Nu får de fan vara nog.. bensinen över 13 kr/litern..

Ellertz Norrlänning
5 maj 2008 · 1 453 Inlägg

Nu börjar ja bli sjukt less... skulle tanka förut och bensinfan kostade 13.07 på en obemannad station, nu får de fan vara nog hmm

Nu är ja less på alla protestlistor man fyller i och som sen aldrig nånsin spelar en roll..

Kan vi inte göra nått som märks ? ja är skitsugen på en blokad mot rosenbad eller nått, tänk själv att stå 2000 pers utanför så inte en gubbe kommer in, de är sånt som märks... visst de är olagligt men gör viu inget nu så kommer snart soppan kosta som guld..

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
John87 Stolt Volvoägare
5 maj 2008 · 4 913 Inlägg

Du lär få ordna det någon annan stans dock.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
R0b1n hej
5 maj 2008 · 291 Inlägg

håller med där, men det kommer aldrig bli nån ändring, dom kommer trissa upp priserna ännu mer... sverige är alltid rediga förstår du. börja där det gör minst skillnad. vi är bara piss i havet.. vet inte hur folk tänker som trissar upp alla skatter på soppan hmm. aja...

Vi är gulsvarta Elfsborg!, Elfsborg från Borås!
Kesler
5 maj 2008 · 3 650 Inlägg

stog ju i tidningen för inte så länge sen att soppan ska upp till 13.50 inom kort :S

NxV ElectroRaggare
5 maj 2008 · 883 Inlägg

Var glad att du inte kör bigblock varje dag hmm

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!
Chevrolet Tahoe LT "NxV" (1999)
Volkswagen Arteon "GT-R" (2018)
Ellertz Norrlänning
5 maj 2008 · 1 453 Inlägg

Kesler skrev:
stog ju i tidningen för inte så länge sen att soppan ska upp till 13.50 inom kort :S

Precis.. de värsta ä'r att dom skyller på att det är för mijön när soppan kostar 4-5 kr i ex USA..  Men men, de kommer sluta med att alla norr om sthlm får sluta köra bil hmm

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
Mackanol
5 maj 2008 · 2 079 Inlägg

sluta klaga

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
Opelmadness German cars, quality and beyond
5 maj 2008 · 8 197 Inlägg

Ja, nu är det jävlar illa.. sad
(Ursäkta, men nu blir det svordomar)
Hörde på tv'n på nåt program, antagligen lokalnyheterna, att nån jävla politiker ville lägga en avgift på bensinen så det skulle gå att ha kvar statoilstationer i glesbygden och i små orter!
Det sitter den fan och säger öppet! mad Tack å hej din jävla tomte... Hur fan tänkte idioten???

Statoil ska ju bli automatstation här i Sunne, då försvinner den bästa macken här.. OK finns ju iofs kvar, men den är ju så otroligt tråkig. Seg personal och ingen bra service. sad Sen ligger den förbannat illa till.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Mortalis VW-nörd?
5 maj 2008 · 4 332 Inlägg

It's all 'bout the money, not the environment...samordna lastbilschaffisarna till o blocka infarterna till storstäderna som fransmännen gjorde, då händer de saker...men de får ni som e yrkeschaffisar göra, hjälper inte me en golf

AdamOpel DraMinBil.nu
5 maj 2008 · 1 016 Inlägg

skulle det här hända i Frankrike.. viljet jävla liv det skulle bli säger jag bara.

Svenskarna är alldeless för snälla och mesiga.

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )
Ellertz Norrlänning
5 maj 2008 · 1 453 Inlägg

Mortalis skrev:
It's all 'bout the money, not the environment...samordna lastbilschaffisarna till o blocka infarterna till storstäderna som fransmännen gjorde, då händer de saker...men de får ni som e yrkeschaffisar göra, hjälper inte me en golf

Precis.. varför ska vi i sverige som nästan betalar mest för bensinen vara så snälla jämt för.. ? VÅGA!!

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
decib3L Körv
5 maj 2008 · 3 535 Inlägg

Irmscher Vectra skrev:
Ja, nu är det jävlar illa.. sad
(Ursäkta, men nu blir det svordomar)
Hörde på tv'n på nåt program, antagligen lokalnyheterna, att nån jävla politiker ville lägga en avgift på bensinen så det skulle gå att ha kvar statoilstationer i glesbygden och i små orter!
Det sitter den fan och säger öppet! mad Tack å hej din jävla tomte... Hur fan tänkte idioten???

Statoil ska ju bli automatstation här i Sunne, då försvinner den bästa macken här.. OK finns ju iofs kvar, men den är ju så otroligt tråkig. Seg personal och ingen bra service. sad Sen ligger den förbannat illa till.

Staoil är en riktigt mysig mack att åka till.

När jag känner mig lite små-snål åker jag till Jet och tankar. Men när jag känner mig lite social och vill helt enkelt gå till det vanliga stammis-stället så drar jag till statoil. Där trivs man verkligen! OKQ8 är däremot ganska otrevligt ställe. Personalen är seg (inte alla, men några är iaf). Och man får vänta hur länge som helst ibland..

Så här vill man verkligen att statoil ska vara kvar!

Truckdriving Man
pattilatti2 Billjuds fanatiker.
5 maj 2008 · 2 853 Inlägg

sverige e fucking mesar alla snackar..men ingen gör nå..så de är lika o pröjsa dom där 13 kr o va glad:)

fredda_king Fotograf
5 maj 2008 · 1 319 Inlägg

jag kan då parkera nån stans och låta bilen stå därsmile bara säg till vart:)

Fotograf.
vårdad bil är bra bil
terazzi
5 maj 2008 ·

Ja vi kan ju tacka mr reinfeldt för detta...samt alla jävla miljömuppar,bara ett sätt för dem o tjäna pengar på oss normala.. politiker är fan inte klocka i huvudet ^^
Skulle inte bli förvånad om reinfeldt blir lönnmördad.. man kan ju alltid hoppas iaf tongue
Jag hade firat iaf big_smile

Det där kan vissa se som en uppmaning till brott.
Att sen fira när en person blivit lönnmördad är kanske inte heller så lämpligt?
Tänk på vad du skriver i fortsättningen. Mvh Moderator.


sry,menade inget sånt alls..det ska inte upprepas!

Senast redigerat av terazzi (6 maj 2008)

Ellertz Norrlänning
5 maj 2008 · 1 453 Inlägg

terazzi skrev:
Ja vi kan ju tacka mr reinfeldt för detta...samt alla jävla miljömuppar,bara ett sätt för dem o tjäna pengar på oss normala.. politiker är fan inte klocka i huvudet ^^
Skulle inte bli förvånad om reinfeldt blir lönnmördad.. man kan ju alltid hoppas iaf tongue
Jag hade firat iaf big_smile

Spara skumpan till mig så får ja joina smile !

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
terazzi
5 maj 2008 ·

Ellertz skrev:

terazzi skrev:
Ja vi kan ju tacka mr reinfeldt för detta...samt alla jävla miljömuppar,bara ett sätt för dem o tjäna pengar på oss normala.. politiker är fan inte klocka i huvudet ^^
Skulle inte bli förvånad om reinfeldt blir lönnmördad.. man kan ju alltid hoppas iaf tongue
Jag hade firat iaf big_smile

Spara skumpan till mig så får ja joina smile !

haha ska jag göra smile
Men ärligt, hur många har han på sin sida nu? tror han är iaf bland topp 3 mest hatade politiker sverige haft so far^^
Tacka gud man inte röstade på M i valet iaf ^^
Fattar inte hur dem kan va kvar seriöst.. mer skada än nytta ja... en politikers vardag..

laaantz
5 maj 2008 · 465 Inlägg

hur i helvete ska man ha råd att tanka bilen ....till semestern räknas bensinen kosta 15kroner litern!!!! det är tamefan helt sjukt!

linusgrabo Kockafan
6 maj 2008 · 224 Inlägg

kan bara meddela att sånna som måste tanka 98 (som jag) ligger strax under 14 kr/litern, tanka för 13,99 förra veckan sad

någonting måste man göra, höja bensin skatten hjälper ingen.. rädda miljön gör man inte genom skatt.. dessutom gynnar det mer dom rika, tänk på barnfamiljerna som inte har råd att åka på semester..

Kocken
Team-Adolfsson Gödseldräng
6 maj 2008 · 4 529 Inlägg

betalde 12.99 för 95 oktan här 13.34 för 98 oktan yikes
13.80 nånting för diesel mad

bunta ihop och slö ihjäl politikerna

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang