Det kommer. Ville inte beställa något nytt innan jag visste exakt hur stort nätagg jag kunde få plats med.
Lite nyfiken, men varför kör du med ett H87 moderkort när du har en 4670K processor? Eftersom moderkortet inte stödjer överklockning, så känns det ju rätt onödigt med en K processor
Det kommer. Ville inte beställa något nytt innan jag visste exakt hur stort nätagg jag kunde få plats med.
Lite nyfiken, men varför kör du med ett H87 moderkort när du har en 4670K processor? Eftersom moderkortet inte stödjer överklockning, så känns det ju rätt onödigt med en K processor
Inte? Jag kör min i 4GHz utan problem. Mer tänker jag inte göra så länge den sitter i en mITX-låda med luftkylning. Sen fanns inte den låsta 4670 i lager och prisskillnaden va försumbar.
Inte? Jag kör min i 4GHz utan problem. Mer tänker jag inte göra så länge den sitter i en mITX-låda med luftkylning. Sen fanns inte den låsta 4670 i lager och prisskillnaden va försumbar.
4.0 är bara turboboost vad jag vet Men ja, båda gör ju sitt jobb i vilket fall som. Får du vettiga temperaturer i 4 ghz?
EDIT: Hur är ljudnivån på grafikkortet förresten? Sugen på ett nytt i Lan burken, och har kikat lite på GTX760, verkar vara ett trevligt kort iaf!
4.0 är bara turboboost vad jag vet Men ja, båda gör ju sitt jobb i vilket fall som. Får du vettiga temperaturer i 4 ghz?
EDIT: Hur är ljudnivån på grafikkortet förresten? Sugen på ett nytt i Lan burken, och har kikat lite på GTX760, verkar vara ett trevligt kort iaf!
Mycket möjligt, jag har inte kört intel sedan pentium 3 600MHz va det biffigaste på marknaden. Temperaturen ligger på 38C idle och 60C full load, med 25C i rummet. Grafikkortet är riktigt trevligt. Ligger oftast runt 70-80fps i BF3 med nästan allt maxat. Klart det fläktar på när man spelar men det är inget jag stör mig på när man sitter med hörlurar på.
Köpte 20 st sånnahär lampor från ebay: ca 2100kr Ska använda endel av dom som backljus på mina bilar så man kanske kan se var man är påväg nånstans när man backar...
Sen ett riktigt impulsköp från ebay 2 st handböcker: En till en rysk ZIL131: ca 150kr och till en rysk MAZ 537: ca 390kr Förstår inte ett ord av vad där står i dom, men där finns fina bilder på alla delar som lastbilarna består av.