Hej! Skulle någon vänlig själ kunna tona rutorna och dra på en stor silvrig gripen dekal bak över bakskärmen och om du har lust byta till några fräscha fälgar;D!?
JAG är inte så duktig än men om det är någon som vill att jag leker med ens bil skriv ett PM kolla in bilder i galleri
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Hej! Skulle någon vänlig själ kunna tona rutorna och dra på en stor silvrig gripen dekal bak över bakskärmen och om du har lust byta till några fräscha fälgar;D!?
Nån som har lust att modda om min? Sänka den mörkare toning ett par snygga fälgar med lite annat smått å gott till bodyn. Går inte så bra när jag gör de... fattar inte ett piss.. hehe
Senast redigerat av Ivarsson_740turbo (21 april 2008)
Nån som har lust att modda om min? Sänka den mörkare toning ett par snygga fälgar med lite annat smått å gott till bodyn. Går inte så bra när jag gör de... fattar inte ett piss.. hehe
Jag provar.
Nä jag förstår, inte alla som kan PS, men alla kan lära sig, tids nog. Inget man lär sig på 24 timmar direkt.
Jag provar.
Nä jag förstår, inte alla som kan PS, men alla kan lära sig, tids nog. Inget man lär sig på 24 timmar direkt.
man tackar.. de blev riktigt bra. ne de e inte alls lätt.. satt nog 2-3timmar igår och försökte.. hehe.