liten avreagera sig tråd bara,
sitter & käkar på mcdonken med min far vid varberg nord
Märker att det sitter 2 killar i typ 18-23 års åldern eller nåt med sina tjejer inne på donken & båda har varsin s60. jag går ut för att hämta ett brev & posta. När ja kommer tillbaka så kör de iväg varav den ena killen ska va skitcool & tuff & räjsar förbi sin kompis vilekt e rätt dumt då vägen är väldigt trafikerad av bilar & lastbilar då detta är ett stort ställe längs E6an. Nog med det tänker jag och antar att de har rejsat iväg.
Hoppar in & ska åka hem ca 30 s efter dem & sen kikar ja igen & funderar lite på varför den ena s60 backar & den andra står på vägen tillsammans med en annan bil till höger om en rondell.
Närmar mig & ser 2 personer varav den ena är volvo killen som står & snackar med nån kille i en kombi..
givetvis har mr jag-är-så-tuff-som-måste-gasa-&-rejsa kört på en bil som var i rondellen antagligen och det är rätt tvära svängar där om man kör fort och rätt kort sträcka på att hinna & reagera så som han körde.
Blir bara så förbannad på små snorvalpar som ska va så jävla tuffa & rejsköra så på en sådan väg där mkt trafik är och även personer.
Nu sluta det lyckligt trots alls för killen fick sin vänster lampa sönderspräckt vad jag såg och den andra fick la en stor buckla i sin kombi (såg inget men synd om han som blev påkörd) av denna oansvariga lilla valp jäveln, hade varit kul om hela hans s60 blev kvaddad.. men han blir ju ansvarig för krocken iaf & åker la dit på det hoppas jag
mja skulle få ur lite ånga.. blir så förbannad på folk ibland som tänker med penisen och är oansvariga
här kommer en karta & lite hur det såg ut typ förloppet. Detta hände idag den 16/4-2008 runt kl.17 draget
![http://hem.bredband.net/b157519/kartakrock.jpg]()