Nissan Micra är världens bästa bil!

Phaetoon
24 april 2008 · 8 156 Inlägg

Tänk på att alla parter måste tycka att det är ok med pajkastningen och så måste vissa inse att trådskaparen var måttligt ironisk med rubriken på sin tråd...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
FireTraXX DFFL
24 april 2008 · 9 020 Inlägg

Phaetoon skrev:

Children-Of-Bodom skrev:

MicraPower skrev:
Exakt! Inte du heller! du har bara ett skitkasst försök till en seriös bil vilket den inte är! Jag är iaf ironisk med min bil men det är inte du sad Du tror att du har en grym bil.  Du blir dragen av Vilken japsing som helst med lika många hästkrafter wink

Sen vakna du efter den drömmen eller?

Med lika många hästkrafter så är väl en japsare snabbare? Mer plast, lättare vikt.

Min bil väger ganska mycket, är ju trots allt en stor bil.
Tror det är 1600-nånting.

Phaetoon skrev:
Tänk på att alla parter måste tycka att det är ok med pajkastningen och så måste vissa inse att trådskaparen var måttligt ironisk med rubriken på sin tråd...

Tror nog att de flesta förstår att denna tråden bara är på skoj. big_smile

Senast redigerat av FireTraXX (24 april 2008)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
ErikAxelsson
24 april 2008 · 517 Inlägg

MicraPower skrev:
yikes

ErikAxelsson skrev:

MicraPower skrev:

Exakt! Inte du heller! du har bara ett skitkasst försök till en seriös bil vilket den inte är! Jag är iaf ironisk med min bil men det är inte du sad Du tror att du har en grym bil.  Du blir dragen av Vilken japsing som helst med lika många hästkrafter wink

Tänk på att FireTraxx kan fronta din bil, utan en enda skråma. Din kommer se ut som ett dragspel..
Så grabben, tagga ner lite... Du har 4 sidor med kommentarer riktade Mot dig.

Så nu lever jag under dödshot för att jag startade en ironisk tråd här på garaget smile Detta var ju fan kul smile
Tänk om jag hade vetat det här tidigare smile nu kommer jag att sitta fastklistrad framför datorn varje kväll.
Jag ska vara extra försiktigt nu när jag kör min micra så att ingen här på garaget frontar eller spränger upp micran

Haha. nej du kan vara lugn.. Den är inte lättaste bilen att träffa om man mot förmodan skulle vilja. Och skulle det eldas i hopp om explosion, så skulle nog kärran smälta för dig.
Är den gjord av samma plast som Big Pack-lådorna, vet du det?

Phaetoon
24 april 2008 · 8 156 Inlägg

Children-Of-Bodom skrev:

Phaetoon skrev:

Children-Of-Bodom skrev:

Sen vakna du efter den drömmen eller?

Med lika många hästkrafter så är väl en japsare snabbare? Mer plast, lättare vikt.

Jojo visst men han sa vilken japsing som helst. Tror inte att alla japsare som finns med 190häst drar en ådi smile

Kvalité väger tungt big_smile

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
24 april 2008 · 5 753 Inlägg

jävla skit då.. ska upp klockan sex men nu lär jag väll bli sittandes här och kolla den här tråden hmm

men det är ju kul för killen blir ju så jävla ägd big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
MicraPower
24 april 2008 · 26 Inlägg

Undrar om det är säkert för mig att gå ut imorgon? Kanske bäst att köra micran med skinnställ!

Lindberg88
24 april 2008 · 1 418 Inlägg

Phaetoon skrev:

Children-Of-Bodom skrev:

Phaetoon skrev:

Med lika många hästkrafter så är väl en japsare snabbare? Mer plast, lättare vikt.

Jojo visst men han sa vilken japsing som helst. Tror inte att alla japsare som finns med 190häst drar en ådi smile

Kvalité väger tungt big_smile

http://youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY inte nödvändigtvis wink

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
ErikAxelsson
24 april 2008 · 517 Inlägg

Glenne, jag kan bara instämma..

MicraPower
24 april 2008 · 26 Inlägg

_Glenne_ skrev:
jävla skit då.. ska upp klockan sex men nu lär jag väll bli sittandes här och kolla den här tråden hmm

men det är ju kul för killen blir ju så jävla ägd big_smile

Du förstår inte att det är jag som äger alla som blir arga på mig va? Eller är du lika dum? Förstår du inte alls vad den här tråden går ut på?

Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
24 april 2008 · 5 042 Inlägg

Phaetoon skrev:

Children-Of-Bodom skrev:

Phaetoon skrev:

Med lika många hästkrafter så är väl en japsare snabbare? Mer plast, lättare vikt.

