4214
Sök

Statisk elektricitet?

801 Inlägg
23 april 2008
Trådstartare
hej, jag håller på att bli galen , varenda gång jag går ur bilen och ska stänga dörrn efter mig så får jag mig en sketen så fingern det träffar domnar, vad kan det va som alstrar detta, har börjat nu i samma veva som värmen kom. snälla hjälp, blir tokig snart

242 Inlägg
23 april 2008
http://www.esdnordic.com/pdfartiklar/E3_2004m_28.pdf
Googlade och hittade denna, verkar som det lättaste tipset är att röra karrosen av bilen medans du går ut smile

blacken
23 april 2008
Det är ditt klädval som är "boven" så att säga. Ta tag i bildörren (gärna på "blank metall) INNAN du går ur bilen och håll kvar ända tills du är ute ur bilen, brukar hjälpa..
(Har samma dilemma när jag lånar tjejens bil)

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
23 april 2008
ja tror fan att man kan få svar på allt genom forumen..

Inspiration comes standard

801 Inlägg
23 april 2008
Trådstartare
okej, så det är när jag skaver mig mot sätet som jag laddas upp? tack som fan för hjälpen, fick ett vredes utbott förut och höll på att sparka in dörren tongue

Forummoderator
9 299 Inlägg
23 april 2008
Annars kan man lösa problemet genom att fukta en trasa med sköljmedel som man sedan stryker klädseln med.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

306 Inlägg
24 april 2008
jag får också en jävla sketing av allt jag rör sad lite rädd nu att ta i saker tongue

köp en beemer bli belåten se naturen ovanpå plåten:P

Noiseprojekt
24 april 2008
skumtezz skrev:
jag får också en jävla sketing av allt jag rör sad lite rädd nu att ta i saker tongue

Byt skor;)

801 Inlägg
24 april 2008
Trådstartare
Noiseprojekt skrev:
skumtezz skrev:

Byt skor;)

AHA!!! nu kom jag nog på det tongue gått i foppa tofflor det senaste big_smile

Noiseprojekt
24 april 2008
Roundcube skrev:
Noiseprojekt skrev:
skumtezz skrev:

Byt skor;)

AHA!!! nu kom jag nog på det tongue gått i foppa tofflor det senaste big_smile

Varför tror du dom förbjöds på lasarett??wink

1 723 Inlägg
24 april 2008
den man får av bilen då man går ut är inget mot dem jag får när jag plastat av en pall med balpapper på. Senast tänkte jag va smart och kolla lätt med skon om det blev nån stöt. Ja, en blå låga under tyget. smile

Sök