3696
Sök

Hur Poppis är våra Moderatorer :)

21 761 Inlägg
4 maj 2008
Fubbigt ju wink.

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
4 maj 2008
Trådstartare
Volvo__Mannen skrev:
Göran är Kung! big_smile

Men Karl-Gustav då????? va hände med han?? cool höhö

Mvh// Okim // Jocke

850turbo
4 maj 2008
En del saker tycker jag dom gör fel..men förövrigt nice killar!

DFFL
9 020 Inlägg
4 maj 2008
Okim skrev:
Volvo__Mannen skrev:
Göran är Kung! big_smile

Göran = Sharky väl?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

2 079 Inlägg
4 maj 2008
Sharky=Sharky inget annat smile

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

12 086 Inlägg
4 maj 2008
Han heter ju Göran och signerar sig med Göran i varje tråd han skriver i.. så de är väl inte helt inkorrekt att kalla han Göran ..

Moderator+
1 081 Inlägg
4 maj 2008
Jag är själv inte direkt aktiv i forumdelen och vill därför ge en eloge till er som är det smile Ni gör ett bra jobb!

Vem jag?

3 113 Inlägg
4 maj 2008
ne men mycket credit till allihopa! alla gör ett utmärkt jobb!

Semper Fi

FreddeK
4 maj 2008
JapMax skrev:
Han heter ju Göran och signerar sig med Göran i varje tråd han skriver i.. så de är väl inte helt inkorrekt att kalla han Göran ..

helt riktigt det gör han!en man med mycket kunskap!

9 108 Inlägg
5 maj 2008
FireTraXX skrev:
Okim skrev:
Volvo__Mannen skrev:
Göran är Kung! big_smile

Göran = Sharky väl?

Jag antar att han syftar på att Carl XVI Gustav är kung och inte Göran roll Men jag tycker om Göran mer haha, en mycket kunnig man som gärna sitter en eftermiddag för att skriva ett helt korrekt inlägg känns det som.

2 911 Inlägg
5 maj 2008
Garaget tillhör ett av de mest välmodererade forumen i Sverige, på alla nisher, så nog ska vi vara rädda om våra moderatorer smile

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
5 maj 2008
Jag tycker dom e slappa skiter i grundreglerna o raporterar man händer inget iaf.

Say some!

Bmw osv..

Bärs!
3 456 Inlägg
5 maj 2008
Syst3m skrev:
Sharky <3

Hehe... Extremt bra kunnande big_smile

Håller med...

Garaget.org peakade 2008.

9 108 Inlägg
5 maj 2008
OverBoosted skrev:
Jag tycker dom e slappa skiter i grundreglerna o raporterar man händer inget iaf.

Say some!

Vi förbehåller oss rätten att inte behöva hålla med rapporterna i alla lägen, syftade du på något särskilt?

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
5 maj 2008
MilleN skrev:
OverBoosted skrev:

Say some!

Vi förbehåller oss rätten att inte behöva hålla med rapporterna i alla lägen, syftade du på något särskilt?

Nej jag syftade inte på något specifikt utan i allmänhet, förr raporterade jag bilar,användare,trådar rätt mkt men märkte ju snabbt att inget hände. Men bara en så enkel sak att hålla bil-trådar borta från offtopic och offtopic trådar borta från allmänt verkar ni ha väldigt svårt för. Om ni inte klarar av det får ni väl ändra reglerna?

"Off topic
Här kan du diskutera allt som inte har med bilar att göra."

Så klickar man så ser man ganska snabbt:
Ingen som vill köpa bil nu för tiden..? av SweetBabyDoll 
Nya Nissan R35 GTR 3.8 V6 TWIN TURBO Auto/Tip -08 av ahlan
Hur hittar man en bil? Har inte reg nr.. av bdahl 

Men vem orkar raportera när ingen bryr sig?
Senast redigerat av OverBoosted (5 maj 2008)

Bmw osv..

Administratör
11 968 Inlägg
5 maj 2008
OverBoosted skrev:
MilleN skrev:
OverBoosted skrev:

Say some!

Nej jag syftade inte på något specifikt utan i allmänhet, förr raporterade jag bilar,användare,trådar rätt mkt men märkte ju snabbt att inget hände. Men bara en så enkel sak att hålla bil-trådar borta från offtopic och offtopic trådar borta från allmänt verkar ni ha väldigt svårt för. Om ni inte klarar av det får ni väl ändra reglerna?

"Off topic

Hade de kommit in rapporter om de inläggen så kan jag lova dig att de hade flyttats direkt.

Påstår du något annat så är det av okunskap och inget annat.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

9 108 Inlägg
5 maj 2008
OverBoosted skrev:

"Off topic

Dom enda rapporterna vi vanliga moderatorer ser är på trådar och inlägg, och min ursäkt till att jag ibland missar felplacerade trådar är att jag alltid trycker på "visa nya inlägg sedan senaste besöket" så alla trådar kommer på rad oavsett forum. Det blir för mycket jobb att kolla alla forum för sig tycker jag då det ofta är ett hundratal trådar uppdaterade om man inte sitter vid datorn på några timmar så det blir lättare att gå igenom dom samtidigt.

Du har såklart helt rätt i att trådarna ligger fel så jag tar en röjning nu innan frukost wink Hade du rapporterat hade dom garanterat blivit flyttade också men det är faktiskt ytterst sällan vi får rapporter om sådant.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
5 maj 2008
chrizz skrev:
OverBoosted skrev:
MilleN skrev:

"Off topic

Hade de kommit in rapporter om de inläggen så kan jag lova dig att de hade flyttats direkt.

Påstår du något annat så är det av okunskap och inget annat.

Okej. Då ska jag göra ett nytt försök o sitta o raportera hela veckan och kontakta dig när dom slutar försvinna igen då.

Bmw osv..

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
Åker nu Milllen 10:30 wink

Citera:

Jag tycker det är bra det ni gör i vilketfall. sen kanske det finns nån enstaka som  gör bort sig men va gör det? alla är vi människor....

Mvh// Okim // Jocke

Sök