Haaajj
Just ni sitter jag med röd instrument belysning och vill byta till blå... Kan man skruva ner mätarhuset och byta dioderna till blåa eller måste man köpa blåa plattor? Någon som vet hur man får ner mätarhuset isf?
Sen en annan fråga... Kan man byta skärmarna till klockan och AC till blå ist för röd?
Tack
Senast redigerat av lase (30 juni 2008)