Höglund's garagetråd

Majoren442
7 september 2008 · 213 Inlägg

Har ju en bil du kan köra. riv 740 dåsmile

No pain No game
Det värsta som kan hända är att sakerna går sönder. Gör om gör rätt!
Robban_89 Pilot och utbildad Däcksparkare
7 september 2008 · 1 659 Inlägg

Svarta inredningen och allt "lyx" vill jag flytta över till vita smile

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
EckeHolmgren T5 & R Fantast
8 september 2008 · 1 279 Inlägg

ok

Robban_89 skrev:
Svarta inredningen och allt "lyx" vill jag flytta över till vita smile

Erik H
Skumtomten
12 september 2008 · 36 Inlägg

Ser redig bra ut det där med den vita, men tycker det har blivit lite slapp uppdate nu? wink jag skulle kunna ta din motor ifrån ticen. wink haha.

Robban_89 Pilot och utbildad Däcksparkare
13 september 2008 · 1 659 Inlägg

Skumtomten skrev:
Ser redig bra ut det där med den vita, men tycker det har blivit lite slapp uppdate nu? wink jag skulle kunna ta din motor ifrån ticen. wink haha.

Ja vi ska väl kanske kunna komma fram till något roll

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Robban_89 Pilot och utbildad Däcksparkare
30 september 2008 · 1 659 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/43209/473819_hyik32.jpg
Vart påkört av moped jävlar här i början av månaden sad Jätte kul att man fick såna skador, reflexramp och sånt går ju att ersätta, men känns inte som att försäkringsbolaget kommer vilja fixa kaross skadorna, någon som vet om det är svårt att banka ut skiten? tongue

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Robban_89 Pilot och utbildad Däcksparkare
30 september 2008 · 1 659 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/43209/473825_pmlgtl.jpg
Vart djupa repor här och där, reflexrampen gick åt en av mina extra backlampor, kofångarn, bakspoilern, kontakten till draget m.m. sad


https://www1.garaget.org/gallery/archive/43209/473827_bqmpma.jpg
Lämnade in bilen för andra saker inför besikning som jag har idag, då jag inte hade något avgasrör när jag lämnade in den så sa jag till han att bygga ett och det skulle vara med två utblås minsann hehe smile Bara en ljuddämpare men det funkar jätte bra sålänge man inte ligger och kör rally, går inte alls mycket högre än innan så jag är nöjd, får se vad bilprovningen säger idag då bara tongue

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Andreashakansson Jag är en av dom, Busen på vägarna
1 oktober 2008 · 277 Inlägg

du skulle modda reservhjulbaljan så du får upp systemet mer.. big_smile

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white"
Robban_89 Pilot och utbildad Däcksparkare
1 oktober 2008 · 1 659 Inlägg

Andreashakansson skrev:
du skulle modda reservhjulbaljan så du får upp systemet mer.. big_smile

Jag kan inte sånt själv, killen jag lämnade in den hos fixade det åt mig tongue

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Coffen Håltagare
1 oktober 2008 · 239 Inlägg

jävla synd detdärsad

Robban_89 Pilot och utbildad Däcksparkare
1 oktober 2008 · 1 659 Inlägg

Ja, inte mycket att göra åt, får ta en jävla distans från mopeder i fortsättningen tongue

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Robban_89 Pilot och utbildad Däcksparkare
1 oktober 2008 · 1 659 Inlägg

ogge89 skrev:

Robban_89 skrev:
Jo, men vad ska man göra tongue

Men sälj den då för du får ju lite för den iom att de är en turbo!

Nu är jag inte med på noterna riktigt tongue

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Kesler
1 oktober 2008 · 3 650 Inlägg

haah fan va surt med moppekrocken sad grymt nice med dubbla rör, hade ju också den idén men blev aldrig av..
Borde gå att knacka ut skadan å slänga på lite spackel å färg sen

Senast redigerat av Kesler (1 oktober 2008)

Robban_89 Pilot och utbildad Däcksparkare
1 oktober 2008 · 1 659 Inlägg

Kesler skrev:
haah fan va surt med moppekrocken sad grymt nice med dubbla rör, hade ju också den idén men blev aldrig av..
Borde gå att knacka ut skadan å slänga på lite spackel å färg sen

Tror du? smile
Jag har aldrig testat men är helt övertygad om att jag skulle göra det värre om jag testade knacka tongue

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Kesler
1 oktober 2008 · 3 650 Inlägg

en gissning bara egenligen..beror ju på hur bra man kommer åt där. Men vad säger F bolaget då?

Robban_89 Pilot och utbildad Däcksparkare
1 oktober 2008 · 1 659 Inlägg

Kesler skrev:
en gissning bara egenligen..beror ju på hur bra man kommer åt där. Men vad säger F bolaget då?

Väntar på svar från dom, men av det jag lärt mig av försäkringsbolag sen tidigare är att dom totalt skiter i allt och vill komma undan med så mycket som möjligt, så att dom kommer fixa skadan tror jag inte tongue
Lär väl sluta med som sist att dom vägrar och jag blir erbjuden en liten slant istället, och då snackar vi en liten jävla peng mad
Som jag sa sist till dom, "Jag vill inte ha era pengar jag vill ha den fixad!"
De sket dom i haha tongue
Dom sa till slut "Ta summan eller inget...." Känns ju jätte kul att betala för en försäkring när dom inte ens gör något hmm

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Robban_89 Pilot och utbildad Däcksparkare
8 oktober 2008 · 1 659 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/43209/479446_74tfkr.jpg
Nu har jag satt igång med att byta inredning, baksätet ur änsålänge bara, byta inredning var inte min grej alls, tycker det är jävla bökigt och krångligt tongue

Lämnade in bilen igen igår också för den bara dör hela tiden, får tillbaka den i slutet av veckan förhoppningsvis smile

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Martin81
20 oktober 2008 · 1 232 Inlägg

jadu du verkar ha å göra grabben,jag har oxå gjort allt som snart går att göra me indredning me min,har bytat hela instrument brädan,diverse knappar och plast,även bak i bagagen fanns det grejer som byttes till annat,dörrsidor,högtalare,avgassystem,öppet filter,toning,vita blinkers,sänknig osv men en bil blir aldrig färdig.och du verkar ha garage för bägge bilarna så plocka i lung o ro över de saker du ska ha från kombin till den vita den blir nog bra i slutändan.stressa ej det tjänar du aldrig på.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang