5385
Sök

Klockan är sent för å va ute å gorga, va e din ursäkt???

En gång till nu
760 Inlägg
27 april 2008
Trådstartare
Som tråden säger, jag vart å festat ikväll å tycker de är förjävla gött å suga på en wiskey å kolla in garaget innan läggdax wink

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a

Golle
448 Inlägg
27 april 2008
Är nattuggla av naturen tongue

James May: In other news.... I've fitted a fan!

355 Inlägg
27 april 2008
Sitter på jobbet å slår ihjäl lite tid bara..

terazzi
27 april 2008
Avslutade nyss en relation med en av dem bästa tjejerna jag nånsin vetat sad
pga ett missförståd som spårade ur..

2 953 Inlägg
27 april 2008
har inte en anning tänkte lägga mig i tid idag för jag sov till 16.00 tror jag igår eller om de va 15.30 men så kollade på en film på tv medans jag gorgade å de har fortsatt

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

2 953 Inlägg
27 april 2008
terazzi skrev:

jag beklagar

terazzi
27 april 2008
xorox_88 skrev:
terazzi skrev:

jag beklagar

Ja d känns måttligt bra för och säga det minsta..
Aldrig stött på en som henne o så sumpar man det,så har mig själv o skylla sad

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
27 april 2008
Det är ALDRIG för sent att dra ut wink Det är för dött på alla forum såhär dags så antingen är folk ute å dricker eller så har d gått å lagt sig. Tror jag skall hänga på trenden och göra det sistnämnda för mycket mer än såhär får man väll inte ut idag?

Rock'n Roll

Bacon
162 Inlägg
27 april 2008
nej de är snart daks att såva var på en fest och tänkte jag skulle kola om det hender nått på garaget så här när man kom hem

Ha de Bacon

En gång till nu
760 Inlägg
27 april 2008
Trådstartare
WilYawn skrev:

länge leve nattugglor! lol.

tråkigt när man avslutar relation vem de än nu är som tar innitiativ terrazi:(
vad va de som hände då???

En gång till nu
760 Inlägg
27 april 2008
Trådstartare
TenZer skrev:
Det är ALDRIG för sent att dra ut wink Det är för dött på alla forum såhär dags så antingen är folk ute å dricker eller så har d gått å lagt sig. Tror jag skall hänga på trenden och göra det sistnämnda för mycket mer än såhär får man väll inte ut idag?

men vafan vi kan tjöta hur mycket skit somhelt ju, tex hur långt sistnämda stället var överdrivet för polare osv osv, tex så tror jag att ja gasa idag så att en gammal tant fick hjärtinfarkt å blev glad för gratis skjuts till akuten tillexempel... jag överdrev visserligen men nått måste man ju tjöta om;)

terazzi
27 april 2008
alexxe skrev:
WilYawn skrev:

Du vet att känslor kan fucka up vem som helst? menar mig då nu ^^
Alltså att dem kan få en och tro saker,jag trodde en sak,hon sa en sak,jag missuppfattade det,hon sa en sak,visste inte vad jag skulle ta mig till eller göra.. kunde pratat om det men det tänkte inte jag på just då jag hade missuppfattat det och avslutade relationen sad så inser man ju vad man gjort då det är helt själv förvållat med.. hon va fan den finaste tjejen jag nånsin stött på..
Senast redigerat av terazzi (27 april 2008)

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
27 april 2008
alexxe skrev:
TenZer skrev:

men vafan vi kan tjöta hur mycket skit somhelt ju, tex hur långt sistnämda stället var överdrivet för polare osv osv, tex så tror jag att ja gasa idag så att en gammal tant fick hjärtinfarkt å blev glad för gratis skjuts till akuten tillexempel... jag överdrev visserligen men nått måste man ju tjöta om;)

Visst skulle vi kunna snacka om taxin som försökte prejja mig av vägen roll men det är så jobbigt att gå upp när alla andra går och lägger sig så tror det är bässta att gå och lägga sig själv nu. neutral
Gonatt

Rock'n Roll

2 953 Inlägg
27 april 2008
länge leve gorg

En gång till nu
760 Inlägg
27 april 2008
Trådstartare
terazzi skrev:
alexxe skrev:
WilYawn skrev:

Alltså att dem kan få en och tro saker,jag trodde en sak,hon sa en sak,jag missuppfattade det,hon sa en sak,visste inte vad jag skulle ta mig till eller göra.. kunde pratat om det men det tänkte inte jag på just då jag hade missuppfattat det och avslutade relationen sad så inser man ju vad man gjort då det är helt själv förvållat med.. hon va fan den finaste tjejen jag nånsin stött på..

asså brudar e jobbiga på vissa avseenden (typ bilar i regel utan vissa undantag). men när en brud snackar seriösa kännslor så vi killar (ofta) inte helt hundra med på noterna. men jag säger en sak, är de inte en "hata varnadra" relation så kan man allltid tjöta ut om samtala om de som har hänt. terrazi, eller va du nu heter i verkligheten, om nu nu vill skriva de så tycker ja faktiskt att du ska ta de lugnt å när tillfället känns rätt å prata med henne om de som har hänt:)

En gång till nu
760 Inlägg
27 april 2008
Trådstartare
RedEyeMS3 skrev:
Sitter på jobbet å slår ihjäl lite tid bara..

så va jobbar du mer då?

terazzi
27 april 2008
alexxe skrev:
terazzi skrev:
alexxe skrev:

asså brudar e jobbiga på vissa avseenden (typ bilar i regel utan vissa undantag). men när en brud snackar seriösa kännslor så vi killar (ofta) inte helt hundra med på noterna. men jag säger en sak, är de inte en "hata varnadra" relation så kan man allltid tjöta ut om samtala om de som har hänt. terrazi, eller va du nu heter i verkligheten, om nu nu vill skriva de så tycker ja faktiskt att du ska ta de lugnt å när tillfället känns rätt å prata med henne om de som har hänt:)

Alltså hon har ju inte gjort ngt fel, utan jag som hade misstolkat hennes signaler och nu e hon förlorad.. Vete fan om d kännts så tomt inombords innan faktiskt!!
När jag pratade med henne innan, jag sårade ju henne som fan pga hur jag beteede mig mot henne.. vilket ja förstår då jag hade reagerat exakt likadant i hennes sits.. och allt pga jag hade misstolkat henne o betett mig så.. vete fan vad jag ska ta mig till..

En gång till nu
760 Inlägg
27 april 2008
Trådstartare
terazzi skrev:
alexxe skrev:
terazzi skrev:

Alltså hon har ju inte gjort ngt fel, utan jag som hade misstolkat hennes signaler och nu e hon förlorad.. Vete fan om d kännts så tomt inombords innan faktiskt!!
När jag pratade med henne innan, jag sårade ju henne som fan pga hur jag beteede mig mot henne.. vilket ja förstår då jag hade reagerat exakt likadant i hennes sits.. och allt pga jag hade misstolkat henne o betett mig så.. vete fan vad jag ska ta mig till..

asså nu e de dax för dig å förklara för ja fattar inte va de e som du/hon/gjorde fel nämligen. sa du att hon var en hora eller gjorde du bort dig eller vafan, uppdatera å säg som de är lixom:|

terazzi
27 april 2008
Ja och hon hade sagt vi tyckte om varandra, jag hade misstolkat hennes sånna tecken.. o sen så sa hon att hon hade träffat en!
Jag blev arg o ledsen o visste inte vad jag skulle ta mig till eftersom ja trodde vi hade ngt.. hon hade sagt att hon ville ta d lungt.. o jag tänkte,ja men ta d som d kommer.. d kanske kommer.. o sen sa hon att hon bara hade sett mig som kompis idag så d va jag som misstolkat allt o nu e hon förlorad sad pga jag avslutade relationen då hon hade sagt hon träffade en.. gjorde ju det utan o snacka ut ordentligt med henne hmm

En gång till nu
760 Inlägg
27 april 2008
Trådstartare
terazzi skrev:
Ja och hon hade sagt vi tyckte om varandra, jag hade misstolkat hennes sånna tecken.. o sen så sa hon att hon hade träffat en!
Jag blev arg o ledsen o visste inte vad jag skulle ta mig till eftersom ja trodde vi hade ngt.. hon hade sagt att hon ville ta d lungt.. o jag tänkte,ja men ta d som d kommer.. d kanske kommer.. o sen sa hon att hon bara hade sett mig som kompis idag så d va jag som misstolkat allt o nu e hon förlorad sad pga jag avslutade relationen då hon hade sagt hon träffade en.. gjorde ju det utan o snacka ut ordentligt med henne hmm

ah den svider! men min mening (alltså jag personligen utan å veta absolut exakt va som hänt osv tycker) så verkar hon lite fjortis å inte vuxit upp! e själv jävligt iaktagande osv innan man tar sig ann en go brud osv, om hon nu genast tyckte om en annan gubbe så betyder de att hon är VELIG!!! å nått man ska passa sig för är velig brudar! även om man tycker dom är så jävla PERFEKTA så de inte är sant lixom hmm. love hurts och de är inte alltid lätt men är de mer å snacka om så e ja uppe enstund till smile. Cheers, dax för å fylla på wiskeyn roll

Sök