Jag blir rejält sugen på att fixa mer med min 85:a.. Får aldrig min långa tumme ur röven dock och hitta tid för att tvätta den och sedan finspackla huven och även fixa färg "skillnaden" det blev efter jag rostlagat..
Jag blir rejält sugen på att fixa mer med min 85:a.. Får aldrig min långa tumme ur röven dock och hitta tid för att tvätta den och sedan finspackla huven och även fixa färg "skillnaden" det blev efter jag rostlagat..
Förresten, blir det japsdämpare till din bil?
bara att sätta igång ju !, när man väl är igång så vill man bara inte sluta Nepp skippar det till denna bil, får hitta någe annat ist !
bara att sätta igång ju !, när man väl är igång så vill man bara inte sluta Nepp skippar det till denna bil, får hitta någe annat ist !
Jo, jag vet hehe.. Fixat lite som sagt när det gällde lite rost (det lilla som fanns på bilen) vilket var små fläckar på få ställen, men ska som sagt fixa det lite bättre då det ser lite fult ut på bla. huven eftersom där var stenskott och jag bara la primer och lack.. Men det ska finspacklas och så Sen får farsan ta och hjälpa en med jordfelet vid baklysena.. Mina nya baklysena ajg fick till
Jag tycker japsdämpare kan vara ballt eftersom det är udda, men kanske lite overkill på en Saab 900i, hehe. Till min bil blir det dock turboavgas + sportdämpare på minst 3tum, troligtvis tvåpipigt
2 pipigt på en og är jobbigt, men det går sålänge du inte har dragkrok.
Japsdämpare är INTE udda på saab, tyvärr....
Men 3" är ingen bra idé på en 900 i, inte hela vägen iaf för då kommer du tappa effekt.
Själv tycker jag saabs 2.5" turbo system är underbart hörs inte om du inte vill det, trycker du på gasen sjunger den fint, Men fyfan vad jag vill ha 3"!
Bah, jag ska lyckas om jag så ska behöva demontera dragkroken.. Vill tillägga att jag syftar inte på twinpipe, om någon trodde det.. Tvåpipigt kanske var lite luddigt begrepp
Jag har faktiskt inte sett mer än max 2st og900 med japs och det var här på Garaget.. Men på nyare 900 m.m. är det lika vanligt som tjejer med string upp till öronen (iaf här)
Jag ska som sagt inte ha 3" hela vägen, utan kör på turbosystem och slutdämpare och det är alltså slutdämparen som gärna får vara 3", häftigt!
2.5"? Sist jag hörde så skulle det vara 2.25", men det är ju ingen större skillnad, heh... Ja, hörde från en att om man har det och lite trim så låter bilen rally, mysigt!