Ayia Napa v29 någon?

Crazygreek Billackerare
8 juni 2008 · 365 Inlägg

ja o polarna ska ner HELA 3veckor! resan börjar 11juli o sen 3veckor fram smile wish US luck tongue

Honda The Power Of Dreams
www.alexautoservice.se
dahboy
9 juni 2008 · 1 002 Inlägg

Crazygreek skrev:
ja o polarna ska ner HELA 3veckor! resan börjar 11juli o sen 3veckor fram smile wish US luck tongue

haha.. det kommer ni inte överleva..tongue

...
-Mackan- Fire And Silk
9 juni 2008 · 2 254 Inlägg

Crazygreek skrev:
ja o polarna ska ner HELA 3veckor! resan börjar 11juli o sen 3veckor fram smile wish US luck tongue

You whont make it alive!!! tongue

Vart åker ni ifrån?

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Mercedes 300 TDT "Superturbodiesel" (1993)
Mercedes Benz 500E W124 "Fire And Silk" (1992)
Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
9 juni 2008 · 887 Inlägg

loudness skrev:
varför åker man till ett annat varmt land när de för en gång skull är varmt i detta landet, man åker ju när de e som sämt typå i november för att ha de gött i sol men åka från sol till sol känns ju bara dumt:P

Varför reser man utomlands för att hänga med svenskar är väl det jag undrar mest.. wink
Aya Napa är ju något så grymt tråkigt nu förtiden..

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
dahboy
9 juni 2008 · 1 002 Inlägg

Jojje_ skrev:

loudness skrev:
varför åker man till ett annat varmt land när de för en gång skull är varmt i detta landet, man åker ju när de e som sämt typå i november för att ha de gött i sol men åka från sol till sol känns ju bara dumt:P

Varför reser man utomlands för att hänga med svenskar är väl det jag undrar mest.. wink
Aya Napa är ju något så grymt tråkigt nu förtiden..

har du varit där.?

...
Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
9 juni 2008 · 887 Inlägg

dahboy skrev:

Jojje_ skrev:

loudness skrev:
varför åker man till ett annat varmt land när de för en gång skull är varmt i detta landet, man åker ju när de e som sämt typå i november för att ha de gött i sol men åka från sol till sol känns ju bara dumt:P

Varför reser man utomlands för att hänga med svenskar är väl det jag undrar mest.. wink
Aya Napa är ju något så grymt tråkigt nu förtiden..

har du varit där.?

Ungefär 12 gånger.

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
rideharddiefree Höbonde
9 juni 2008 · 228 Inlägg

Jojje_ skrev:

loudness skrev:
varför åker man till ett annat varmt land när de för en gång skull är varmt i detta landet, man åker ju när de e som sämt typå i november för att ha de gött i sol men åka från sol till sol känns ju bara dumt:P

Varför reser man utomlands för att hänga med svenskar är väl det jag undrar mest.. wink
Aya Napa är ju något så grymt tråkigt nu förtiden..

word up!;D Thailand känns också lika svenskt nu för tiden! Man åker ju utomlands för att träffa nytt folk!

Allt över 5 liter i motorstorlek är manligt!
Bengt Alsterlind, Sveriges svar på McGyver
Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
9 juni 2008 · 887 Inlägg

rideharddiefree skrev:

Jojje_ skrev:

loudness skrev:
varför åker man till ett annat varmt land när de för en gång skull är varmt i detta landet, man åker ju när de e som sämt typå i november för att ha de gött i sol men åka från sol till sol känns ju bara dumt:P

Varför reser man utomlands för att hänga med svenskar är väl det jag undrar mest.. wink
Aya Napa är ju något så grymt tråkigt nu förtiden..

word up!;D Thailand känns också lika svenskt nu för tiden! Man åker ju utomlands för att träffa nytt folk!

Mjo, men i mina ögon så handlar det mest om kulturen..
Vill jag åka och festa och träffa nytt folk så reser jag till danmark eller nån annan stad i sverige.
Vad fan e egentligen meningen att slösa så mkt pengar på typ ingenting..?
Bulgarien var lika mkt skit det med. Kommer aldrig mer åka dit, en gång räckte och blev över.
Vilket jävla skitställe o resa till om man vill festa och "träffa nytt folk" som det så fint heter.
Maten smakade även den skit. Generellt sett då.

Cypern är mkt bättre än Bulgarien, men solsystem sämre än Grekland. wink

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Zalle
9 juni 2008 · 28 Inlägg

vecka 29 e de ju falsterbo horse show som gäller wink bruuuudar:D

BayIcon BFO
9 juni 2008 · 130 Inlägg

Jojje_ skrev:

dahboy skrev:

Jojje_ skrev:

Varför reser man utomlands för att hänga med svenskar är väl det jag undrar mest.. wink
Aya Napa är ju något så grymt tråkigt nu förtiden..

har du varit där.?

Ungefär 12 gånger.

Tog det dig 12 gånger å fatta hur värdelöst det var?

Performance_ Förjaevle Brao
9 juni 2008 · 555 Inlägg

har varit där för ett par år sen, tyckte de va skithärligt;)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang