5358
Sök

Inget vidare rolig kommentar på bilen..

737 Inlägg
24 april 2008
visst ær det trist med alla 1,2or..mest trist e det nær dom inte ens skriver en motivering.  men men...konstigt att alla dessa kom nær man var på topplistan wink

Administratör
11 968 Inlägg
24 april 2008
Mackanol skrev:
angående "Oscar_C"´s avstängning, kommer han bli avstängd for ever eller han kunna logga in igen efter en vecka eller två, har märkt att det finns olika sorters avstängningar så därför frågar jag.......

Permanent som det ser ut just nu...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

F-14 Tomcat Fighterpilot
888 Inlägg
24 april 2008
chrizz skrev:
Mackanol skrev:
angående "Oscar_C"´s avstängning, kommer han bli avstängd for ever eller han kunna logga in igen efter en vecka eller två, har märkt att det finns olika sorters avstängningar så därför frågar jag.......

Synd... ville kika närmare på hans avatar. wink

"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

saabtok
1 306 Inlägg
24 april 2008
Jojje_ skrev:
chrizz skrev:
Mackanol skrev:

hahaha

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar

Noiseprojekt
24 april 2008
Jojje_ skrev:
chrizz skrev:
Mackanol skrev:

Har den sparad;)
Want it?

1 062 Inlägg
24 april 2008
Fick ett par ettor jag med häromdagen av en fjant här på forumet, pga att han inte höll med mig i ett inlägg i en diskussion. Tragiskt att vissa är så barnsliga....

Nåväl, tycker helt allvarligt att man kan ta bort detta med betyg på bilarna helt, är ändå kommentarerna man fåtr ut någonting konkret av.

"You Go, we go!"

4 299 Inlägg
24 april 2008
FireTraXX skrev:
Buhuuuu, jag fick en etta. sad

Har du inget annat att göra än att böla över betyg?
Jag har fått jävligt många ettor, inte fan gråter jag...

O förmodligen e väl de för att du säger exakt va du tycker också väldigt ofta wink

On topic:
Jag tror iof inte att 1:an stör Lindgren så mycket. De är väl mer att Oscar_C just skrev "fan va ful...", Jag skulle då bli sur också ifall jag fick en sån kommentar. Man går ju inte direkt fram till nån på stan o säger "fan va ful du e", de e inge kul o höra när man sliter som ett djur på något man tycker om...

//Jacob

FreddeK
24 april 2008
jobbigt I-landsproblem.

2 644 Inlägg
24 april 2008
Trådstartare
Jag får tacka alla för alla bra kommenterar idag riktigt kul att höra..!

Och det där med att det var jag som röstat 1a på hans bil vet jagi nte hur det går ihop då man inte kan ta bort ett betyg heller vad jag vet..

aja ni kan låsa här blir vell mest larv och visst jag överreagera men var lite halvt förbannad imorse med..

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
24 april 2008
Trådstartare
Rallyhalle skrev:
FireTraXX skrev:

O förmodligen e väl de för att du säger exakt va du tycker också väldigt ofta wink

On topic:
Jag tror iof inte att 1:an stör Lindgren så mycket. De är väl mer att Oscar_C just skrev "fan va ful...", Jag skulle då bli sur också ifall jag fick en sån kommentar. Man går ju inte direkt fram till nån på stan o säger "fan va ful du e", de e inge kul o höra när man sliter som ett djur på något man tycker om...

//Jacob

Precis.. 1er har jag redan så det är jag van med.

Det jag mena var mer hur fan han kan skriva så rakt ut ? precis som du skrev man går ju inte fram till stan och sgäer till nån "fan va ful du e"...

Johan Lindgren

392 Inlägg
24 april 2008
Denna fick jag, inte så kul att höra när man lagt ner varenda krona på något man tycker är kul,
men en sak till, JAG SKITER I VAD HAN TYCKER SÅ LÄNGE JAG ÄR NÖJD ! big_smile

HellRZR för 3 veckor sedan (#101)  Fy fan vad fult kjolpaket.. Fy fan.. Hoppas du försöker skämta med omgivningen.. Om inte.. Sök hjälp

Hellre död o begraven, än bög o bedragen!

DFFL
9 020 Inlägg
24 april 2008
Rallyhalle skrev:
FireTraXX skrev:

On topic:

//Jacob

Jag har fått kommentarer om hur ful bilen är också, det stör mig lika lite som ettorna.
Jag skrattar mest och kanske skriver något skojigt tillbaka i deras gästbok.

Skitlätt att få till en diskussion om den personens bil eftersom att den som skriver så oftast har svårt att ta det själv. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

2 644 Inlägg
24 april 2008
Trådstartare
sEAMP skrev:
Denna fick jag, inte så kul att höra när man lagt ner varenda krona på något man tycker är kul,
men en sak till, JAG SKITER I VAD HAN TYCKER SÅ LÄNGE JAG ÄR NÖJD ! big_smile

HellRZR för 3 veckor sedan (#101)  Fy fan vad fult kjolpaket.. Fy fan.. Hoppas du försöker skämta med omgivningen.. Om inte.. Sök hjälp

Nae precis det känns ju inget vidare.. men så är det med folk som är avundssjuka..

Johan Lindgren

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
24 april 2008
Bruden på Tv3 som är med i Insider är såååå Frääääch!!!!!!!

Sump Runk Rätt O Slätt!

DFFL
9 020 Inlägg
24 april 2008
HyperSonica skrev:

(22:50:48) (FireTraXX) lol, hon på Insider borde avlivas.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Vw trimmare
2 995 Inlägg
24 april 2008
en etta är det bästa betyg jag vet att få då vet man att man just delat ut en pungspark eftersom nån måste vara riktigt avundsjuk sen jag la till ordet turbo på min bil har jag fått mer ettor än nånsin vilket är totalt underbart big_smile mer ettor till folket!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
24 april 2008
FireTraXX skrev:
HyperSonica skrev:

Ha ha.... vad elak du är...
Men lite söt är hon allt tongue

Sump Runk Rätt O Slätt!

2 283 Inlägg
24 april 2008
Åhh hahahaha orka bry sig for fuck sake xD xD ROFL LOLLOLOL HAHA big_smile

Nu har jag larvat klart.

R.I.P. Michael Jackson!

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
24 april 2008
Oscar_C har nog inte kommit på att man har en besökslista för presentationen och en speciellt för varje bil, Lindgren_ var kanske inne på oscars pres samtidigt som oskar råkat få en etta, oscar trodde att lindgren satt den och hämnades därefter.

Fullt förståeligt, idiotiskt och typiskt för den svenska avundsjukan men ändå, förståeligt.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Noiseprojekt
24 april 2008
HyperSonica skrev:
FireTraXX skrev:
HyperSonica skrev:

Ha ha.... vad elak du är...
Men lite söt är hon allt tongue

Håller med dig
Ska du jämt va så jävla elak för FireTraXX??
Vad är ditt problem egentligen?

Sök