Jojo visst men han sa vilken japsing som helst. Tror inte att alla japsare som finns med 190häst drar en ådi smile

Kvalité väger tungt big_smile

Exakt smile

C H E V R O L E T <3
ErikAxelsson
24 april 2008 · 517 Inlägg

MicraPower skrev:
Undrar om det är säkert för mig att gå ut imorgon? Kanske bäst att köra micran med skinnställ!

Ja, eller full hockeymundering;)

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
24 april 2008 · 5 753 Inlägg

MicraPower skrev:

_Glenne_ skrev:
jävla skit då.. ska upp klockan sex men nu lär jag väll bli sittandes här och kolla den här tråden hmm

men det är ju kul för killen blir ju så jävla ägd big_smile

Du förstår inte att det är jag som äger alla som blir arga på mig va? Eller är du lika dum? Förstår du inte alls vad den här tråden går ut på?

haha men lilla vän.. det verkar vara du som är dum... för du verkar tro att alla blir sur.. du inser inte att vi allihopa bara sitter och skrattar åt dig med dina patetiska försök att reta upp oss på gorg lol

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
ErikAxelsson
24 april 2008 · 517 Inlägg

Det undrade jag direkt när tråden drog igång. Tänker man ekonomiskt, så köper man väl inte en så pass ny bil som bara kommer dala i andrahands-värde ?

Men det är som MicraPower säger, det är nog han som äger alla som blir arga.. hehe

Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
24 april 2008 · 5 042 Inlägg

Lindberg88 skrev:

Phaetoon skrev:

Children-Of-Bodom skrev:

Jojo visst men han sa vilken japsing som helst. Tror inte att alla japsare som finns med 190häst drar en ådi smile

Kvalité väger tungt big_smile

http://youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY inte nödvändigtvis wink

yikes yikes  yikes yikes
Skrämmande

C H E V R O L E T <3
xorox_88 Smack that ass!!
24 april 2008 · 2 953 Inlägg

micra is da shit asså värkligen skit, no offence lixom,,, man kan ju blåsa bort en micra om man skulle lägga upp 240in på varvstoppen typ

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
24 april 2008 · 5 753 Inlägg

haha jaa fan kör man om en micra så blåser väll den av vägen av vinddraget lol


*host* spottkopp *host*

Senast redigerat av _Glenne_ (24 april 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
MicraPower
24 april 2008 · 26 Inlägg

_Glenne_ skrev:

MicraPower skrev:

_Glenne_ skrev:
jävla skit då.. ska upp klockan sex men nu lär jag väll bli sittandes här och kolla den här tråden hmm

men det är ju kul för killen blir ju så jävla ägd big_smile

Du förstår inte att det är jag som äger alla som blir arga på mig va? Eller är du lika dum? Förstår du inte alls vad den här tråden går ut på?

haha men lilla vän.. det verkar vara du som är dum... för du verkar tro att alla blir sur.. du inser inte att vi allihopa bara sitter och skrattar åt dig med dina patetiska försök att reta upp oss på gorg lol

Jaha så bara för att du blev sur och ägd så försöker du få det låta som att alla tycker som du och skrattar åt mig ? smile

FireTraXX DFFL
24 april 2008 · 9 020 Inlägg

MicraPower skrev:

_Glenne_ skrev:

MicraPower skrev:

Du förstår inte att det är jag som äger alla som blir arga på mig va? Eller är du lika dum? Förstår du inte alls vad den här tråden går ut på?

haha men lilla vän.. det verkar vara du som är dum... för du verkar tro att alla blir sur.. du inser inte att vi allihopa bara sitter och skrattar åt dig med dina patetiska försök att reta upp oss på gorg lol

Jaha så bara för att du blev sur och ägd så försöker du få det låta som att alla tycker som du och skrattar åt mig ? smile

Jag tror faktiskt inte att någon tog illa upp i denna tråden. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
xorox_88 Smack that ass!!
24 april 2008 · 2 953 Inlägg

_Glenne_ skrev:
haha jaa fan kör man om en micra så blåser väll den av vägen av vinddraget lol


*host* spottkopp *host*

tippar när en fluga drar in i sidan på den när den är parkerad

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
24 april 2008 · 5 753 Inlägg

MicraPower skrev:

_Glenne_ skrev:

MicraPower skrev:

Du förstår inte att det är jag som äger alla som blir arga på mig va? Eller är du lika dum? Förstår du inte alls vad den här tråden går ut på?

haha men lilla vän.. det verkar vara du som är dum... för du verkar tro att alla blir sur.. du inser inte att vi allihopa bara sitter och skrattar åt dig med dina patetiska försök att reta upp oss på gorg lol

Jaha så bara för att du blev sur och ägd så försöker du få det låta som att alla tycker som du och skrattar åt mig ? smile

vafasen har du fått ifrån att jag blev sur... krävs med än nån toffel på ett forum för att få mig sur tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang