3641
Sök

På promenaden ikväll

508 Inlägg
14 april 2008
Trådstartare
Jag var nyss ute och gick för att kolla till bilen min och hämta en jacka.
Påvägen hem går jag en annan väg tillbaks och ser att det står 3 pers i saab 9000 och sliter ut stereon och annat...

Ska man ringa polisen eller ska man skita i det, jag har ju ingen lust att de kommer och rensar min bil senare, de såg precis vem jag var och jag såg dem tydligt.

Vad skulle ni/du gjort?

1 661 Inlägg
14 april 2008
Men självklart ringt!!  Tänk om det hade varit din bil?! Jag går förbi och ser allt men skiter i att ringa.. herregud..

Om du såg vilka det var och kände igen dom(?) så kan du ringa efteråt och anmäla dom. Eller pratar du med ägaren av bilen och berättar så får han anmäla dom och säga att han såg dom.

Better than God \o/
1 886 Inlägg
14 april 2008
Inte illa att stå upp i en 9000. De var mao rätt kortväxta och borde vara lätta att känna igen...  smile

Skämt å sido, hade ringt snuten bums...
Senast redigerat av MrTurbo (14 april 2008)

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

Ford Racing
479 Inlägg
14 april 2008
Ja varför inte..? Såg dom dig??

Ja Just!

508 Inlägg
14 april 2008
Trådstartare
Sexyicecube skrev:
Men självklart ringt!!  Tänk om det hade varit din bil?! Jag går förbi och ser allt men skiter i att ringa.. herregud..

Om du såg vilka det var och kände igen dom(?) så kan du ringa efteråt och anmäla dom. Eller pratar du med ägaren av bilen och berättar så får han anmäla dom och säga att han såg dom.

Aldrig sett bilen i mitt område... sen var det inge skyltar..

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
14 april 2008
Fyfan.. Jag hade ringt på stört! Men jag hade nog gått en liten omväg om det vore möjligt. Vilka jävla folk det finns!

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
14 april 2008
Ring på en gång.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

2 079 Inlägg
14 april 2008
ja, jag hade ringt, det är ju ett ärende för polisen.....

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 april 2008
mulleri skrev:
Sexyicecube skrev:

kanske deras bil fast dom var förföljd men tänkte dumpa bilen och behålla stereon? lol

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

508 Inlägg
14 april 2008
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
mulleri skrev:
Sexyicecube skrev:

kanske deras bil fast dom var förföljd men tänkte dumpa bilen och behålla stereon? lol

Hehe kanske, alla hoppade in i bilen och dem drog direkt då jag vädne mig om och gick därifrån.. men men, det såg misstänksamt ut iaf.

Thorssa
15 april 2008
Om jag ser en bil utan skyltar som tre personer står o rycker stereon ur så ringer jag definitivt polisen och tipsar. Om de desutom kastar sig in i bilen när de ser att jag ser dem så är det nog ingen tvekan om vad de pysslade med...

Sök