4511
Sök

Få tag på dolda nr!!!!?

442 Inlägg
14 april 2008
Trådstartare
Hejsan!

Nu jäklar har bägarn runnit över! Non(jag tror jag vet vem) ringer doldt nr hem till mig och säger inget och lägger på. Men hur gör man för att komma på vem det är? kan man ringa telia och berätta läget och säga att man är dödligt less på detta så dom kollar vart det kommer ifrån?

Hjälp mig någon mad

Intresseklubben
673 Inlägg
14 april 2008
Yes, vänd dig till ditt telefon operatör, så kan dem nog kolla upp det.. annars gör en polis anmällan, så kan dem fixa det smile

/Mvh Andreas

442 Inlägg
14 april 2008
Trådstartare
IMPRAZERN skrev:
Yes, vänd dig till ditt telefon operatör, så kan dem nog kolla upp det.. annars gör en polis anmällan, så kan dem fixa det smile

Yes!! fy fan vad jag hoppas det är den person jag tror det är, fan vad hon ska få! mad

TACK TACK! big_smile

DFFL
9 020 Inlägg
14 april 2008
Gör en polisanmälan, så får polisen en detaljerad lista på vem som har ringt dig.
Du får inte listan med hemliga nummer (Inte heller #31#) men polisen får med dessa på sin lista.
Sen får du peka och säga vilka du känner igen av de hemliga (Syns med tjock text), när de har ringt o.s.v.

Tvivlar på att Telia lämnar ut det till dig med tanke på att om folk ringer med hemligt nummer så görs detta av en anledning.
Att de vill förbli hemliga, då kan inte operatören lämna ut sånt hur som helst.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

442 Inlägg
14 april 2008
Trådstartare
FireTraXX skrev:
Gör en polisanmälan, så får polisen en detaljerad lista på vem som har ringt dig.
Du får inte listan med hemliga nummer (Inte heller #31#) men polisen får med dessa på sin lista.
Sen får du peka och säga vilka du känner igen av de hemliga (Syns med tjock text), när de har ringt o.s.v.

Tvivlar på att Telia lämnar ut det till dig med tanke på att om folk ringer med hemligt nummer så görs detta av en anledning.

mm jo de sant. men tänker ringa telia nu om ett tag först och säga med RÖSTEN hur drygt detta är så får dom förklara hur jag gör en polisanmälan, måste man skriva massa papper och skit kräver jag hemligt nr ist så ingen vet det förrutom dom som jag gett till.

Orkar inte med ngn långsökt väg men skulle bli asglad att se vem idioten är

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
14 april 2008
Telia har en tjänst som kallas "Spårning" eller liknande.

Du får chansen 5ggr för typ 500:- .

När någon har ringt dig med skyddat nummer, trycker du bara en sifferkod när du lagt på och samtalet lagras hos telia. sen skickar dom ut ett papper med nummren..

Största sanolikhet är däremot att det är något telemarketing företag som ska sälja nått, men inte har några lediga säljare lediga när dom kopplas upp mot just dig. då blir det ett s.k "tapp"...
och det är ingen i luren..  ruskigt vanligt..

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )

DFFL
9 020 Inlägg
14 april 2008
hummer89 skrev:
FireTraXX skrev:

mm jo de sant. men tänker ringa telia nu om ett tag först och säga med RÖSTEN hur drygt detta är så får dom förklara hur jag gör en polisanmälan, måste man skriva massa papper och skit kräver jag hemligt nr ist så ingen vet det förrutom dom som jag gett till.

Orkar inte med ngn långsökt väg men skulle bli asglad att se vem idioten är

Jag kan garantera att Telia inte kan hjälpa dig.
Ring polisen och säg att du vill göra en anmälan om ofredande.
Så tar det två veckor sen kommer polisen med listan till dig.

Börja skriva upp tiderna som samtalen kommer så du lätt vet vilka nummer du ska peka ut.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

529 Inlägg
14 april 2008
Min Syster blev utsatt av detta med  hon kunde inte plugga.. nån som jävlades.. med henne  så hon ringde telia o fick nån kod eller så för spåra nummret   funka så när " personen " ringde  knappa hon in koden på så vis fick dem tag på personen han blev polisanmäld för han  sa väldigt otrevliga saker i telefonen som..

Prova ring telia o  hör va dem kan hjälpa dej med !!!

Volvo fore life :)

442 Inlägg
14 april 2008
Trådstartare
JohanMR850 skrev:
Min Syster blev utsatt av detta med  hon kunde inte plugga.. nån som jävlades.. med henne  så hon ringde telia o fick nån kod eller så för spåra nummret   funka så när " personen " ringde  knappa hon in koden på så vis fick dem tag på personen han blev polisanmäld för han  sa väldigt otrevliga saker i telefonen som..

Prova ring telia o  hör va dem kan hjälpa dej med !!!

Tack det gillar jag att höra men då måste jag ljuga lite och säga att det är ngn som säger sjuka saker för det är ingen som säger ngt... men det kanske är som han en bit ovan sa... JAg kan inget om sådant här bara att det tajmar väldigt bra yikes

Och nu ringde det ett nr på mobilen(inte hemligt men finns inte på internet) !!! :@ snart rycker telen ut genom fönstret..

529 Inlägg
14 april 2008
he he lägg ut nr som terrar dej här ska vi terra tillbaka smile

442 Inlägg
14 april 2008
Trådstartare
JohanMR850 skrev:
he he lägg ut nr som terrar dej här ska vi terra tillbaka smile

asså nu sket hon i dörröppningen och råkade ringa oskyddat på mobilen... xD HAHAHAH

aa här har ni hennes nr så kan ni ringa o prata lite big_smile 0705804*** veronika heter hon.

RING på så mkt de bara går för hon är fast nu, klantiga flicka big_smile
Senast redigerat av hummer89 (14 april 2008)

9 108 Inlägg
14 april 2008
Hon är väl kär wink

529 Inlägg
14 april 2008
Tackar smile  he he

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
14 april 2008
Jag kan nästan lova att Telia inte vill ge ut det i första taget.

Standard är att du behöver en polisanmälan för att få ut några uppgifter kring ett dolt nummer.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

529 Inlägg
14 april 2008
haha telefonen är nog avstängd... jädra fegis....  kaxa sej mot andra men  ta emot själv klarar hon inte L00ser...

442 Inlägg
14 april 2008
Trådstartare
MilleN skrev:
Hon är väl kär wink

åt helvete med den slynan(sry men hon gjorde en sak så jag bad henne dra)

529 Inlägg
14 april 2008
hummer89 skrev:
MilleN skrev:
Hon är väl kär wink

Hmm va gjorde hon " nyfiken " smile

143 Inlägg
14 april 2008
hummer89 skrev:
MilleN skrev:
Hon är väl kär wink

dom förstår inte förräns efter nåra ggr att dom skall sluta ringa..
tro mej..

3 650 Inlägg
14 april 2008
Har man sagt A får man säga B wink

442 Inlägg
14 april 2008
Trådstartare
hon bor 97mil ifrån mig och då börja hennes kompisar antagligen dra in annat folk och tillslut börja hon med ngn annan och jag kom på att dom skulle träffas och då blev jag arg och sa byebye med lite andra ord ^^

Nä jag smsar med na och hon vägrar erkänna att hon ringer fast att jag har bevis på att hon gjort det..

Skit samma..
Senast redigerat av hummer89 (14 april 2008)

Sök