spottade på bilen

erixon89
10 maj 2008 ·

danhild skrev:

erixon89 skrev:

Fredrik.Gustavsson skrev:

Nej inte det heller för jag kör inte race, min bil går inte speciellt fort och det vet jag om så jag skulle verkligen inte skämmas om en 240 kom förbi körandes.
Trådskaparen kan ju se det från den ljusa sidan, han fick ju några inlägg i sin tråd som hade vart död ananrs.
"Åhh nej någon spottade på min bil men dom var ett stort gäng så jag vågade inte stanna så jag lägger upp en totalt meningslös tråd på garaget och uttrycker min ilska och sorg."
Men nu ska jag ut och grilla och ta en pilsner i solen så kan ni sitta här och tjabla om salivet smile

det va defenitivt inte meningen med denna tråd ..ok.jag har inte visat min ilska eller sorg på ngt större vis.
tycker bara det är tråkigt med sånt sen kom ju du me ditt totalt meningslösa utalande.sen va det igång

Men kom igen, var inte det hela meningslöst från början? Påverkade personer agerar ju alltid enligt lag- och moralboken, särskilt som om de är tio stycken och ska visa sig lite macho. Om personen i fråga hade varit spik nykter hade jag däremot tyckt annorlunda.

hmm ok.. vi skiter it det är inte hans fel han va ju onykter  det sägs att man inte ska skylla på alkoholen

Digital_Kicker
10 maj 2008 · 3 721 Inlägg

meningslös tråd, blocka den nu!

Aerodynamik ...
10 maj 2008 · 7 120 Inlägg

predetor skrev:
lika bra att spota på volvo för sportar man inte så kör ni ju sönder den en då ni står ju alltig i vägen.

Är lite synd att du skolkade från svenskalektionerna, för jag förstår verkligen inte vad du menar. neutral

moose46019 study
10 maj 2008 · 772 Inlägg

var glad för det här i örebro så har jag fått cola på bilen så gott som varje fredag. aja jag ska lura passa någon dag och när de kommer då kommer de att få betala en hel del för det.

FireTraXX DFFL
10 maj 2008 · 9 020 Inlägg

Jag tog en sväng i alldeles för hög fart förra veckan och blev då spottad mot.
Ställde mig på bromsen, full gas bakåt och frågade vad fan han sysslade med.

Han var inte lika häftig då, antar att han inte räknade med att jag skulle göra så.

EDIT:
Upptäckte nu att jag blivit en måttstock i denna tråden tydligen. tongue

Senast redigerat av FireTraXX (10 maj 2008)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
850turbo
10 maj 2008 ·

Kör Över Packet

erixon89
10 maj 2008 ·

moose46019 skrev:
var glad för det här i örebro så har jag fått cola på bilen så gott som varje fredag. aja jag ska lura passa någon dag och när de kommer då kommer de att få betala en hel del för det.

tråkigt  inte kul att få massa skit på bilen och cola sitter ju som berget med

Syst3m
10 maj 2008 · 1 079 Inlägg

Aruzo skrev:

Fredrik.Gustavsson skrev:
Tyckte han gjorde helt rätt, gör jag också på alla volvos. Gör inte alla det ?
Och rösta ni så många ettor ni vill bara.

Personligen brukar jag pinka på alla gula celicor......tongue

Jag lägger en runk på alla celicor.

Keelow COME ON!
10 maj 2008 · 1 Inlägg

Loska på bilen? Den enda vätskan som träffar min bil efter det, oavsett hur fulla och många de är, är blod pissandes från deras ögonbryn. Någon jävla hyffs får man ha, hur jävla nerdyngad man än lyckats bli på 7.3or och tror sig äga hela världen.

Aerodynamik skrev:
Är lite synd att du skolkade från svenskalektionerna, för jag förstår verkligen inte vad du menar. neutral

Svensklektioner heter det väl ändå, om vi nu ska vara sådära nogranna. smilewink

Senast redigerat av Keelow (10 maj 2008)

Waste no ink on those who are already dead.
volvo_nicke3 Avstängd
10 maj 2008 · 519 Inlägg

Aruzo skrev:

Fredrik.Gustavsson skrev:
Tyckte han gjorde helt rätt, gör jag också på alla volvos. Gör inte alla det ?
Och rösta ni så många ettor ni vill bara.

Personligen brukar jag pinka på alla gula celicor......tongue

hahahaha den va bra

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)
Ekis!
10 maj 2008 · 1 210 Inlägg

Fredrik.Gustavsson skrev:
Tyckte han gjorde helt rätt, gör jag också på alla volvos. Gör inte alla det ?
Och rösta ni så många ettor ni vill bara.

tönt! bete dig för f_n spelar väll ingen roll vad man tycker om nåns bil... behöver inte spotta på den för att markera.

barnsligt.

mtlca Zippin 40's
10 maj 2008 · 197 Inlägg

Ekis! skrev:

Fredrik.Gustavsson skrev:
Tyckte han gjorde helt rätt, gör jag också på alla volvos. Gör inte alla det ?
Och rösta ni så många ettor ni vill bara.

tönt! bete dig för f_n spelar väll ingen roll vad man tycker om nåns bil... behöver inte spotta på den för att markera.

barnsligt.

läs igenom tråden så ser du att de bara var ironi...

"Dieselbilar drar minst bensin"
Aern
10 maj 2008 · 457 Inlägg

Hade du trvärnitat och backat och frågade va i helsike han höll på med så hade han nog inte varit så kaxig längre, folk förväntar sig inte att man gör det och så står dom där chokande och stamandes!

AudiFors
10 maj 2008 · 906 Inlägg

predetor skrev:
lika bra att spota på volvo för sportar man inte så kör ni ju sönder den en då ni står ju alltig i vägen.

Vad gillar du för sport?tongue

=)
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
10 maj 2008 · 1 300 Inlägg

FireTraXX skrev:
Jag tog en sväng i alldeles för hög fart förra veckan och blev då spottad mot.
Ställde mig på bromsen, full gas bakåt och frågade vad fan han sysslade med.

Han var inte lika häftig då, antar att han inte räknade med att jag skulle göra så.

EDIT:
Upptäckte nu att jag blivit en måttstock i denna tråden tydligen. tongue

Det är det enda rätta, när folk beter sig som om dem nyss kommit ut från svinstian så ska man bara fråga varför i helskotta dem gjorde som dem gjorde. Man får oftast inte så kvicka och bra svar tillbaka då.



Ja, det finns ju bara en som du ;P

I do it my way
TLO
10 maj 2008 · 1 062 Inlägg

FireTraXX skrev:
Jag tog en sväng i alldeles för hög fart förra veckan och blev då spottad mot.
Ställde mig på bromsen, full gas bakåt och frågade vad fan han sysslade med.

Han var inte lika häftig då, antar att han inte räknade med att jag skulle göra så.

EDIT:
Upptäckte nu att jag blivit en måttstock i denna tråden tydligen. tongue

Måste bara berätta en kul variant av denna händelse....
Känner till en Åkare som lagt ner en del pengar på sin fräscha lastbil och råkade ut för en som drog en loska på hans hyttsida då han passerade ett övergångsställe, gångaren hade RÖTT. Gångare, hör hur åkaren ställer sig på bromsen o remmar iväg....
DOCK smällde åkaren i handbromsen, hoppade ur och fotjagade killen som loskat från Ringvägen i höjd med Södersjukhuset, ner till Skanstull ungefär innan det blev tigerhopp/nertagning i en rabatt!!.......sedan leddes killen tillbaka  med stadig hand i nacken, till lastbilen som ännu stod o knackade på tomgång mitt i gatan (!), och fick torka hyttsidan ren med sin tröja cool

Detta utspelade sig i mitten på 80-talet för övrigt smile

Senast redigerat av TLO (10 maj 2008)

"You Go, we go!"
Aruzo Ace Ventura
10 maj 2008 · 1 240 Inlägg

Fredrik.Gustavsson skrev:

Aruzo skrev:

laaantz skrev:

haha du är ju pantad:P

Äsch han har bara komplex för att en 240 med för fett ställd förgasare drog honom framför 2 fjortisar igår vid 1 rödljus lol

Nej inte det heller för jag kör inte race, min bil går inte speciellt fort och det vet jag om så jag skulle verkligen inte skämmas om en 240 kom förbi körandes.
Trådskaparen kan ju se det från den ljusa sidan, han fick ju några inlägg i sin tråd som hade vart död ananrs.
"Åhh nej någon spottade på min bil men dom var ett stort gäng så jag vågade inte stanna så jag lägger upp en totalt meningslös tråd på garaget och uttrycker min ilska och sorg."
Men nu ska jag ut och grilla och ta en pilsner i solen så kan ni sitta här och tjabla om salivet smile

Med 1 sånt jordnära svar på mitt såkallade påhopp kan jag inte göra annat än att ge mannen creds å hans bil fp...

Mercedes 240D "w123" (1985)
Volvo S70 "2.5D" (1999)
Thiger_84
11 maj 2008 · 509 Inlägg

Jag hade stannat å sagt åt han å torka bort de. Hade han inte gjort de så hade jag sänkt honom.

Rille0
11 maj 2008 · 2 021 Inlägg

ahhhhh....älskar såna här trådar..smile

Jaguar Xjr "x308 supercharged" (1998)
MeloveGolf Vw trimmare
11 maj 2008 · 2 995 Inlägg

Thiger_84 skrev:

Fredrik.Gustavsson skrev:
Tyckte han gjorde helt rätt, gör jag också på alla volvos. Gör inte alla det ?
Och rösta ni så många ettor ni vill bara.

Haha!! Du e en kul liten figur du. Loska på min bil så får du se vad som händer..
Du lär ju inte loske bå fler bilar sen..

du kan också vara rolig mister tiger, tänk om fredrik ser ut så här: roll
http://pairwise.com/blog/wp-content/uploads/2006/08/arnold-schwarzenegger-big.jpg

då tvingar han dig att loska din egen bil wink

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang