Ballt att folk vågar gå "steget längre" med nyare och fetare bilar!
Våga och våga det e bara o göra det o inte tänka efter haah Nej skoja, man måste göra nått extremt nu för tiden, för i varje garage så e det folk som bygger widebody bilar eller sjuka trim bilar så vill man synas så e det bara o bygga
såg bilen ikväll och tyckte den ser bra ut från långt avstånd, men riktigt dålig passform på sakerna. Huven & fram lycktan vänster fram ser skrämmande ut..
Annars tyckte jag bilen var riktigt fet. Tummen upp !
såg bilen ikväll och tyckte den ser bra ut från långt avstånd, men riktigt dålig passform på sakerna. Huven & fram lycktan vänster fram ser skrämmande ut..
Annars tyckte jag bilen var riktigt fet. Tummen upp !
Jaa men som du kanske såg så e den långt ifrån klar. Inga regskylt, inga blinkers, inga huv lås, inga lister, inga "spacers" under huven, bagage luckan ska lackas, inget tank lock, inga spolar munstycken så det e en hel del kvar innan den e klar, nu ville jag bara ut o køra i fint væder ;P
Såg den live igår när jag tog vägen hem över tågaborg, satan så bred den var . Hoppas få granska den lite närmare framöver om tillfälle ges, hann inte titta något närmare alls mer än att den kändes igen direkt iaf.