Jag var på väg att köpa ett par 17", 10-ekrade 100+ fälgar. Kommer inte ihåg vad dem hette exakt. Men vad jag har hört så är det väll ett rätt schysst märke.
PS. Köpte dem inte för att en annan bjöd över mig å hade inte råd att bjuda över honom! : /
Senast redigerat av Bigge (17 januari 2006)