4172
Sök

Svartlistning av landets körskolor!, Tips och råd till ungdommar m.f

Grävmaskinist
216 Inlägg
23 april 2008
Trådstartare
Vill ge DÅLIG reklam för finvedens trafikskola i värnamo, tycker dom är spydiga och jobbiga.
Hon jag tog mitt B-kort med va jätte trevlig och duktig lärare men inte han som jag har till mitt BE, jobbig och arrogant! mad

Rekomendera Arnes trafikskola i Värnamo isåfall, har bara hört bra om den.

Skriv gärna upp trafikskolor som ni har haft dåliga efarenheter av så att andra kan se och på så sätt sätta press på dom jävlarna wink

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
23 april 2008
Borde man inte ha en "Vitlista" över trafikskolor med om man nu har en svartlista ??

Göinge trafikskola i Broby är bra iaf, både Ola och Ida är lugna och trevliga att köra med smile

Tog kortet genom skolan och trafikskolan var Göinge Trafikskola.

EDIT: Och BTW, JAS har lika mycket med min 9-5:a att göra som Volvo Flygmotor har med grannens S60 att göra, DVS inget överhuvudtaget wink
Senast redigerat av TBOC_Razor (23 april 2008)

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

3 650 Inlägg
23 april 2008
Alla bilskolor vill ju pressa på pengar..säger dom till dig att du behöver typ 20 lektioner till för att klara kortet så dra därifrån..man känner när man e redo..prova att köra upp, istället för att ta 10lektioner till för att dom säger det.

Sök