Jag väntar in mitt paket inom kort från dem igen. Allt för pingvinstången
Vart en mars
Äsch. Att de inte lär sig. Fick en chokladbit förra sommaren. En av sommarens varmaste dagar. Den var sig inte riktigt lik efter att paketet legat på posten ett par dagar och sen i bilen hela dagen...
För att hålla sig ontopic så blev det skruvar och kablage från ClasO. Syrafasta i olika storlekar för 3400:- Svindyrt med syrafast men vad fan gör man när det krävs Vägrar bifoga en bild på en skruv.
Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Finns definitivt bättre upplevelser, var knappt värt pengarna, men jag ångrar mig definitivt inte då det är något man 'måste' ha gjort känns det som.
Vad ingick för dom pengarna ?
Det är inga större svårigheter med att både få suck and fuck för dom pengarna,även om man kan räkna med 15-20min. Man måste dock vara tydlig innan man betalar så att man vet vad man kommer överens om och vad som gäller. Jag nöjde mig med suck, och det var tillräckligt med tanke på vad landet erbjuder i berusningsväg. Att få allt 'jobb' gjort utan att behöva anstränga sig var tillräckligt för mig.
Finns definitivt bättre upplevelser, var knappt värt pengarna, men jag ångrar mig definitivt inte då det är något man 'måste' ha gjort känns det som.
Vad ingick för dom pengarna ?
Det är inga större svårigheter med att både få suck and fuck för dom pengarna,även om man kan räkna med 15-20min. Man måste dock vara tydlig innan man betalar så att man vet vad man kommer överens om och vad som gäller. Jag nöjde mig med suck, och det var tillräckligt med tanke på vad landet erbjuder i berusningsväg. Att få allt 'jobb' gjort utan att behöva anstränga sig var tillräckligt för mig.