:p
Steget i fråga är ju ett nedsatt fjolårssteg... ja vill ju såklart få de bästa för slanten.
Gärna andra vettiga förslag...
Lät som Infinity hade slutat me 3vägarna enligt dom...
Kommer handla lokalt vilket som för supportens skull... va drygt 10 år sen man va intresserad av sånt här förrut så man e lite rostig hehe...
Senast redigerat av smiler (9 maj 2008)
Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.