Avslutad : Karlstad Street Meet #1 Stoppade tråden pga förbjud mot bilträff på ikea. och pga noll respekt mot mej!!

simonr simoni rimnäisi
12 maj 2008 · 269 Inlägg

sluta att trakka ner henne... får man förhinder så får man tongue

simoni rimnäisi
Volvo V70 (1997)
volvo_1987
12 maj 2008 · 1 675 Inlägg

verkar som alla inte tänker komma;)

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
pril
12 maj 2008 · 60 Inlägg

Skriv ny lista på alla som kommer....

PIC microwing 24 / 7
simonr simoni rimnäisi
12 maj 2008 · 269 Inlägg

ja jag kommer da om de blir nått!!

simoni rimnäisi
Volvo V70 (1997)
Jontelitokd
12 maj 2008 · 1 043 Inlägg

volvo_1987 skrev:
verkar som alla inte tänker komma;)

hehe nja.. tongue

itouch
12 maj 2008 · 1 488 Inlägg

Går ju att träffas och åka runt lite oavsett, som vilken helgdag som helst smile

Biiaatchen Först fräna grejen, sen bryr vi oss ;)
12 maj 2008 · 231 Inlägg

simonr skrev:
sluta att trakka ner henne... får man förhinder så får man tongue

De väl ingen som trakkar?? utan.. ja faktiskt så e de lite dåligt planerat tjejen.. wink tyvärr.. inge illa, men trist e de..

Den som lever utan galenskap är inte så vis som han förmodar..
__pepita__ Cnc-operatör
12 maj 2008 · 608 Inlägg

simonr skrev:
sluta att trakka ner henne... får man förhinder så får man tongue

ja precis..även en trådskapare kan få förhinder..roll..kollade på lisbergsidan i söndags å såg att de spelade på fredag..så då vare inte så mycket att fundera på cool de har gjort några riktigt sköna låtar. alla är ju inte bra men så äre med alla band ju tongue

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
Biiaatchen Först fräna grejen, sen bryr vi oss ;)
12 maj 2008 · 231 Inlägg

ingen som trakkar dej vännen..

Den som lever utan galenskap är inte så vis som han förmodar..
itouch
12 maj 2008 · 1 488 Inlägg

__pepita__: Jag förstår dig, och tycker du ska göra som det passar bäst för dig på fredag, och ni andra, komihåg att denna träff inte är mer än en plats/tid som bestämts för lite nöje, funkar lika bra utan första initiativtagaren. Förstår att det känns lite som hon är grundstenen i det hela men det blir nog bra ändå smile

Härmed föreslår jag att samtalsämnet endast handlar om vad som skall göras och om det ska bli någon träff, så folk inte åker långt i onödan om många tappat suget.

__pepita__ Cnc-operatör
12 maj 2008 · 608 Inlägg

itouch skrev:
__pepita__: Jag förstår dig, och tycker du ska göra som det passar bäst för dig på fredag, och ni andra, komihåg att denna träff inte är mer än en plats/tid som bestämts för lite nöje, funkar lika bra utan första initiativtagaren. Förstår att det känns lite som hon är grundstenen i det hela men det blir nog bra ändå

Härmed föreslår jag att samtalsämnet endast handlar om vad som skall göras och om det ska bli någon träff, så folk inte åker långt i onödan om många tappat suget.

tack för väl valda å bra ord big_smile kunde inte skrivit de bättre själv smile !!! hade ju självkart velat komma på träffen..men de blir fler tillfällen tongue hoppas ni får fint väder..verkar bli de iaf cool!

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
Opelmadness German cars, quality and beyond
12 maj 2008 · 8 197 Inlägg

Apropå nationalteatern, är han med än, han som spelar "Stig" i ica-reklamen? smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Jontelitokd
13 maj 2008 · 1 043 Inlägg

Tid för cruising och uppmötesplats??

__pepita__ Cnc-operatör
13 maj 2008 · 608 Inlägg

Tycker itouch verkar vara en mycket klok person med rim och reson (stavas?tongue) !!!

Vill du ta emot så överlämnar jag gärna detta"ansvaret" (som egentligen inte finns) om träffen till dig! smile Så vet jag att de kommer i trygga händer!
Eftersom du är moderator så har du ju bra koll på allt som har med evenemang att göra, och en karlstabo har ju självklart bra koll på karlstad! Du verkar va en väldigt passande person för att "hålla" i bilträffar! Men sen är ju frågan om du vill åxå? smile

nu blire sänga .. natti ..

Senast redigerat av __pepita__ (13 maj 2008)

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
itouch
13 maj 2008 · 1 488 Inlägg

__pepita__ skrev:
Tycker itouch verkar vara en mycket klok person med rim och reson (stavas?tongue) !!!

Vill du ta emot så överlämnar jag gärna detta"ansvaret" (som egentligen inte finns) om träffen till dig! smile Så vet jag att de kommer i trygga händer!
Eftersom du är moderator så har du ju bra koll på allt som har med evenemang att göra, och en karlstabo har ju självklart bra koll på karlstad! Du verkar va en väldigt passande person för att "hålla" i bilträffar! Men sen är ju frågan om du vill åxå? smile

nu blire sänga .. natti ..

Tack för de betryggande orden och för ett fint förslag, men jag måste tyvärr avstå då jag själv väntar släkt hela fredagkväll. Men jag hoppas och tror flera som anmält sig till detta ändå vill träffas och försöka ordna ett roligt sammanträffande utan att någon direkt "leder" det. För detta är ju vi som hänger ute varje helg vana vid utan några bekymmer.

Godnatt alla!

volvotobbe DREAMTEAM
13 maj 2008 · 76 Inlägg

Hmm detta var nytt kul att man får reda på nyheterna lixom i bra tid..
Men men sitter och har suttit och planerat hur man ska åka i stan osv m,m för att få ett bra flyt.
Men får väl se om folk åker efter den röda Rx7'an på fredag..
Ja kommer iaf.. hoppas på en trevlig kväll med fina bilar som man kan kolla in en sväng iaf innan crusingen..
Hoppas på vädret också..
ha de gött alle sammans...

The Silver Beast And The Red Lady
__pepita__ Cnc-operatör
13 maj 2008 · 608 Inlägg

volvotobbe skrev:
Hmm detta var nytt kul att man får reda på nyheterna lixom i bra tid..
Men men sitter och har suttit och planerat hur man ska åka i stan osv m,m för att få ett bra flyt.
Men får väl se om folk åker efter den röda Rx7'an på fredag..
Ja kommer iaf.. hoppas på en trevlig kväll med fina bilar som man kan kolla in en sväng iaf innan crusingen..
Hoppas på vädret också..
ha de gött alle sammans...

bra att du planerat cruising-rutten smile

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
__pepita__ Cnc-operatör
13 maj 2008 · 608 Inlägg

*** OBS OBS OBS !!! LÄS DETTA !!! OBS OBS OBS ***

Ikeas chef ringde mej alldeles nyss och de tillåter INTE att träffen hålls på ikeaparkeringen! han hade sett här på garaget att vi skulle ha träffen där.

Alltså bilträff på ikeaparkeringen är förbjudet!!!

Jag lovade till 110% att träffen inte blir där så nu får ni hålla de löftet!!

Eftersom jag inte ska dit själv så får jag lita på att ni träffas på annan plats!




BILTRÄFF PÅ IKEAPARKERINGEN FÖRBJUDEN AV IKEAS CHEF!!!!!!!!!!!!!!

RESPEKTERA DETTA!!

Senast redigerat av __pepita__ (13 maj 2008)

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
SaabLejon ÖSM #1 -08
13 maj 2008 · 484 Inlägg

Endast två hela dagar kvar sedan detta, blir det någon träff eller ej ?

Vem i Karlstads regionen håller i det när Sofia backar ur ?

Mvh
P J

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17
__pepita__ Cnc-operatör
13 maj 2008 · 608 Inlägg

SaabLejon skrev:
Endast två hela dagar kvar sedan detta, blir det någon träff eller ej ?

Vem i Karlstads regionen håller i det när Sofia backar ur ?

Mvh
P J

Ni måste bestämma annan plats att va på också!!

Å träffen behöver ingen som håller i de heller.

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang