Höglund's garagetråd

TimR
16 november 2012 · 84 Inlägg

Fyfan vilket jävla skämt! Lider verkligen med dig. Har dock en väldigt stark känsla av att det kommer fixa sig bra för dig, företag blir oftast väldigt skrajja när man drar in högre instanser.

Besserwisser
16 november 2012 ·

TimR skrev:
Fyfan vilket jävla skämt! Lider verkligen med dig. Har dock en väldigt stark känsla av att det kommer fixa sig bra för dig, företag blir oftast väldigt skrajja när man drar in högre instanser.

Ja, men jag rekommenderar att ts handlar klokt.

Nu har jag inte över huvud taget satt mig in i det här fallet i form av vilka överenskommelser som egentligen ingåtts osv. Jag har tagit del av en den beskrivning av händelseförloppet samt den fotodokumentation som ts återger här i tråden. Någon ringa form av bedrägeri skulle kunna vara en trolig åtalspunkt, spår jag. Men kom ihåg att det är ingen annan än en domstols sak att avgöra skuldfrågan.

henke_92 TBM NINJA
23 november 2012 · 917 Inlägg

Robban_89 skrev:

henke_92 skrev:
HELVETE vilken jävla våldtäkt!!!!! sad lider som fan av att se dessa bilder, asså när jag var 15 hadde jag presterat bättre med biltema burkar! jag hjälper gärna dig om där är något jag kan göra för att du ska få cashen tbx

Tja hot osv är väl inte rätt väg att gå. Eller hur menar du?

haha aldrig jag åker (dit du bor eller nått) för att hota någon men jag menar typ "vitne" att de är dåligt eller stödjande av åsikter då jag jobbar som meckaniker... vette fan

im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D
Volvo 740 GL Turbo "BrehängsTurbon" (1989)
Henkix
15 december 2012 · 6 737 Inlägg

hur har det gått för dej? smile

Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.
David_91
3 januari 2013 · 221 Inlägg

Fan va surt! vill också veta hur de har gått? :o

Volvette Timmerman
19 januari 2013 · 114 Inlägg

Men va i hela friden? Man tror ju knappt på vad du skriver när man ser ett så uselt resultat som det där.

Robban_89 Pilot och utbildad Däcksparkare
19 januari 2013 · 1 659 Inlägg

Har försökt ringa dom nu i i princip varje dag. Det här med att dom ska ringa mig verkar inte vara så aktuellt.
Chefen som jag ska tala med är alltid passande sjuk om man pratar med en anställd, nästa dag så vabbar hon om man pratar med en annan på firman.
Vet inte om hon har cancer eller något annat hemskt, men jag är rädd för det med tanke på att stackaren har vart sjuk nu i några månader.....

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
volvoqq Lastbilsmekaniker
22 februari 2013 · 5 145 Inlägg

hur går det med bilen jävlas det eller:/.

Robban_89 Pilot och utbildad Däcksparkare
24 februari 2013 · 1 659 Inlägg

volvoqq skrev:
hur går det med bilen jävlas det eller:/.

Chefen på det "seriösa" företaget som även sysslar med att stjäla saker är aldrig tillgänglig, hon har vart sjuk i många månader nu. Hon kanske lider av cancer eller något, aldrig vart såhär besviken på något i hela mitt liv.
Ska lämna in bilen på något annat ställe så fort som möjligt, är lite hårt att spara ihop 40tusen igen bara, hade sparat över ett år sist. Bra att pengarna kom till användning åtminstone neutral

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Henkix
24 februari 2013 · 6 737 Inlägg

kan du inte svetsa om bilen själv då? tongue så vet du ju hur allt gått till elr hur man nu ska säga

Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.
birka76 BASS GLAD
24 februari 2013 · 1 381 Inlägg

Robban_89 skrev:

volvoqq skrev:
hur går det med bilen jävlas det eller:/.

Chefen på det "seriösa" företaget som även sysslar med att stjäla saker är aldrig tillgänglig, hon har vart sjuk i många månader nu. Hon kanske lider av cancer eller något, aldrig vart såhär besviken på något i hela mitt liv.
Ska lämna in bilen på något annat ställe så fort som möjligt, är lite hårt att spara ihop 40tusen igen bara, hade sparat över ett år sist. Bra att pengarna kom till användning åtminstone neutral

tog dom 40 tusen för de där arbetet ? som du la upp bilderna på ?

Tack Till
Berget Allservic
Bergets custom
volvoqq Lastbilsmekaniker
24 februari 2013 · 5 145 Inlägg

Robban_89 skrev:

volvoqq skrev:
hur går det med bilen jävlas det eller:/.

Chefen på det "seriösa" företaget som även sysslar med att stjäla saker är aldrig tillgänglig, hon har vart sjuk i många månader nu. Hon kanske lider av cancer eller något, aldrig vart såhär besviken på något i hela mitt liv.
Ska lämna in bilen på något annat ställe så fort som möjligt, är lite hårt att spara ihop 40tusen igen bara, hade sparat över ett år sist. Bra att pengarna kom till användning åtminstone neutral

Fy fan jag lider med dig:/

Robban_89 Pilot och utbildad Däcksparkare
25 februari 2013 · 1 659 Inlägg

birka76 skrev:

Robban_89 skrev:

volvoqq skrev:
hur går det med bilen jävlas det eller:/.

Chefen på det "seriösa" företaget som även sysslar med att stjäla saker är aldrig tillgänglig, hon har vart sjuk i många månader nu. Hon kanske lider av cancer eller något, aldrig vart såhär besviken på något i hela mitt liv.
Ska lämna in bilen på något annat ställe så fort som möjligt, är lite hårt att spara ihop 40tusen igen bara, hade sparat över ett år sist. Bra att pengarna kom till användning åtminstone neutral

tog dom 40 tusen för de där arbetet ? som du la upp bilderna på ?

Otroligt va?

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Robban_89 Pilot och utbildad Däcksparkare
25 februari 2013 · 1 659 Inlägg

Henkix skrev:
kan du inte svetsa om bilen själv då? tongue så vet du ju hur allt gått till elr hur man nu ska säga

Jag har aldrig svetsat, men jag ska få tag i någon som kan hjälpa mig med det sen blir det in på lack igen. Målet att ha bilen färdig till sommaren lär inte bli av men ska kämpa på smile

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Robban_89 Pilot och utbildad Däcksparkare
4 maj 2013 · 1 659 Inlägg

Kommer ingenstans, helt otroligt att det ska vara så omöjligt att få tag i någon människa som kan hantera en svets smile
Och vad det gäller Custom and paint så har de valt att fortsätta vara oseriösa TJUVAR.
Känner bara för att skrota bilen, men ska fortsätta höra runt efter någon som kan svetsa så kanske bilen blir färdig till 2017 eller något

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
volvoqq Lastbilsmekaniker
4 maj 2013 · 5 145 Inlägg

Robban_89 skrev:
Kommer ingenstans, helt otroligt att det ska vara så omöjligt att få tag i någon människa som kan hantera en svets smile
Och vad det gäller Custom and paint så har de valt att fortsätta vara oseriösa TJUVAR.
Känner bara för att skrota bilen, men ska fortsätta höra runt efter någon som kan svetsa så kanske bilen blir färdig till 2017 eller något

tråkigt att höra:( inte roligt att bli bestulen:/.

Henkix
21 augusti 2013 · 6 737 Inlägg

hur går det för han?  smile

Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.
Extrazz En 5a är Livet.
22 augusti 2013 · 2 005 Inlägg

Tyckte först du överdrev lite men sen nr det är rost lite varstans så verkar det ju vara en rätt oseriös firma . Fast inpassning av dörrar kan man ju göra själv. tar inte många minuter iofs. Surt att de inte vågar stå för sig. Jag antar att du redan har betalt hela summan?

Volvo 850 T-5R "T-Grön" (1996)
Robban_89 Pilot och utbildad Däcksparkare
22 augusti 2013 · 1 659 Inlägg

Extrazz skrev:
Tyckte först du överdrev lite men sen nr det är rost lite varstans så verkar det ju vara en rätt oseriös firma . Fast inpassning av dörrar kan man ju göra själv. tar inte många minuter iofs. Surt att de inte vågar stå för sig. Jag antar att du redan har betalt hela summan?

Tittade på bilen här om veckan och det är mycket värre med övermålad rost än vad jag trodde och har visat här!

Det står stilla just nu, jag sparar som en idiot för att lämna in bilen igen, den här gången med roligare resultat förhoppningsvis.

Och jag undrar om alla deras bilar är fuskjobb, eller varför det var just jag av alla människor som de valde att göra såhär mot, kanske passade på när någon som mig, godtrogen kommer in.

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang