spottade på bilen

pimpad740
10 maj 2008 · 812 Inlägg

Fredrik.Gustavsson skrev:
Tyckte han gjorde helt rätt, gör jag också på alla volvos. Gör inte alla det ?
Och rösta ni så många ettor ni vill bara.

då vet man vlken bil man ska pissa på när man ser den..  är ju en gammal ful toyota så va spelar de för roll?

man lever bara en gång..
Volvo 762 T5R "2dr Widebody" (1985)
Lowenhart fälg fantast
10 maj 2008 · 1 086 Inlägg

enligt mig själv tycker jag inte man ska spotta på någon annars bil, ? varför ska man göra det, för att visa att sin egen bil är bättre, In my ass, spotta på sin egen bil kan man göra, spelar ingen roll om det är en risig 740  eller en Stylad supra, man spottar inte på folks bilar, tycker det är väldigt respektlöst och idiotskt,,,

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71
Volkswagen Golf mk2 "Drömbilen" (1985)
Audi A7 3.0 "Bilstein Airride" (2015)
erixon89
10 maj 2008 ·

Lowenhart skrev:
enligt mig själv tycker jag inte man ska spotta på någon annars bil, ? varför ska man göra det, för att visa att sin egen bil är bättre, In my ass, spotta på sin egen bil kan man göra, spelar ingen roll om det är en risig 740  eller en Stylad supra, man spottar inte på folks bilar, tycker det är väldigt respektlöst och idiotskt,,,

exakt det är ju principen..

sebbe666 No Shame Racing Crew
10 maj 2008 · 680 Inlägg

Lowenhart skrev:
enligt mig själv tycker jag inte man ska spotta på någon annars bil, ? varför ska man göra det, för att visa att sin egen bil är bättre, In my ass, spotta på sin egen bil kan man göra, spelar ingen roll om det är en risig 740  eller en Stylad supra, man spottar inte på folks bilar, tycker det är väldigt respektlöst och idiotskt,,,

sant sant.....

No Shame Racing Crew
BMW 520d (2012)
Kesler
10 maj 2008 · 3 650 Inlägg

Fredrik.Gustavsson skrev:
Tyckte han gjorde helt rätt, gör jag också på alla volvos. Gör inte alla det ?
Och rösta ni så många ettor ni vill bara.

haha fan den där gula celican har jag pissat på för nån månad sen

Senast redigerat av Kesler (10 maj 2008)

erixon89
10 maj 2008 ·

Kesler skrev:

Fredrik.Gustavsson skrev:
Tyckte han gjorde helt rätt, gör jag också på alla volvos. Gör inte alla det ?
Och rösta ni så många ettor ni vill bara.

haha fan den där gula celican har jag pissat på för nån månad sen

hahaha

Larsson_Power Saabvilde!
10 maj 2008 · 1 708 Inlägg

Gulmun skrev:
En kompis farsa brukar veva ner rutan och åka med pekfingret under läppen. Det dröjer inte länge förräns han möter en gammal Volvo, och då skickar han ut lösprillan rakt på mötande vindruta..

En kompis farsa? Din polares pappa är 10 år?

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Saab 9000 CC T16 "Lapptäcket" (1988)
Fredrik.Gustavsson
10 maj 2008 · 2 123 Inlägg

Ja, tydligen förstår inte alla ironin i mitt inlägg, firetraxx hade gjort det iaf wink
Men vad är en spottloska att hänga läpp över när folk blir av med fälgar varje dag ?
Varför stannade du inte och frågade vad han höll på med om det var så hemskt ?
Jag har ju betydligt mer medlidande till saabkillen ovanför än folk som gnäller över lite saliv.

Fredrik.Gustavsson
10 maj 2008 · 2 123 Inlägg

Kesler skrev:

Fredrik.Gustavsson skrev:
Tyckte han gjorde helt rätt, gör jag också på alla volvos. Gör inte alla det ?
Och rösta ni så många ettor ni vill bara.

haha fan den där gula celican har jag pissat på för nån månad sen

Ofasen, det märkte inte jag när jag var i garaget sist, larmet hade inte gått på garaget heller ?
Får jag fråga hur du kom in i mitt garage ?

Aerodynamik ...
10 maj 2008 · 7 120 Inlägg

Haha, nu fattar jag inlägget. Precis så FireTraxx hade skrivit tongue

SweetBabyDoll Queen Of Hearts
10 maj 2008 · 1 300 Inlägg

Fredrik.Gustavsson skrev:
Ja, tydligen förstår inte alla ironin i mitt inlägg, firetraxx hade gjort det iaf wink
Men vad är en spottloska att hänga läpp över när folk blir av med fälgar varje dag ?
Varför stannade du inte och frågade vad han höll på med om det var så hemskt ?
Jag har ju betydligt mer medlidande till saabkillen ovanför än folk som gnäller över lite saliv.

Ironi eller inte. Någon FireTraxx blir du aldrig wink Om det var det du försökte dig på menar jag.  Han är en sort för sig. =P

I do it my way
mtlca Zippin 40's
10 maj 2008 · 197 Inlägg

erixon89 skrev:
tjena igår va jag och ett par polare ute och åkte!!vi skulle pricis åka hem då jag åkte förbi ett gäng med fyllon ca 10 st.plötsligt ser jag att den ena av dom  spottar på bilen!! jag vart ju självklart förbannad men jag vågade inte riktigt gå ut eftersom dom va ganska många.men även att det är en gammal volvo så är det ju en ren principsak så gör man inte jag skulle alldrig spotta på någons bil.vad tycker ni?

hmm personligen så gillar inte jag volvo 240 och 740.... men att lägga en spottloska på en någons bil är ju riktigt lågt.... Förstår din ilska tongue

"Dieselbilar drar minst bensin"
Larsson_Power Saabvilde!
10 maj 2008 · 1 708 Inlägg

SweetBabyDoll skrev:

Fredrik.Gustavsson skrev:
Ja, tydligen förstår inte alla ironin i mitt inlägg, firetraxx hade gjort det iaf wink
Men vad är en spottloska att hänga läpp över när folk blir av med fälgar varje dag ?
Varför stannade du inte och frågade vad han höll på med om det var så hemskt ?
Jag har ju betydligt mer medlidande till saabkillen ovanför än folk som gnäller över lite saliv.

Ironi eller inte. Någon FireTraxx blir du aldrig wink Om det var det du försökte dig på menar jag.  Han är en sort för sig. =P

Exakt! FireTraxx är lite..hmm..speciell? big_smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Saab 9000 CC T16 "Lapptäcket" (1988)
Fredrik.Gustavsson
10 maj 2008 · 2 123 Inlägg

Aruzo skrev:

laaantz skrev:

Fredrik.Gustavsson skrev:
Tyckte han gjorde helt rätt, gör jag också på alla volvos. Gör inte alla det ?
Och rösta ni så många ettor ni vill bara.

haha du är ju pantad:P

Äsch han har bara komplex för att en 240 med för fett ställd förgasare drog honom framför 2 fjortisar igår vid 1 rödljus lol

Nej inte det heller för jag kör inte race, min bil går inte speciellt fort och det vet jag om så jag skulle verkligen inte skämmas om en 240 kom förbi körandes.
Trådskaparen kan ju se det från den ljusa sidan, han fick ju några inlägg i sin tråd som hade vart död ananrs.
"Åhh nej någon spottade på min bil men dom var ett stort gäng så jag vågade inte stanna så jag lägger upp en totalt meningslös tråd på garaget och uttrycker min ilska och sorg."
Men nu ska jag ut och grilla och ta en pilsner i solen så kan ni sitta här och tjabla om salivet smile

Germax
10 maj 2008 · 12 086 Inlägg

Fredrik.Gustavsson skrev:
Tyckte han gjorde helt rätt, gör jag också på alla volvos. Gör inte alla det ?
Och rösta ni så många ettor ni vill bara.

haha smile

Du har ju en del 1or med wink

Senast redigerat av JapMax (10 maj 2008)

SweetBabyDoll Queen Of Hearts
10 maj 2008 · 1 300 Inlägg

Larsson_Power skrev:

SweetBabyDoll skrev:

Fredrik.Gustavsson skrev:
Ja, tydligen förstår inte alla ironin i mitt inlägg, firetraxx hade gjort det iaf wink
Men vad är en spottloska att hänga läpp över när folk blir av med fälgar varje dag ?
Varför stannade du inte och frågade vad han höll på med om det var så hemskt ?
Jag har ju betydligt mer medlidande till saabkillen ovanför än folk som gnäller över lite saliv.

Ironi eller inte. Någon FireTraxx blir du aldrig wink Om det var det du försökte dig på menar jag.  Han är en sort för sig. =P

Exakt! FireTraxx är lite..hmm..speciell? big_smile

Ja, en helt enkelt en klass för sig. Gött att det finns sådant folk också, som lättar upp stämingen lite ibland =P

I do it my way
predetor
10 maj 2008 · 10 Inlägg

lika bra att spota på volvo för sportar man inte så kör ni ju sönder den en då ni står ju alltig i vägen.

erixon89
10 maj 2008 ·

Fredrik.Gustavsson skrev:

Aruzo skrev:

laaantz skrev:

haha du är ju pantad:P

Äsch han har bara komplex för att en 240 med för fett ställd förgasare drog honom framför 2 fjortisar igår vid 1 rödljus lol

Nej inte det heller för jag kör inte race, min bil går inte speciellt fort och det vet jag om så jag skulle verkligen inte skämmas om en 240 kom förbi körandes.
Trådskaparen kan ju se det från den ljusa sidan, han fick ju några inlägg i sin tråd som hade vart död ananrs.
"Åhh nej någon spottade på min bil men dom var ett stort gäng så jag vågade inte stanna så jag lägger upp en totalt meningslös tråd på garaget och uttrycker min ilska och sorg."
Men nu ska jag ut och grilla och ta en pilsner i solen så kan ni sitta här och tjabla om salivet smile

det va defenitivt inte meningen med denna tråd ..ok.jag har inte visat min ilska eller sorg på ngt större vis.
tycker bara det är tråkigt med sånt sen kom ju du me ditt totalt meningslösa utalande.sen va det igång

anvandare_12345
10 maj 2008 · 654 Inlägg

erixon89 skrev:

Fredrik.Gustavsson skrev:

Aruzo skrev:

Äsch han har bara komplex för att en 240 med för fett ställd förgasare drog honom framför 2 fjortisar igår vid 1 rödljus lol

Nej inte det heller för jag kör inte race, min bil går inte speciellt fort och det vet jag om så jag skulle verkligen inte skämmas om en 240 kom förbi körandes.
Trådskaparen kan ju se det från den ljusa sidan, han fick ju några inlägg i sin tråd som hade vart död ananrs.
"Åhh nej någon spottade på min bil men dom var ett stort gäng så jag vågade inte stanna så jag lägger upp en totalt meningslös tråd på garaget och uttrycker min ilska och sorg."
Men nu ska jag ut och grilla och ta en pilsner i solen så kan ni sitta här och tjabla om salivet smile

det va defenitivt inte meningen med denna tråd ..ok.jag har inte visat min ilska eller sorg på ngt större vis.
tycker bara det är tråkigt med sånt sen kom ju du me ditt totalt meningslösa utalande.sen va det igång

Men kom igen, var inte det hela meningslöst från början? Påverkade personer agerar ju alltid enligt lag- och moralboken, särskilt som om de är tio stycken och ska visa sig lite macho. Om personen i fråga hade varit spik nykter hade jag däremot tyckt annorlunda.

insanebrains
10 maj 2008 · 160 Inlägg

kompisen var lite packad & råka spotta ut snuset på dörrvaktens fot ,tror nån att vi kom i på krogen sen?(suck)...Nä man får nog ha lite bättre koll på när man spottar.... folk som spottar överallt e äckligt! undrar om dem spottar på golvet hemma oxå...?...  när man gick i skolan var det alltid nån stackars mobbad sates skåp som var ned spottat&insmetat med bak snus...ganska äckligt/förnedrande........prillor i taket överallt oxå...!  bodde förr i ghettot som ni ser...

Ford Falcon Futura Sprint "Rally Falcon" (1965)
Volkswagen 1303s "1303rs" (1973)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang