Avslutad : Karlstad Street Meet #1 Stoppade tråden pga förbjud mot bilträff på ikea. och pga noll respekt mot mej!!

__hogberg__
8 maj 2008 · 1 161 Inlägg

Irmscher Vectra skrev:

__hogberg__ skrev:

__pepita__ skrev:

Är de inte dammit smågrus så går de ju bra smile

de ä ju tyvärr de de ä tror ja längesedan ja va där så kommer inte ihåg riktigt dock..
men Irmscher Vectra kan ju fråga sin flickvänn va hon har för grus på parkeringen tongue

Hahaha! Ja, du.. Det är lite smågropigt, men absolut inga problem att parkera där. Dammigt kan det ju iofs vara, men ni kan väl köpa nån dammvippa om bilarna är så känsliga. wink

JO! Just ja.. Innan man kommer fram till cafét finns det en väg upp till vänster där det står P på, där finns det 90 platser. Det är för caféts gäster och till statyn.
Vet inte om det är grus där med, ska fråga damen. wink
Sen finns parkeringen bakom cafét. Vet inte hur många det får plats där.
Bara ni inte ställer bilarna ivägen så man inte tar sin ända ner till baksidan där personalingången är så blir det inte nåt gruff.
Och parkera INTE där man kan köra runtframför cafét för då vet jag det blir väsen. Lastbilarna som levererar varor kommer inte runt där då.

Och bråk, det vill vi inte ha.

de va ju den stora parkeringen jag menade tongue den bakom cafet du pratar om tkr ja mer ligger bredvid smile men skitsamma de finns parkeringar iaf smile

Viinikka Bas För Ditt As!!!!!!
8 maj 2008 · 443 Inlägg

Sååå svårt har ni o bestämma. Kom te Örebro istället. wink

The Black Ghost
__pepita__ Cnc-operatör
8 maj 2008 · 608 Inlägg

jag röstar på karlstad, ikeaparkeringen kl 21:00 den 16e .. å så kristinehamn till sommaren. istället.

Senast redigerat av __pepita__ (8 maj 2008)

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
__pepita__ Cnc-operatör
8 maj 2008 · 608 Inlägg

Klipp från träffen i karlstad 26/4!   big_smile

http://www.garaget.org/video/jd3etx6d4v2y

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
SaabAzz
8 maj 2008 · 145 Inlägg

Karlstad och ikea blir bra!

Senast redigerat av SaabAzz (8 maj 2008)

Mobility Studerande
8 maj 2008 · 13 Inlägg

Ja, kör på Karlstad och IKEA! Enkelt och smidigt smile

simonr simoni rimnäisi
8 maj 2008 · 269 Inlägg

ta karlstad!!!!

simoni rimnäisi
Volvo V70 (1997)
Opelmadness German cars, quality and beyond
8 maj 2008 · 8 197 Inlägg

__hogberg__ skrev:

Irmscher Vectra skrev:

__hogberg__ skrev:

de ä ju tyvärr de de ä tror ja längesedan ja va där så kommer inte ihåg riktigt dock..
men Irmscher Vectra kan ju fråga sin flickvänn va hon har för grus på parkeringen tongue

Hahaha! Ja, du.. Det är lite smågropigt, men absolut inga problem att parkera där. Dammigt kan det ju iofs vara, men ni kan väl köpa nån dammvippa om bilarna är så känsliga. wink

JO! Just ja.. Innan man kommer fram till cafét finns det en väg upp till vänster där det står P på, där finns det 90 platser. Det är för caféts gäster och till statyn.
Vet inte om det är grus där med, ska fråga damen. wink
Sen finns parkeringen bakom cafét. Vet inte hur många det får plats där.
Bara ni inte ställer bilarna ivägen så man inte tar sin ända ner till baksidan där personalingången är så blir det inte nåt gruff.
Och parkera INTE där man kan köra runtframför cafét för då vet jag det blir väsen. Lastbilarna som levererar varor kommer inte runt där då.

Och bråk, det vill vi inte ha.

de va ju den stora parkeringen jag menade tongue den bakom cafet du pratar om tkr ja mer ligger bredvid smile men skitsamma de finns parkeringar iaf smile

Ahaaa.. Okej, jo den var tydligen grus också, så det är ju lite tråkigt. Pratade med tjejen om det igår.

Vi är alla välkomna dit och fika och handla glass, bara det inte blir för trångt med bilar utanför. smile Det finns nog parkeringsmöjligheter för ca 100-120 bilar totalt inklusive asfaltparkeringen vid statyn och utmed vägen nedanför cafét.
Men som sagt tidigare i tråden så kan ju träffen bli i krhmn i sommar nån gång. smile
Och ska vi ut dit kan vi ju klämma in oss fler i varje bil så kanske man får plats därute. big_smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
thomsen Nothing
9 maj 2008 · 60 Inlägg

Spika karlstad, ikeaparkeringen kl 21:00 den 16e nudå =P va ett jävla tjöt!

volvotobbe DREAMTEAM
9 maj 2008 · 76 Inlägg

Ja säöger mitt.Spika karlstad nu så är de slutdiskuterat..blir bara massa trams av allt annars..
så nu äre så =P
punkt slut. kom eller kom inte =P

The Silver Beast And The Red Lady
Biiaatchen Först fräna grejen, sen bryr vi oss ;)
9 maj 2008 · 231 Inlägg

Kör på karlstad big_smile

Den som lever utan galenskap är inte så vis som han förmodar..
TF
9 maj 2008 · 11 Inlägg

Karlstad Ikea kl 21.00 blir bra!!

Viinikka Bas För Ditt As!!!!!!
9 maj 2008 · 443 Inlägg

Irmscher Vectra skrev:

__hogberg__ skrev:

Irmscher Vectra skrev:

Hahaha! Ja, du.. Det är lite smågropigt, men absolut inga problem att parkera där. Dammigt kan det ju iofs vara, men ni kan väl köpa nån dammvippa om bilarna är så känsliga. wink

JO! Just ja.. Innan man kommer fram till cafét finns det en väg upp till vänster där det står P på, där finns det 90 platser. Det är för caféts gäster och till statyn.
Vet inte om det är grus där med, ska fråga damen. wink
Sen finns parkeringen bakom cafét. Vet inte hur många det får plats där.
Bara ni inte ställer bilarna ivägen så man inte tar sin ända ner till baksidan där personalingången är så blir det inte nåt gruff.
Och parkera INTE där man kan köra runtframför cafét för då vet jag det blir väsen. Lastbilarna som levererar varor kommer inte runt där då.

Och bråk, det vill vi inte ha.

de va ju den stora parkeringen jag menade tongue den bakom cafet du pratar om tkr ja mer ligger bredvid smile men skitsamma de finns parkeringar iaf smile

Ahaaa.. Okej, jo den var tydligen grus också, så det är ju lite tråkigt. Pratade med tjejen om det igår.

Vi är alla välkomna dit och fika och handla glass, bara det inte blir för trångt med bilar utanför. smile Det finns nog parkeringsmöjligheter för ca 100-120 bilar totalt inklusive asfaltparkeringen vid statyn och utmed vägen nedanför cafét.
Men som sagt tidigare i tråden så kan ju träffen bli i krhmn i sommar nån gång. smile
Och ska vi ut dit kan vi ju klämma in oss fler i varje bil så kanske man får plats därute. big_smile

Parkeringar är väl till för att användas? hehe tycker det e roligare om dert står 120 feta bilar på en parkering och äter glass dricker öl o lyssnar på musik:)

The Black Ghost
Opelmadness German cars, quality and beyond
9 maj 2008 · 8 197 Inlägg

Viinikka skrev:

Irmscher Vectra skrev:

__hogberg__ skrev:

de va ju den stora parkeringen jag menade tongue den bakom cafet du pratar om tkr ja mer ligger bredvid smile men skitsamma de finns parkeringar iaf smile

Ahaaa.. Okej, jo den var tydligen grus också, så det är ju lite tråkigt. Pratade med tjejen om det igår.

Vi är alla välkomna dit och fika och handla glass, bara det inte blir för trångt med bilar utanför. smile Det finns nog parkeringsmöjligheter för ca 100-120 bilar totalt inklusive asfaltparkeringen vid statyn och utmed vägen nedanför cafét.
Men som sagt tidigare i tråden så kan ju träffen bli i krhmn i sommar nån gång. smile
Och ska vi ut dit kan vi ju klämma in oss fler i varje bil så kanske man får plats därute. big_smile

Parkeringar är väl till för att användas? hehe tycker det e roligare om dert står 120 feta bilar på en parkering och äter glass dricker öl o lyssnar på musik:)

Jo, iofs. big_smile
Jag tänkter mest på om det är fler bilar än "bara" våra... wink

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Bubbski bilbyggare
9 maj 2008 · 116 Inlägg

Karlstad IKEA 21 tycker ja låter som bra ide..Som sagt spika detta nu så det blir klart..

Är fruktansvärt bilintresserad men det är väl alla här inne...
Jontelitokd
9 maj 2008 · 1 043 Inlägg

demokratin har talat.. lol

__pepita__ Cnc-operatör
9 maj 2008 · 608 Inlägg

Bra att såpass många vill samma fast vi tjötat om annat . tid å plats överenskommet.  Nu äre bara att hålla tummarna på fint väder. inge regn tack cool

Senast redigerat av __pepita__ (9 maj 2008)

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
RallyHenrik85 Lång & Smal!
9 maj 2008 · 462 Inlägg

Mycket synd att jag åker till Finland på rally den 16:e då wink Ska vara i Stockholm vid hamnen senast 18.30.. båten mot Åbo går 19.00 om ja inte minns fel..

Får haka på någon annan gång istället!

//Henrik Johansson
Zeth_Filth
10 maj 2008 · 203 Inlägg

skriv in mig jag kommer big_smile om bilen håller ;P

ProJekt AudI A4 B5 Gets Low and Loud.
Doing it my Way! Tyskstuk.
Audi A4 b5 1,9 TDI "Caben" (1998)
Nybakk_240 DREAMTEAM
10 maj 2008 · 248 Inlägg

Røstar också på karlstad, IKEA - 16/5 smile

Volvo 240 GL-R -90 (No turbo shit, just real power)
Volvo 240 DL Turbo -78 (Turbo projekt)
Vw Golf V "TSi" -08 (Das Auto)
Volvo 244 DL Turbo "8000 milaren" (1978)
Volvo 244 GL-R "7000 milaren" (1990)
Saab 9-3 TTiD Vector "DailyBlue" (2009)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang