GandalfNilsson: Vad är det för lada? Känner du ägaren eller?
den ligger utanför Lund i Lilla Harrie, men dom har rensat upp bägge ladorna nu och gården utanför för att de ska rivas:(
Mycket tråkigt
För er som blir tårögda av de där två GT500 så postade jag en tråd med en gubbe i USA för ett tag sedan som hade en gigantisk muskelbils- kyrkogård Vet inte hur många Chargers, Mustanger osv som bara stod och förfallde
Har inga bilder mer än lite gamla bilder på Ryd. som visseligen har städats upp för en massa år sedan. Fast har sett två tågvagnar ca 5km från närmaste fd barnvall så man undrar lite hur i helvete de har hamnat där
Annars så är väl biltema i helsingborg och där runt om kring ett mecka för folk som gillar bilar som stått och förfalligt.
Tror det ska stå en gammal bus och evt tågdelar mm söder ut på R1an mot markaryd men han kanske har städat upp där nu iofs. många år sedan man tänkte på det. Vet att samma gubbe pallade upp huset med 3 lastbilsdomkrafter :roll:
Folkan ä ju frän. Men volvobilarna är de ju bara synd om
dom skulle inte alls va omöjliga o få iordning! förresten, ingen som har ett sånt tackräck som den svarta pv:n te salu? skulle sitta som ett smäck på passaten (:
Folkan ä ju frän. Men volvobilarna är de ju bara synd om
dom skulle inte alls va omöjliga o få iordning! förresten, ingen som har ett sånt tackräck som den svarta pv:n te salu? skulle sitta som ett smäck på passaten (:
ska inte du säjla passaten? såg den på blocket förra veckan?
jag behöver inte vara snabb för å va ballare än du!
Står 5st bilar i en trädgård här som säkert stått där i över 10år iaf kanske inte skogsvrak detta är en av dom. finns även en toyota celica,rover,chevrolet och en toyota supra mk3 turbo
En gubbe som är 80plus som har dom har pratat med han och kollat på bilarna men han vill inte sälja... och ALLA bilarna fungerade perfekt när dom ställdes där!
Kan tillägga att i supran så hittade jag en coca cola flaska där det stod "vinn nya nokia 3410i haha