3286
Sök

Lb rega diselbil!

1 813 Inlägg
17 april 2008
Trådstartare
någon som vet vart man kan få reda priser på vad olika bilar kostar att LB regga?
och vad man ska göra för att få den igenom m.m ? vorre tacksam då jag ska skaffa disel nu inom kort..

Åk före du så väntar jag på dig där..!

1 798 Inlägg
17 april 2008
gå in på bilprovningen.se eller ring dom de har svaren
Senast redigerat av fredde85 (17 april 2008)

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer

Gammelbilsnörd
450 Inlägg
17 april 2008
skatteverket.se för skattetabeller, man tjänar inte värst mycket numer på att lb regga en bil, om det var det som var din avsikt...

1 813 Inlägg
17 april 2008
Trådstartare
jo det var det som var min avsikt då många säger att det blir en bra peng billigare. vet inte ens om man känna på att köra disel längre:S någon som kör en passat tdi som vet vad den ligger i skatt på typ? ska vara årsmodell från 01-04 isf som jag e ute efter kombi..

Åk före du så väntar jag på dig där..!

Gammelbilsnörd
450 Inlägg
18 april 2008
dj_padde skrev:
jo det var det som var min avsikt då många säger att det blir en bra peng billigare. vet inte ens om man känna på att köra disel längre:S någon som kör en passat tdi som vet vad den ligger i skatt på typ? ska vara årsmodell från 01-04 isf som jag e ute efter kombi..

Skatten på lätta lastbilat ökade med 45% vid årsskiftet så det är ju inte mycket som sagt man tjänar, kostar att bygga om/regga plus att bilen oftast blir mindre praktisk...

Billigast e ju köra skattefritt men det e ju atl om att det skall bli hårda nerdragningar där med... sad
Senast redigerat av v8rickard (18 april 2008)

Sök