Lexus IS200 TTE Supercharged - My Pursuit of Perfection

PLindblom
15 februari 2010 · 1 200 Inlägg

Nu är delarna tillbaka i bilen igen. Bilder i dagsljus kommer vid senare tillfälle smile

https://www1.garaget.org/archive/40/39955/56311/56311-1769982.jpg

VMT I <3 my Honda
15 februari 2010 · 483 Inlägg

Snygg som fan hela bilen. Snyggast Lexus som jag sett. Bra jobba.

hogemark
15 februari 2010 · 68 Inlägg

Blir riktigt snyggt! Ser ut att göra sig bra mot klädseln i bilen!

mickefixare when ever - were ever
15 februari 2010 · 513 Inlägg

Självhäftande på inredningsdetaljer brukar inte va nån höjdare även om 3M har produkter utöver det vanliga emellanåt. Sitter det kvar runt kanterna efter ett tag oxå? Kolfiberlooken gör sig riktigt bra mot inredningen!

PLindblom
15 februari 2010 · 1 200 Inlägg

Racing84 skrev:
Snygg som fan hela bilen. Snyggast Lexus som jag sett. Bra jobba.

patrik307 skrev:
Blir riktigt snyggt! Ser ut att göra sig bra mot klädseln i bilen!

mickefixare skrev:
Självhäftande på inredningsdetaljer brukar inte va nån höjdare även om 3M har produkter utöver det vanliga emellanåt. Sitter det kvar runt kanterna efter ett tag oxå? Kolfiberlooken gör sig riktigt bra mot inredningen!

Tack så mycket! Ja, jag har skinn/alcantara-klädsel, så det borde matcha ganska bra med lite mer "kolfiber" i interiören.

Jag tror faktiskt inte att det blir några problem med att filmen släpper. Dels är den invikt och fäst bakom varje kant och dessutom blir 3M-filmen riktigt hård när den svalnar, i och med att den består av plast smile

Återkommer med en utvärdering efter några månaders användning.

Senast redigerat av Minister (15 februari 2010)

-Akerfeldt-
15 februari 2010 · 2 638 Inlägg

Vilket detaljarbete med allt från nya märket på ratten till kolfiberarbetet, riktigt bra jobbat smile

response Studerande
15 februari 2010 · 463 Inlägg

Kul att se att min favoritprojekttråd lever igen! big_smile Blev ju riktigt bra med filmen!

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?
Nafets86
15 februari 2010 · 821 Inlägg

men du... trodde vi hade pratat om det här.. Riktig kolfiber ska det ju vara smile Tror allt att jag får ta ett snack med dig igen wink

Skämt åsido. Snyggt blev det smile Men lite fusk

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
_Fredrik
15 februari 2010 · 2 788 Inlägg

Kul med updates i denna tråden igen! smile Alltid gillat din noggrannhet och dina fina bilder, ser verkligen seriöst ut...Kul med någon som har hököga för detaljer samt stylar/ förfinar bilen med stil wink

Volkswagen Polo 9N3 "Polo-Yolo" (2005)
200sx91
16 februari 2010 · 55 Inlägg

bra jobbat jag tycker att du har gjort din lexus till snyggaste i hela sverige mycket ren är den. Hoppas att du ställer ut den på elmia iår. Förresten finns det en Kompressor kit till min lexus det är en RX 04 vet att det finns till 02 men skulle det kunna gå på en 04. men annars skit bra jobbat

jag är en kille på 18 gillar att meka bor i en liten stad som heter sölvesborg. vad jag gillar att göra på min fritid det är att göra bilar fina med att polera dom o gör dom allmänt fina
Toyota Celica "ST-I" (1992)
volume Blyfot
23 februari 2010 · 142 Inlägg

har sagt det förr och säger det igen.. jag älskar den här bilen.. du har gjort ett riktigt bra jobb med den och bättre blir det ju med tiden som man kan se. tongue blev riktigt bra med kolfiber-filmen dessutom.. har inte vart mycket för kolfiber i interiören men du har lyckats bra med det tycker jag..

ang. en hemsida för ditt projekt.. jag tycker det låter som en riktigt bra ide.. om detta skulle bli verklighet så antar jag att du länkar den både här i tråden och på din profil?

Mvh

Criton Rocketdog
28 februari 2010 · 270 Inlägg

Riktigt fint med kolfiber-filmen. Fortsätt i sån stil smile

Ljudet som en dumpventil avger är egentligen en spank-piska som sitter på en spänd fjäder.
SpeedOfLight
30 november 2010 · 1 432 Inlägg

Nog för att din tråd är avstannad, men jag måste bara kommentera den, har läst igenom hela nu (det tog någon timma) och det enda jag kan säga nu är enklast visat av en smilegubbe:

yikes

Jag saknar ord över hur mäkta imponerad jag är över detta detalj-bygge.. Varje del noggrant utvalt och ännu mer noggrant monterat.

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
tetepeb
1 december 2010 · 86 Inlägg

Ja nu får du ta och uppdatera igen!

_Skalman ...
9 april 2011 · 145 Inlägg

Är det heldött här eller? smile

BTW mycket fint jobb med bilen, en utav de finaste jag sett på länge!

Saab 9-3 Aero "Hirsch" (2005)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang