du svarade fortfarande inte på mina frågor
1. HUR kan du döda en katt "HUMANT"?
2. HUR kan du döda en Människa "HUMANT"? 
3. varför kräver du att en KATT ska dödas HUMANT?
och sissta jag lägger till nu
4. HUR DÖDAR du "HUMANT"?
5. HUR DÖDAR man så att du är nöjd då?
och detdär med att jag inte är torr bakom öronen, det verkar tame *an inte du heller vara då du inte SVARAR på det jag säger utan skriver en kommentar som du kan skriva till vad som helst dom du inte kan svara på, eller vill svara på. 
och svaret "Vad som menas med "humant" får du nog försöka att inse" är inte ett svar. jag kan skriva exact vad det betyder om du vill. men jag vill höra från dig vad du TROR det betyder. för du verkar tro att DJUR kan behandlas HUMANT... då måste dom ju få kläder och räkningar med, då får dom söka jobb med? 
"saker och ting är inte så svart och vitt som du tror, eller enkelt.  Men jag hör på ditt resonemang att du inte är så värst torr bakom öronen ännu" kan du svara till vad som helst... svara med nått som är ett svar och inte nått menningslöst babbel för att verka störs, bäst och vackrast
"så du får lov att tro på att det finns mycket du har att lära om både djur och människor ännu.."
sry, får väll ta och göra dig lite besviken då, har växt upp med djur. så det argumentet håller inte. du får ta och komma med nått bättre
nästa gång nu när du svarar. va snäll och svara på det jag skrev och inte bara fummla bort dig med onödigt skitsnack om hur kass jag är eller hur lite jag kan. om du inte kan svara så kan väll du mindre?
------------------------------------------------------------------------
ja, vad jag skulle göra är nog att belöna katten varje gång ett tag som den gör rätt, och sen lite då och då i framtiden efter det, tills jag inte behöver göra det längre? men att få katten att pissa där direkt... vet inte, kanse finns nått lukt grejs du kan häll i sanden så dom alltid går ditt och pissar?
					Senast redigerat av Nivius (21 maj  2008)