3229
Sök

Jeep Grand Cherokee Bruksanvisning

Motorburen Ungdom
499 Inlägg
17 april 2008
Trådstartare
Tjenare!

Mina föreldrar har en Jeep Grand Cherokee -96 med 5.2 Liters V8 big_smile
Men det var inte det jag ville säga, utan handboken till bilen är på tyska och ingen i min familj förstår det.
Så jag undrar om någon vet var jag kan få tag i en på svenska ? Helst något som man bara kan skriva ut. Jag har kollat överallt känns det som, på jeep's hemsida och även googlat. Men som sagt, gör mig en tjänst och hjälp mig att leta och hojta till om ni hittar något!

Mvh TritoN

Jag gasade upp den till 100 och slog i 2:an ..
Kolla in mitt projekt på mitt Galleri!
www.garaget.org/Triton

blacken
17 april 2008
TritoN skrev:
Tjenare!

Mina föreldrar har en Jeep Grand Cherokee -96 med 5.2 Liters V8 big_smile
Men det var inte det jag ville säga, utan handboken till bilen är på tyska och ingen i min familj förstår det.
Så jag undrar om någon vet var jag kan få tag i en på svenska ? Helst något som man bara kan skriva ut. Jag har kollat överallt känns det som, på jeep's hemsida och även googlat. Men som sagt, gör mig en tjänst och hjälp mig att leta och hojta till om ni hittar något!

Mvh TritoN

http://www.jeepsweden.net/

Motorburen Ungdom
499 Inlägg
17 april 2008
Trådstartare
blacken > Tack men, hittade ingeting till Grand Cherokee, utan bara till den modell som bara heter Cherokee. Sökte runt på forumet och kollade själv och så. Vet inte om du hittade något till GC isåfall kanske du kan länka smile

www.garaget.org/Triton

blacken
17 april 2008
TritoN skrev:
blacken > Tack men, hittade ingeting till Grand Cherokee, utan bara till den modell som bara heter Cherokee. Sökte runt på forumet och kollade själv och så. Vet inte om du hittade något till GC isåfall kanske du kan länka smile

Här finns det en..
http://w1.319.telia.com/~u31941751/Manu … V_ver1.pdf

Motorburen Ungdom
499 Inlägg
17 april 2008
Trådstartare
Tack Blacken! Dock var den till årsm. -98 men har kollat igenom och det verkar vara det samma tongue Så tack igen!

www.garaget.org/Triton

Sök