Coca cola vanilj

Bjork OEM <3
20 januari 2009 · 6 957 Inlägg

PlumCrazy skrev:

txi skrev:
http://www.grays.se/ProductDetails.aspx?ItemID=545&CategoryID=0

där finns det att köpa.
går att köpa flak om 24, och det går att köpa st.

Grays hemsida är nere yikes Vad ska man ta sig till nu då, ska man behöva ta sig till Luleå (Inköpsställen finns listade här) för att få tag i vaniljcola? >.<

Verkar inte bättre tongue På ICA finns det ju 10-pack nu, liten rolig sak är ju att den är på 350ml?! om ja minns rätt

OEM <3
Aruzo Ace Ventura
20 januari 2009 · 1 240 Inlägg

coca cola vanilj var ju jättegod! Dock har jag aldrig sett nån sånn här i ödemarkerna dem sista åren sad

Volvo S70 "2.5D" (1999)
Mercedes 240D "w123" (1985)
j0nas Lastbilschaffis
20 januari 2009 · 811 Inlägg

PlumCrazy skrev:

txi skrev:
http://www.grays.se/ProductDetails.aspx?ItemID=545&CategoryID=0

där finns det att köpa.
går att köpa flak om 24, och det går att köpa st.

Grays hemsida är nere yikes Vad ska man ta sig till nu då, ska man behöva ta sig till Luleå (Inköpsställen finns listade här) för att få tag i vaniljcola? >.<

Grays håller på att göra om hemsidan stod för några dagar sen när ja kika men det finns ett par ställen som säljer smile

Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
20 januari 2009 · 1 874 Inlägg

Finns i vissa butiker i Sverige, samt i många nätbutiker, där man beställer från utlandet. Rätt smidigt och relativt billigt. Vi snackar väl 150 - 200kr för en platta. Kan skicka lite länkar om det är av intresse...

falloutboy
20 januari 2009 · 1 723 Inlägg

PlumCrazy skrev:
Grays hemsida är nere yikes Vad ska man ta sig till nu då, ska man behöva ta sig till Luleå (Inköpsställen finns listade här) för att få tag i vaniljcola? >.<

nej åk inte till luleå än om du är ute efter vanilla coke (eller dr pepper). vi har allt annat hemma men inte vanilla coke då Grays container var sen och burkarna inte är märkta med innehållsförteckning. Men en pall är beställd. smile

volvo_nicke3 Avstängd
20 januari 2009 · 519 Inlägg

åååh kan inte någon snäll person skicka hit 30 flak vanilj till mig? big_smile längtar grymt efter dem!!!!!

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)
Aruzo Ace Ventura
20 januari 2009 · 1 240 Inlägg

Hexenhammer skrev:
Finns i vissa butiker i Sverige, samt i många nätbutiker, där man beställer från utlandet. Rätt smidigt och relativt billigt. Vi snackar väl 150 - 200kr för en platta. Kan skicka lite länkar om det är av intresse...

big_smile Länk plz!!

Mercedes 240D "w123" (1985)
Volvo S70 "2.5D" (1999)
Bjork OEM <3
20 januari 2009 · 6 957 Inlägg

volvo_nicke3 skrev:
åååh kan inte någon snäll person skicka hit 30 flak vanilj till mig? big_smile längtar grymt efter dem!!!!!

Vill du ha ett tips? Sväng in till Sverker (ICA på torget hos er) dom har garanterat den, finns att köpa st. eller i 10-pack.
Annars får du åka 3 mil till oss här i Fkp, för här finns den uppe på P:As (ICA).

mvh Björk

OEM <3
PlumCrazy
20 januari 2009 · 881 Inlägg

Hexenhammer skrev:
Finns i vissa butiker i Sverige, samt i många nätbutiker, där man beställer från utlandet. Rätt smidigt och relativt billigt. Vi snackar väl 150 - 200kr för en platta. Kan skicka lite länkar om det är av intresse...

Länk tack big_smile

Volvo S70 R "019 Black Stone" (1997)
Navkapsel
20 januari 2009 · 4 637 Inlägg

Lite off topic men tipsar ändå, dumt att starta ny tråd. Cola med jordgubbssmak är gott! Faktiskt lika gott som jag trodde eller kanske t o m bättre eftersom vanlig Premiercola inte är något vidare. Ska ni ha lågpriscola, satsa på jordgubbsmak!

Senast redigerat av EmilHammarlund (21 januari 2009)

Moser .-ϻΘϨƎЯ
21 januari 2009 · 1 313 Inlägg

köpte vanillacoke när jag var på ikanohuset i lkpg sist smile

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå
21 januari 2009 · 5 650 Inlägg

svårt och köpa vanlig cola och mixa ut det med vaniljglass blir exakt samma smak

Volvo 142 "De Luxe" (1974)
Abeed Pekabow i can see u
21 januari 2009 · 644 Inlägg

ExXtr3me skrev:
Yo...

Vet någon vart den finns? om den ens finns fortfarande. Skulle vara schysst och få veta isåfall. För att den va så jävla god tongue
helst i stockholm ^^ xD

q8 i bruka ha det de som har öppet 24/7

Bjare
21 januari 2009 · 945 Inlägg

Alla CityGross har väll drycken?
Dom kör den som importerad, givetvis.

Enligt mig så smakar den mer utspädd till skillnad från när den såldes i sverige från början...

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
Micke-andersson
21 januari 2009 · 3 Inlägg

City gross nyköping har både Vanilla och Cherry coke:P

ZonaX Svetsare
21 januari 2009 · 3 150 Inlägg

Åhh   den är så jävla god den vanilj colan.  Den finns på Citygross i karlskrona, tillsammans med cherry coke   smile

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
21 januari 2009 · 1 874 Inlägg

Moser skrev:
köpte vanillacoke när jag var på ikanohuset i lkpg sist smile

I vilken affär? Är där rätt ofta nämligen...

volvo_nicke3 Avstängd
21 januari 2009 · 519 Inlägg

Bjork skrev:

volvo_nicke3 skrev:
åååh kan inte någon snäll person skicka hit 30 flak vanilj till mig? big_smile längtar grymt efter dem!!!!!

Vill du ha ett tips? Sväng in till Sverker (ICA på torget hos er) dom har garanterat den, finns att köpa st. eller i 10-pack.
Annars får du åka 3 mil till oss här i Fkp, för här finns den uppe på P:As (ICA).

mvh Björk

Ne ja tror inte dem har de på ica tongue i falköping vet ja inte tongue men ska kolla smile Tack

Senast redigerat av volvo_nicke3 (21 januari 2009)

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)
DoT Häst
21 januari 2009 · 1 099 Inlägg

Har inte sett en Cola vanilj sen den där gången i sjunde klass..
Jag är lika glad för det. wink

Än är inte den sista idioten född..
Moser .-ϻΘϨƎЯ
21 januari 2009 · 1 313 Inlägg

Hexenhammer skrev:

Moser skrev:
köpte vanillacoke när jag var på ikanohuset i lkpg sist smile

I vilken affär? Är där rätt ofta nämligen...

godisaffärn till höger i entren smile

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang