Köra upp i sundsvall?

hyperICE
3 april 2008 · 85 Inlägg

Hej någon som kört upp i sundsvall?
Är det svårt? tänkte nämligen boka uppkörningen nu tongue

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
3 april 2008 · 5 753 Inlägg

förmodligen så körde jag upp i sundsvall tongue.... inte svårt... första gången så fick jag ta mig ut ur stan och åka mot bredsand.. den gången kuggade jag för gubben var så förbannat sur så jag vart skit nervös och gjorde bort mig... andra gången fick jag ta mig ut ur stan och köra motorvägen mot birsta in på stadium i birsta och parkera sedan ut på motorvägen och tllbaka till vv.. grymt enkelt, ett plus andra gången var att jag fick en skit schyst gubbe så jag vart hur lugn som hellst och klarade galant smile... så jag tycker sundsvall är en väldigt enkel stad att köra upp i smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
roxe Jesus didn´† Tap
3 april 2008 · 1 146 Inlägg

Kan man köra så klarar man det överallt.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
Mortalis VW-nörd?
3 april 2008 · 4 332 Inlägg

Man ska köra upp där man bor...många som kört upp uppe i norrland t.ex. o bor i en "storstad" som gbg, sthlm eller malmö o vågar inte köra i dessa städer under vissa tider för att de är ovana...men om du e därifrån, så e de ju en annan femma tongue Men det är ju bäst att köra upp där man bor iaf, eller där trafiken är lik den man har hemma åtminstone..

Thorssa
3 april 2008 ·

Har tagit två körkort (bil och mc) i Sundsvall och jag tycker inte det varit några problem.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang