3696
Sök

Hur Poppis är våra Moderatorer :)

Thorssa
4 maj 2008
Skulle gärna se lite hårdare tag i forumadministrationen. T.ex. dyker det ju upp hundra trådar om toning, regskyltar, lim till vingar o.s.v. Och rubrikerna är ju inte alltför bra ofta..

7 120 Inlägg
4 maj 2008
_Glenne_ skrev:
jag tycker moderaterna gör ett bra jobb plus att dom verkar trevliga..

jag gillar dom!

smile

Rövslickare tongue

4 554 Inlägg
4 maj 2008
Thorssa skrev:
Skulle gärna se lite hårdare tag i forumadministrationen. T.ex. dyker det ju upp hundra trådar om toning, regskyltar, lim till vingar o.s.v. Och rubrikerna är ju inte alltför bra ofta..

jo det är i princip sånna saker vi rensar mest, felaktiga rubriker och innehåll som redan finns mängder av. tyvärr verkar det inte som att sökfunktionen används så flitigt som den borde för den är riktigt bra på att hitta de man söker

671 Inlägg
4 maj 2008
loudness skrev:
Thorssa skrev:

jo det är i princip sånna saker vi rensar mest, felaktiga rubriker och innehåll som redan finns mängder av. tyvärr verkar det inte som att sökfunktionen används så flitigt som den borde för den är riktigt bra på att hitta de man söker

OffT: angående sökfunktionen, det vore önskvärt om man kunde söka i alla forumsavdelningar. t.ex. om man vill veta ALLT om en spec bilmodell så kan det vara drygt att söka i varje kategorie...

OnT: Ni gör ett bra jobb! antar att det mesta ni gör inte "syns" . tackar.

Second is the first loser

Körv
3 535 Inlägg
4 maj 2008
Aldrig haft några problem med våra kära moderatorer smile Och hjälper dem så gott jag kan!

Den som kallar mig rövslickare nu rapporterar jag lol

Truckdriving Man

9 108 Inlägg
4 maj 2008
decib3L skrev:
Aldrig haft några problem med våra kära moderatorer smile Och hjälper dem så gott jag kan!

Det är inget att skämmas över roll

Körv
3 535 Inlägg
4 maj 2008
MilleN skrev:
decib3L skrev:

Det är inget att skämmas över roll

Skämtade mest tongue

Truckdriving Man

12 086 Inlägg
4 maj 2008
Hur många rapporteringar får ni in på ett dygn?

Jag tycker moderatorerna gör ett bra jobb, lagom! Det skrivs för mkt skit, dock ska jag inte säga för mkt. Har insätt att jag skriver mer skit nu än bilrelaterade saker, förr fanns de ett värde i min kunskap. Nu är de så många här så de hinner alltid någon annan före tongue

Jag tycker millen ofta ger ett glatt intryck i sina inlägg!

12 086 Inlägg
4 maj 2008
loudness skrev:
Thorssa skrev:

Problemet med sökfunktionen på alla forum är att den suger, man söker på några ord och får upp 100 trådar, och ofta hittar man inte sina svar utan att läsa igenom minst hälften, vilket är ganska träligt.

Men vi har ju skräckexempel, "Turbokonvertering, Hur mkt kostar en lackering, mm"
Speciellt när de handlar om en 740 som de redan finns 2345 miljonar trådar om.

Aja, jag är inte bitter smile

9 108 Inlägg
4 maj 2008
Det blir inte mer än 2-3 rapporteringar om dagen i snitt skulle jag tro. Skulle önska att det rapporterades mer specifika inlägg i stora trådar, det är lätt att det blir "bråk" eller totalt offtopic i evenemangstrådar t.ex. Personligen prioriterar jag dåliga rubriker och sådant, brukar inte gå in i trådar om träffar i djupaste Norrland och liknande eftersom det inte ligger i mitt intresse så där är det nog lätt att det blir lite anarki hehe.
Det hade såklart varit omöjligt att lusläsa alla trådar, har man inte varit inloggad på någon dag så är det ju ibland 7-8 sidor med trådar att kika igenom. Men jag gör det gärna smile

870 Inlägg
4 maj 2008
Hur många rapporter om bilar får ni in om dagen då?

9 108 Inlägg
4 maj 2008
NickeJ89 skrev:

Det får någon annan svara på, jag håller bara till i forumet roll

870 Inlägg
4 maj 2008
MilleN skrev:
NickeJ89 skrev:

Det får någon annan svara på, jag håller bara till i forumet roll

Bara och bara, de e inte så lite de yikes

Evolution Garage
1 299 Inlägg
4 maj 2008
Tycker sidan funkar super, alltså gör väl moderatorerna ett bra jobb antar jag utan att veta exakt.

Men tycker det är en del röstfiske kvar. Svårt å sätta en gräns där, men t.ex. " snygg bil, full pott! Kolla gärna in min bil *blinkeliblink* " känns lite.... skitnödigt. Inte för att ja bryr mig men big_smile

Sky´s the limit...

4 554 Inlägg
4 maj 2008
JapMax skrev:

haha tur du inte vet hur det egenkligen är:P

Rushman skrev:
Tycker sidan funkar super, alltså gör väl moderatorerna ett bra jobb antar jag utan att veta exakt.

Men tycker det är en del röstfiske kvar. Svårt å sätta en gräns där, men t.ex. " snygg bil, full pott! Kolla gärna in min bil *blinkeliblink* " känns lite.... skitnödigt. Inte för att ja bryr mig men big_smile

detta kan vi moderatorer inte göra så mycke åt eftersom vi bara modererar över forumet men hittar du en sån så tveka inte å rapportera ju mer rapporteringar de blir destå lättare blir de ordning för då slipper de bli massa tid på att leta upp de

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
4 maj 2008
kohler skrev:
loudness skrev:
Thorssa skrev:

OffT: angående sökfunktionen, det vore önskvärt om man kunde söka i alla forumsavdelningar. t.ex. om man vill veta ALLT om en spec bilmodell så kan det vara drygt att söka i varje kategorie...

Håller med angående sökfuntionen. Skulle vara kanon att kunna söka direkt på alla kategorier. vet itne hur många gånger jag har sökt efter en viss tråd som jag inte har kommig ihåg vilken kategori den tillhörde. hmm

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
4 maj 2008
decib3L skrev:

lol

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

4 554 Inlägg
4 maj 2008
Irmscher Vectra skrev:
kohler skrev:
loudness skrev:

Håller med angående sökfuntionen. Skulle vara kanon att kunna söka direkt på alla kategorier. vet itne hur många gånger jag har sökt efter en viss tråd som jag inte har kommig ihåg vilken kategori den tillhörde. hmm

det är bara vi moderatorer som kan söka i alla forum än så länge

9 108 Inlägg
4 maj 2008
loudness skrev:
JapMax skrev:

Get off my back big_smile

Sedan är det bara vi moderatorer som kan söka på alla forum än så länge.

4 554 Inlägg
4 maj 2008
MilleN skrev:
loudness skrev:
JapMax skrev:

Get off my back big_smile

Sedan är det bara vi moderatorer som kan söka på alla forum än så länge.

du är så långsam:D

Sök