NU var det ett bra tag sedan jag uppdaterade tråden tyvärr, men nu är bilen på lackering hos JSA i Helsingborg. Bilen kom från Deamon för 1.5Vecka sen cirka. I tisdags förra veckan så monterade vi en FMIC för att kunna köra bilen, för orginal rören till intercoolern tog tyvärr emot den vänstra framskärmen.
I torsdags så lämnades bilen in till Mattias och Johannes på JSA för lackering. det mesta är fin slipat, den grund lackades idag ( Lördag ) och ska lackeras imrn.
Hur poppis var du hos lackeraren när du kom med den bilen? ser ut att vara en hel del spackeljobb iaf;P Men den kommer nog bli tokfet med rätt fälgar sen bara:)
Hur poppis var du hos lackeraren när du kom med den bilen? ser ut att vara en hel del spackeljobb iaf;P Men den kommer nog bli tokfet med rätt fälgar sen bara:)
Haha ja du dom älskade mig kanske inte direkt, men dom gör ett grymt bra jobb nu så
Ser sjukt ut.. ska bli kul att se i verkligheten själv har jag varit negativ till den designen. men fan va sjuk den är cool
aa men så e det, vissa gillar cleant och då e detta ingen bil för sånna människor, detta e ett extremt kit och många kommer va negativa till det men hoppas man ändrar sig när man ser den i verkliheten