanke. Min kolfiberhuv köpte jag helt enkelt för att följa färgtemat i fronten. Jag var först inne på att lägga svart vinyl på originalhuven, men kanterna skulle bli för tydliga, så det fick bli en ny huv och lack på samma vis som jag ursprungligen tänkte mig

![https://www1.garaget.org/archive/40/39955/56311/56311-1243266.jpg]()