jaa, så jävla less jag är på bilen nu.
här sitter man o tänker: det och det och det dääär ska jag göra med pärlan nästa gång jag har tid. *tänker tillbaka* Fan, måste ladda det satans batteriet också! *eller tänker såhär* Fan, börjar jag med det kommer nåt annat att sluta funka med min jävla otur...
Så det har inte blivit mycket gjort.
jag har försökt göra nån bättre lösning till alla delar som har varit ihopsatta med ståltråd, tänkte sätta dit nya blinkerslyktor men se på fan, hade jag inte köpt fel eller? jävla skitgrejer...
Jag rev ur mattan och baksätet för någon vecka sen oxå för att kolla p-bromsvajern, om den var av. det såg inte ut som det, den var nog bara dåligt spänd.
(hittade ett par skor strl 39, relativt fräscha, under sätet

)
Nu äntligen, efter 3 veckor har jag fått min födelsedagspresent från farsan, ett par NYYYYA SPAAARKLÅÅÅDOR ;D
Synd att jag är så jävla feg så vågar jag inte låna svetsen nu när han drar på semester, så jag får vänta i 3 veckor till på att han kommer tillbaka och hjälper mig att plocka dit dem.
(medans han e borta ska jag tamefan fixa batteriet och bromsarna! nu när jag har körkort kan jag ju åtminstone köra med bilen, och säga att jag är påväg till verkstan/besiktningen kanske? *flin*)
Och när lönen kommer denna månad blir det till att kolla upp pris på nya fälgar (vinterpjucks), vita/svarta lyktor, hur mycket det kan kosta att laga soppamätaren och lacka om bilen.
de va allt just nu ;P