A-traktor? vad hade ni?

ERTYY
6 april 2008 · 299 Inlägg

Ni som hade A-traktor en gång i tin! vad hade ni? smile

//Andreas Johansson.
-->Volvo 940 LTT<--
FireTraXX DFFL
6 april 2008 · 9 020 Inlägg

• Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år hör inte hemma här.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
T12
6 april 2008 · 112 Inlägg

men allt annat får de snackas om nästan, men om man vill minnas tillbax till tiden då bilintresset började så blir det NEJ!!! Frågan var ju vad hade ni, inte Vad HAR NI?
Tycker de e fel.. Utan epa så skulle då kanske inte många av oss sitta här o glida runt med våra moddade bilar.

Saab 99 "Red Fox" (1982)
FireTraXX DFFL
6 april 2008 · 9 020 Inlägg

T12 skrev:
men allt annat får de snackas om nästan, men om man vill minnas tillbax till tiden då bilintresset började så blir det NEJ!!! Frågan var ju vad hade ni, inte Vad HAR NI?
Tycker de e fel.. Utan epa så skulle då kanske inte många av oss sitta här o glida runt med våra moddade bilar.

Jag hade ingen EPA eller A-traktor, jag ville inte ha en när jag var 16 och jag hatar det nåt så sjukt mycket nu.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
T12
6 april 2008 · 112 Inlägg

ok jag förstår dig, men tänk på andra.

Saab 99 "Red Fox" (1982)
FireTraXX DFFL
6 april 2008 · 9 020 Inlägg

og900turbo skrev:

FireTraXX skrev:
• Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år hör inte hemma här.

haha är inte detta ett forum för motorintreserade??? har inte en a-traktor nått med det o göra??? tänk till , det är inte 18 års gräns på sidan enda är väl att man inte får ladda upp a-trakorer som bil ??? mvh

Inte jag som skrivit reglerna.
Tycker dock att just den regeln är väldigt bra.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Ksj
6 april 2008 · 1 217 Inlägg

Lägg det i off topic så är det förmodligen mer godkänt.

Saab 900 "2.1an" (1992)
Mtz
6 april 2008 · 118 Inlägg

Volvo 142
Volvo 744 (Okapad)
Volvo 142
Volvo Duett
Volvo 244 Diesel (Okapad)
Mercedes-Benz w123 240d (Okapad)
Volvo 242 (Okapad)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang