Avslutad : Karlstad Street Meet #1 Stoppade tråden pga förbjud mot bilträff på ikea. och pga noll respekt mot mej!!

__pepita__ Cnc-operatör
7 maj 2008 · 608 Inlägg

vart lite diskussioner tongue bara bra de smile

Bra förslag som kommit! Tycker biiatchen skall kolla upp bra plats i kristinehamn..de där med glass på ett cafee låter inte fel!! tongue

Vi kanske skall göra som så att cruisingen börjar i karlstad city..sedan till kristinehamn på en stor, fin bra plats hellst vid ett cafe...sen när mörkret lagt sej till väse å lite äventyr?! hur låter de?! 

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
__pepita__ Cnc-operatör
7 maj 2008 · 608 Inlägg

Street meet karlstad kanske ska ändras till Värmlands Street Meet ?! tongue

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
anderzohn bilbytarkung
7 maj 2008 · 196 Inlägg

__pepita__ skrev:
vart lite diskussioner tongue bara bra de smile

Bra förslag som kommit! Tycker biiatchen skall kolla upp bra plats i kristinehamn..de där med glass på ett cafee låter inte fel!! tongue

Vi kanske skall göra som så att cruisingen börjar i karlstad city..sedan till kristinehamn på en stor, fin bra plats hellst vid ett cafe...sen när mörkret lagt sej till väse å lite äventyr?! hur låter de?! 

det finns två stora planer att stå på så plats finns d att men inte vid nåt cafe

sponsor:
RUDSKOGA BIL&DÄCKSERVICE AB
Mercedes E220D AMG "Anderzohn" (2014)
simonr simoni rimnäisi
7 maj 2008 · 269 Inlägg

__pepita__ skrev:
vart lite diskussioner tongue bara bra de smile

Bra förslag som kommit! Tycker biiatchen skall kolla upp bra plats i kristinehamn..de där med glass på ett cafee låter inte fel!! tongue

Vi kanske skall göra som så att cruisingen börjar i karlstad city..sedan till kristinehamn på en stor, fin bra plats hellst vid ett cafe...sen när mörkret lagt sej till väse å lite äventyr?! hur låter de?! 

de låter väldigt bra de!!! ja e me....

simoni rimnäisi
Volvo V70 (1997)
__hogberg__
7 maj 2008 · 1 161 Inlägg

anderzohn skrev:

__pepita__ skrev:
vart lite diskussioner tongue bara bra de smile

Bra förslag som kommit! Tycker biiatchen skall kolla upp bra plats i kristinehamn..de där med glass på ett cafee låter inte fel!! tongue

Vi kanske skall göra som så att cruisingen börjar i karlstad city..sedan till kristinehamn på en stor, fin bra plats hellst vid ett cafe...sen när mörkret lagt sej till väse å lite äventyr?! hur låter de?! 

det finns två stora planer att stå på så plats finns d att men inte vid nåt cafe

har ju grus parkeringen bakom cafet i skärgårn..
tråkigt med grus dock..

__pepita__ Cnc-operatör
7 maj 2008 · 608 Inlägg

__hogberg__ skrev:

anderzohn skrev:

__pepita__ skrev:
vart lite diskussioner tongue bara bra de smile

Bra förslag som kommit! Tycker biiatchen skall kolla upp bra plats i kristinehamn..de där med glass på ett cafee låter inte fel!! tongue

Vi kanske skall göra som så att cruisingen börjar i karlstad city..sedan till kristinehamn på en stor, fin bra plats hellst vid ett cafe...sen när mörkret lagt sej till väse å lite äventyr?! hur låter de?! 

det finns två stora planer att stå på så plats finns d att men inte vid nåt cafe

har ju grus parkeringen bakom cafet i skärgårn..
tråkigt med grus dock..

Är de inte dammit smågrus så går de ju bra smile

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
__hogberg__
7 maj 2008 · 1 161 Inlägg

__pepita__ skrev:

__hogberg__ skrev:

anderzohn skrev:

det finns två stora planer att stå på så plats finns d att men inte vid nåt cafe

har ju grus parkeringen bakom cafet i skärgårn..
tråkigt med grus dock..

Är de inte dammit smågrus så går de ju bra smile

de ä ju tyvärr de de ä tror ja längesedan ja va där så kommer inte ihåg riktigt dock..
men Irmscher Vectra kan ju fråga sin flickvänn va hon har för grus på parkeringen tongue

anderzohn bilbytarkung
7 maj 2008 · 196 Inlägg

cafet i skärgården stänger väl vid nio om inte tidigare..men visst d går ju att stå efter vägen så d är ju inga problem..

sponsor:
RUDSKOGA BIL&DÄCKSERVICE AB
Mercedes E220D AMG "Anderzohn" (2014)
Biiaatchen Först fräna grejen, sen bryr vi oss ;)
7 maj 2008 · 231 Inlägg

Ni alla som skrivit på er.. va tycker ni???

Den som lever utan galenskap är inte så vis som han förmodar..
Opelmadness German cars, quality and beyond
8 maj 2008 · 8 197 Inlägg

__hogberg__ skrev:

__pepita__ skrev:

__hogberg__ skrev:

har ju grus parkeringen bakom cafet i skärgårn..
tråkigt med grus dock..

Är de inte dammit smågrus så går de ju bra smile

de ä ju tyvärr de de ä tror ja längesedan ja va där så kommer inte ihåg riktigt dock..
men Irmscher Vectra kan ju fråga sin flickvänn va hon har för grus på parkeringen tongue

Hahaha! Ja, du.. Det är lite smågropigt, men absolut inga problem att parkera där. Dammigt kan det ju iofs vara, men ni kan väl köpa nån dammvippa om bilarna är så känsliga. wink

JO! Just ja.. Innan man kommer fram till cafét finns det en väg upp till vänster där det står P på, där finns det 90 platser. Det är för caféts gäster och till statyn.
Vet inte om det är grus där med, ska fråga damen. wink
Sen finns parkeringen bakom cafét. Vet inte hur många det får plats där.
Bara ni inte ställer bilarna ivägen så man inte tar sin ända ner till baksidan där personalingången är så blir det inte nåt gruff.
Och parkera INTE där man kan köra runtframför cafét för då vet jag det blir väsen. Lastbilarna som levererar varor kommer inte runt där då.

Och bråk, det vill vi inte ha.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Mobility Studerande
8 maj 2008 · 13 Inlägg

Själv tycker jag att denna träffen ska som tidigare sagt ska vara i Karlstad! smile IKEA-parkeringen kanske är bra eftersom det finns kanter överallt så slipper vi massa lek vilket leder till att polisen kommer när vi vill "umgås" och kolla på varandras bilar i början på kvällen.

Sen cruisar vi genom K-D och senare ute till "stället där vi brukar racea".. Så kan folk leka av sig där ist. för på biltema-/ikeaparkeringen eller liknande smile

Senare i sommar kan ju en annan träff anordnas i Kristnehamn..
Ang. café ute i Kristinehamns skärgård.. Blir det inte lite trångt om det kommer 100+ bilar?, har bara vart där någon gång men vad jag har för mig så är det inte speciellt stort där ute.. tongue

Senast redigerat av Mobility (8 maj 2008)

Viinikka Bas För Ditt As!!!!!!
8 maj 2008 · 443 Inlägg

Blir Förvirrad vart ska träffen vara?

The Black Ghost
__pepita__ Cnc-operatör
8 maj 2008 · 608 Inlägg

Viinikka skrev:
Blir Förvirrad vart ska träffen vara?

Som du kanske märker så håller vi på att diskutera fram de wink

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
__pepita__ Cnc-operatör
8 maj 2008 · 608 Inlägg

Mobility skrev:
Själv tycker jag att denna träffen ska som tidigare sagt ska vara i Karlstad! smile IKEA-parkeringen kanske är bra eftersom det finns kanter överallt så slipper vi massa lek vilket leder till att polisen kommer när vi vill "umgås" och kolla på varandras bilar i början på kvällen.

Sen cruisar vi genom K-D och senare ute till "stället där vi brukar racea".. Så kan folk leka av sig där ist. för på biltema-/ikeaparkeringen eller liknande smile

Senare i sommar kan ju en annan träff anordnas i Kristnehamn..
Ang. café ute i Kristinehamns skärgård.. Blir det inte lite trångt om det kommer 100+ bilar?, har bara vart där någon gång men vad jag har för mig så är det inte speciellt stort där ute.. tongue

Jo vi kan ju ta kristinehamn till sommaren istället. Ikea stänger 20:00 å är tomt på folk vid 21:00. ingen sol uppe då sad
men nattligplats där de brukar va är de nog ingen ide att åka till. kommer nog dröja 5 min så kommer gubbeblå. Vid väse finns de bra plats för de.

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
Jontelitokd
8 maj 2008 · 1 043 Inlägg

__pepita__ skrev:

Viinikka skrev:
Blir Förvirrad vart ska träffen vara?

Som du kanske märker så håller vi på att diskutera fram de wink

kanske dags att sluta vela och sätta en plats? en vecka kvar nu..

det är ju upp till dig som håller i träffen att bestämma.. du som har ansvaret

Kayhan
8 maj 2008 · 407 Inlägg

axza skrev:

__pepita__ skrev:

Viinikka skrev:
Blir Förvirrad vart ska träffen vara?

Som du kanske märker så håller vi på att diskutera fram de wink

kanske dags att sluta vela och sätta en plats? en vecka kvar nu..

det är ju upp till dig som håller i träffen att bestämma.. du som har ansvaret

axza, ska du dit?smile

Jontelitokd
8 maj 2008 · 1 043 Inlägg

Kayhan skrev:

axza skrev:

__pepita__ skrev:

Som du kanske märker så håller vi på att diskutera fram de wink

kanske dags att sluta vela och sätta en plats? en vecka kvar nu..

det är ju upp till dig som håller i träffen att bestämma.. du som har ansvaret

axza, ska du dit?smile

nej tongue

Viinikka Bas För Ditt As!!!!!!
8 maj 2008 · 443 Inlägg

__pepita__ skrev:

Viinikka skrev:
Blir Förvirrad vart ska träffen vara?

Som du kanske märker så håller vi på att diskutera fram de wink

Jo men bara bestämma nåt. smile Inte så svårt. wink

The Black Ghost
__pepita__ Cnc-operatör
8 maj 2008 · 608 Inlägg

som jag sagt innan så har jag inget ansvar eller bestämer inte mer än någon annan!
de är så de ska va på en sådan här bilträff !!! cool

De som ska på träffen får kanske börja "rösta" ?!

Karlstad
el. Kristinehamn?

Senast redigerat av __pepita__ (8 maj 2008)

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
Gräsberg
8 maj 2008 · 1 002 Inlägg

__pepita__ skrev:
som jag sagt innan så har jag inget ansvar eller bestämer inte mer än någon annan!
de är så de ska va på en sådan här bilträff !!! cool

De som ska på träffen får kanske börja "rösta" ?!

Karlstad
el. Kristinehamn?

säg vart du vill ha träffen.. du har inge ansvar för de iaf tongue bara sätt ett datum plats o tid.. så jävla enkelt tongue vem som helst klarar de.. folket hittar dit iaf

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
______________________________
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang