om man ska betrakta det som skrevs som sarkasm så är ett par citationstecken eller haha på sin plats eventuellt några smile:s för att vara på den klara sidan.
När jag läste detta så tyckte jag inte att det såg ut att vara sarkasm då det aldrig förekom någon av det ovan nämnda!
Kanske självklart för vissa men absolut inte för andra.
Ber om ursäkt om det var sarkasm men var lite tydligare i framtiden.
ok. jag och mr Evil brukar jävlas med varann... Inte lätt att veta...
Kanarieholmarna? Och du skäms inte? På riktigt alltså? Så ni var där och var nöjda med det? Seriöst? Ajajaj... Självklart har vi "råkat" vara där ibland men det är väl inte något man skryter om som svensk... Bättre att ha en gammal Prius på utsidan huset!
Jag har inte vett att skämmas, jantelagen gäller inte mig.
Vi var nöjda, bodde inte på hotell då jag har släkt boendes där. En gammal Prius är aldrig fel!
Det är så störande att du aldrig nappar på mina försök att provocera upp ditt blodtryck lite :-/ Visst är det trevligt med lite sol!
Jag vet att det är störande som fan för dig, det är liksssm själva belöningen för mig du din gamla räkodlare från landets baksida!
om man ska betrakta det som skrevs som sarkasm så är ett par citationstecken eller haha på sin plats eventuellt några smile:s för att vara på den klara sidan.
När jag läste detta så tyckte jag inte att det såg ut att vara sarkasm då det aldrig förekom någon av det ovan nämnda!
Kanske självklart för vissa men absolut inte för andra.
Ber om ursäkt om det var sarkasm men var lite tydligare i framtiden.
ok. jag och mr Evil brukar jävlas med varann... Inte lätt att veta...
exoop, det är grislugnt. Vi känner varandra väl jag och den räkskalande Priusälskande öbon.
Är det fortfarande begränsat till 49km/h på ren eldrift i Toyota Prius? Jag körde en sådan i 2 år på mitt gamla jobb och jag blev så irriterad att direkt man kom över 49km/h så stängdes eldriften av och motorn startade och man fick köra i "hybridläget" alltså att motorn startade och stannade när man gasade till skillnad från att den gick på 100% el.
Annars tyckte jag att bilen var kanon när man kunde smyga runt på eldrift. Inte den finaste bilen på jorden men den funkar bra i stadstrafik iaf. Gaspedalen fastnade i mattan en gång dock, det var lite spännande.
Blev lite inpulsköp idag en bosch kapmaskin som förhoppningsvis håller bättre än min biltema och en bosch 10,8V skruvdragare modell liten Kostade även på mig ett laserpass för 60kr på eBay säkert riktigt skräp med kanske kan få mina skåpluckor i våg
Köpte 4st nya OE-centrumkåpor från en säljare http://www.ebay.com/usr/penz-v?rt=nc i Tyskland via ebay.de för 36,99 € med frakt, blev relativt billigt för originalkåpor (köpt 12st kopior förut för runt 200kr.. hehe)
Nyförvärvet: Vintage Kyosho Raider ARR. Fint men använt skick, skall tvättas innan "nakenbilder" kommer. En eventuell deltagare i NVC 2016. http://www.rccarssale.com/Kyosho-Raider.html
Milde himmel! Hur många RC har du? Mina helis tar upp en bokhylla men du har väl ett rum?
Inte så många, ännu.
Vintage: Schumacher C-Car. 1:12
Tamiya: Lamborghini Countach LP500 CS. #58008 1:12 Sand Scorcher. RA.1016 eller som det hette senare #58016 1:10 The Frog. #58041 1:10 Hotshot. #58062 1:10 Toyota Celica GrB. #58064 1:12 Honda NSX. #58094 1:10 Street Devil. #58174 1:10
BANDAI: Intercepter. 1:10
Kyosho: V/W Beetle. #3056 NIB (New in box) Pegasus. 1:10 Scorpion. 1:10 Beetle. 1:10 Raider ARR. 1:10
Vintertid: Xray X12 1:12. 2st. Pan car, för filtmatta.
Sommartid: FG Sportline 1:5 08 medium chassi. Touringbil för utomhusbruk på asfalt, 23cc bensinmotor, bakhjuldrift och uppdaterad med en tvåstegs växellåda inför nästa säsong.