Hahaha! Nej utseendet får vi hopas att inte mågna liknar honom.. Men tankemässigt kan ju vem som helst ha dåliga dagar. Du såg ju, jag kom ju inte ens på vem det var. Hahaha..
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
haacks bild e oxå en klassiker, men favoriten är ju den med busschauffören från "torsk på tallin" , tyvärr har jag glömt hans användarnamn men den e grym iaf!
Bästa är ju han (kommer inte ihåg anv-namnet) som har Sunes pappa på bild, Peter Haber, när han spärrar upp ögonen sådär som bara han kan.
japp han röstar jag på också!: och den bilden är ju precis när den där läkaren säger att "Absolut Vodka" heter "Absolut Vodka" för att man blir ABSOLUT blind, hehe:)
eller nä föresten bästa avatar bild är ju han som har Martin Becks granne från beckfilmerna, alltså "Ingvar Hirdvall" när denne har kragen på sig....
grannen i beck är rätt bra, mest för att ma nkommer ihåg alla skämt o vitsar han drar i filmerna. men kommer inte ihåg vad han heter. användaren heter iaf honken
Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.
grannen i beck är rätt bra, mest för att ma nkommer ihåg alla skämt o vitsar han drar i filmerna. men kommer inte ihåg vad han heter. användaren heter iaf honken
Ska du ha en stänkare?
Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt