3826
Sök

Förslag på högtalare

61 Inlägg
27 april 2008
Trådstartare
Tjenna som sagt så undrar jag om ni har några förslag på högtalre ska 6.5 till dörrana i min saab 9-3 04a för att se om det ger bättre ljud... Högtalar systemet är As2 150w

801 Inlägg
27 april 2008
Hej, jadu, det är en djungel därute, vad har du för budget? värderingar, ska du spela extremt högt? ellerfint? eller bara nåt som låter bättre än orginal? du får ge lite mer anvisningar om vad du är ute efter, sen är det lättare för oss att hjälpa dig.

Edit: snart kommer tujbo in i denna tråden och säger att du ska köpa ett system från carbonize tongue
Senast redigerat av Roundcube (27 april 2008)

volvoraggare
4 776 Inlägg
27 april 2008
kiker då rå i dörrarna dom är det  kräm i som fan

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

21 761 Inlägg
27 april 2008
Roundcube: Men jag hinner före och föreslår Orion istället wink.
Senast redigerat av Drönirettab (27 april 2008)

801 Inlägg
27 april 2008
Drönirettab skrev:
Roundcube: Men jag hinner före och föreslår Orion istället wink.

fan också... jag får aldrig ha nåt kul när du är med tongue

61 Inlägg
27 april 2008
Trådstartare
Roundcube

jadu det ska spela hyffsat bra och ha tryck i det ligger väl runt 1000 lappen jag kan tänka mej lägga ut för 2 st nu asså smile Har kollat på Rockford Fosgate T162C Power... och JBL GTO-6527 har inge länk dock men dom finns på www.brl.se

801 Inlägg
27 april 2008
ja, om du vill välja mellan dem två, så skulle jag nog pekat på rockford systemet, men mycket hänger ju på installationen med. men din saab skulle jag tro har ganska styva dörrar, så det vore nog inga problem. min röst ligger på rockford. lycka till smile

61 Inlägg
27 april 2008
Trådstartare
Ok då blir det nog sådana smile Jo ska nog få in dom annars får jag väl modda om lite om det inte skulle komma passa in,, Har inte tummen helt mitt i handen smile

Tackar för svaren

Peo
40 Inlägg
27 april 2008
Du skulle nog helst provlyssna på båda, gjorde detta på BRL, å enligt mig låter JBLarna mkt bättre och rockigare än rockford. Fast det är vad jag tycker dock smile

Är själv sugen på ett hertzframsystem för de pengarna, verkar vara lovande smile

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
27 april 2008
Jag är inte helt säker men jag tror att det är 5,25" eller kanske till och med 4" i framdörrarna på 9-3SS/SC. Hålet bakom gallret är iaf inte stort nog för att få plats med en 6,5" högtalare. Har själv sett att det står 6,5" på BRLs sida, men det är nog bara för gamla versionen av 9-3, tyvärr. Bäst är nog att ta lös dörrsidan och mäta, men känns som lite mycket jobb bara för det...

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

Smålänning
7 887 Inlägg
27 april 2008
DLS. Classicserien är Väldigt prisvärd och låter finfint smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Sök